Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2008, 17:57   #18421
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
Ok, maar bijv de crash van de beurs in New York die eigenlijk mede aan de basis lag van de crisis van de jaren 30 was volledig veroorzaakt door een klein groepje mensen. Dit is historisch gezien bewezen. U stelt zich daar dan geen vragen bij ? Bijv waarom ze dat zouden doen ?
Je ziet toch ook in dat er niet de minste reden is om dergelijke mensen te linken aan reptielen en ontploffende GSM's ?

Ik ken iets van geschiedenis, en ik weet perfect dat de meest belangrijke zaken geregeld worden achter gesloten deuren, tussen koningen onderling, tussen pausen en bisschoppen onderling, tussen graven en hertogen,tussen industrialisten en regeringsleiders enz...

Dat is nu éénmaal de manier van de wereld. Wie macht heeft, wil zich zowel verrijken als zijn macht behouden, en dit ten koste van alles.

Waar ik echter niet in geloof - wegens een compleet gebrek aan bewijzen - is dat alles, reeds eeuwenlang, rechtstreeks met elkaar verbonden is, en dat oorlogen, wereldoorlogen, uitvindingen e.d. reeds lang van te voren bedacht werden, en slechts naar voren worden geschoven als het de NWO uitkomt.

Er is namelijk geen NWO. Niet alleen is, ondanks alle zware praat van Pindar en co, er geen greintje bewijslast, de NWO zou ook zó uitgebreid moeten zijn dat de helft van België er op de één of andere manier in zit.

De wereld waarin wij leven is verschrikkelijk complex. Je kunt letterlijk niet bevatten hoe ingewikkeld onze wereld is, met de duizenden natuurlijke verschillen, demografische verschillen, massa's culturele verschillen, religieuze verschillen, raciale en ethnische verschillen, mentaliteitsverschillen enz.

En daarboven zou al vele jaren één organisatie staan, die de gehele wereldpolitiek leidt volgens hun eigen duistere plannen ?

Komaan he, een beetje serieus blijven.

Natuurlijk bestaan er honderden geheime organisaties met geheime agenda's, die rechtstreeks of onrechtstreeks bepaalde evoluties proberen te laten ontwikkelen. Maar die hebben met elkaar weinig te maken, die volgen elk hun eigen agenda, en ik betwijfel ten zeerste of ze reptielen zijn en aldus eieren leggen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2008, 18:17   #18422
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Het alziend oog!

Door zich niets aan te trekken van de traditionele liberalewaarden, zal deze elite niet aarzelen zijn politieke doeleinden te bereiken door de allermodernste technieken aan te wenden om het gedrag van de mens te beïnvloeden en de maatschappij onder strenge bewaking en controle te houden.

Zbigniew Brzezinski
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2008, 19:21   #18423
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Van de NWO kun je zeggen wat je wil, maar één ding kunnen ze niet: geheimen bewaren.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2008, 19:38   #18424
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Van de NWO kun je zeggen wat je wil, maar één ding kunnen ze niet: geheimen bewaren.

Wel,ze hebben het duizenden jaren volgehouden.

NU is echter de tijd dat al deze shit naar boven komt, en dat weten ze.

Daarom zijn ze zo druk bezig met die chip

Maar als ik zo de reacties hier eens zie, lijkt me een chip helemaal niet nodig,
velen lopen vrijwillig in het gareel, en denken echt dat ze vrij zijn.
Dat zijn ze echter echt niet!

Ik denk dat velen dankbaar de chip zullen aanvaarden

Dan zijn we wel op het laagste punt van de menselijke evolutie aangeland!

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2008, 20:06   #18425
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Wel,ze hebben het duizenden jaren volgehouden.

NU is echter de tijd dat al deze shit naar boven komt, en dat weten ze.

Daarom zijn ze zo druk bezig met die chip

Maar als ik zo de reacties hier eens zie, lijkt me een chip helemaal niet nodig,
velen lopen vrijwillig in het gareel, en denken echt dat ze vrij zijn.
Dat zijn ze echter echt niet!

Ik denk dat velen dankbaar de chip zullen aanvaarden

Dan zijn we wel op het laagste punt van de menselijke evolutie aangeland!

Pin d"Ar
Zo is dat,

Als steeds meer mensen straks gewend raken aan het taggen van allerlei producten en voorwerpen, aan het chippen van dieren, van sociaal zwakkeren, soldaten en beroemde personen (dat doet het altijd goed!), is stap voor stap het klimaat rijp geworden om de mens op collectieve schaal te gaan chippen. Een aanslag, waarbij 9/11 verbleekt, of een andere catastrofale gebeurtenis in de wereld, zou een beslissing over dit soort ingrijpende dingen meer aanvaardbaar maken. Een uitbraak bijvoorbeeld van de pokken, het bericht over een "vuile bom", of de waarneembare behoefte om een speciaal deel van de mensheid te controleren, kan gezien worden als een rechtvaardiging om de beoogde mensengroepen (kudde) bijeen te drijven, te chippen en via deze technologie te volgen.

Het is vijf voor twaalf maar er zijn maar blijkbaar weinigen die het beseffen.
Oud 28 mei 2008, 20:39   #18426
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Zo is dat,

Als steeds meer mensen straks gewend raken aan het taggen van allerlei producten en voorwerpen, aan het chippen van dieren, van sociaal zwakkeren, soldaten en beroemde personen (dat doet het altijd goed!), is stap voor stap het klimaat rijp geworden om de mens op collectieve schaal te gaan chippen. Een aanslag, waarbij 9/11 verbleekt, of een andere catastrofale gebeurtenis in de wereld, zou een beslissing over dit soort ingrijpende dingen meer aanvaardbaar maken. Een uitbraak bijvoorbeeld van de pokken, het bericht over een "vuile bom", of de waarneembare behoefte om een speciaal deel van de mensheid te controleren, kan gezien worden als een rechtvaardiging om de beoogde mensengroepen (kudde) bijeen te drijven, te chippen en via deze technologie te volgen.

Het is vijf voor twaalf maar er zijn maar blijkbaar weinigen die het beseffen.
Idd, en als je mensen er op wil wijzen willen ze je liever afschieten dan in te zien dat het klopt!

Ik weet soms niet of ik mezelf soms triest voel over mijn bejegening of dat het een diepe compassie is voor de ander, die ik op de afgrond af zie lopen.
Mischien beiden wel.

Maar de mensen die weten hoe het zit, hopelijk blijven ze, 'against all odds'
hum stem laten horen. Ik ga zeker door. Ik sta ook op het punt lezingen te gaan geven.

Icke zei het mooi, we zijn de 'sneeuwploegen' die het makkelijker moeten maken voor de generaties die na ons komen,

EN, ik wil niet straks er achter komen dat ik te weinig heb gedaan om het tegen te houden, want dan zou ik me echt, en terecht, diep schamen,

Met deze kennis komt zeker ook verantwoordelijkheid.

Maar het is lang niet altijd een makkelijke weg.

Maar als we de NWO er laten komen zijn we nog veel verder van huis!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 28 mei 2008 om 20:43.
Oud 28 mei 2008, 20:41   #18427
Pindar
Banneling

Standaard

cool!
Citaat:
Brixton 2008

David speaking at the perfect place to expose the Illuminati!

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 28 mei 2008 om 20:42.
Oud 28 mei 2008, 20:59   #18428
kamiel spieces
Minister

Standaard

[quote]
Citaat:
Idd, en als je mensen er op wil wijzen willen ze je liever afschieten dan in te zien dat het klopt!
Geschiedenis heeft dit al meermaals bewezen dat het een hele tijd duurt voor dat iets aanvaard wordt. Mensen hebben bang om nog maar even afstand te doen van hun huidige wereldbeeld.

Citaat:
Maar de mensen die weten hoe het zit, hopelijk blijven ze, 'against all odds'
hum stem laten horen. Ik ga zeker door. Ik sta ook op het punt lezingen te gaan geven.
Ik kan dat alleen maar aanmoedigen dat je lezingen gaat geven!

Citaat:
EN, ik wil niet straks er achter komen dat ik te weinig heb gedaan om het tegen te houden, want dan zou ik me echt, en terecht, diep schamen,
Ik vrees dat het de non-believers zullen gaan zijn die hun diep zullen gaan schamen.

Citaat:
Met deze kennis komt zeker ook verantwoordelijkheid.
Je doet gewoon wat je denkt dat het beste is en meer kun je niet doen.

Citaat:
Maar het is lang niet altijd een makkelijke weg.
Absoluut, maar de gemakkelijkste weg is niet altijd de beste weg.

Citaat:
Maar als we de NWO er laten komen zijn we nog veel verder van huis!
De NWO zal er niet komen als genoeg mensen zich er van bewust worden.
Oud 28 mei 2008, 22:19   #18429
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
The story of Jonathan Livingston Seagull

http://www.youtube.com/watch?v=mves3140dK0
Prachtig!Werkelijk prachtig! eye-opener
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2008, 22:47   #18430
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
NWO-moeheid of niet, daar bijna elk van ons met een mobieltje rondloopt lijkt het me toch nuttig dat Pindar zijn bewering dat "ze" de mobieltjes op afstand kunnen doen ontploffen eens staaft.

Ik heb er hier al naar gevraagd, en o verrassing, geen reactie!

Angstzaaien, dat is niet netjes.
Eerlijk gezegd een tijd terug had ik hetzelfde gezegd.Nu noem ik het informatie.
Raar heh.
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2008, 00:23   #18431
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Anderhalf jaar geleden heb ik de heren dit boek aangeraden. Heeft iemand het nu al gelezen?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2008, 01:22   #18432
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Brixton 2008

David speaking at the perfect place to expose the Illuminati!

Kan niet anders of dat David Icke deel is van de NWO
Oud 29 mei 2008, 06:29   #18433
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koewachtenaar Bekijk bericht
Prachtig!Werkelijk prachtig! eye-opener
Fijn dat er nog mensen zijn die het kunnen appreciëren deze eye-opener
Oud 29 mei 2008, 06:39   #18434
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
cool!

Pin d"Ar
Zo'n reactie had ik al verwacht en is begrijpelijk

Hij wordt wel toegestaan door de NWO, maar gemarginaliseerd.

Maar ik denk echt dat er een moment komt waarop hij doorbreekt , en de
grote massa aanspreekt.

dat zou een mooi moment zijn.

Pin d"Ar
Oud 29 mei 2008, 06:41   #18435
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Anderhalf jaar geleden heb ik de heren dit boek aangeraden. Heeft iemand het nu al gelezen?
nee, maar waarom haal je dait aan?
Oud 29 mei 2008, 06:44   #18436
Pindar
Banneling

Standaard

The world is freak'in mad!!!

Citaat:
Every adult in Britain should be forced to carry 'carbon ration cards', say MPs

Every adult should be forced to use a 'carbon ration card' when they pay for petrol, airline tickets or household energy, MPs say.

The influential Environmental Audit Committee says a personal carbon trading scheme is the best and fairest way of cutting Britain's CO2 emissions without penalising the poor.

Under the scheme, everyone would be given an annual carbon allowance to use when buying oil, gas, electricity and flights.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...s-say-MPs.html

Pin d"Ar
Oud 29 mei 2008, 09:37   #18437
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koewachtenaar Bekijk bericht
Eerlijk gezegd een tijd terug had ik hetzelfde gezegd.Nu noem ik het informatie.
Raar heh.
Inderdaad heel raar dat je een boude bewering (dat "ze" de mobieltjes op afstand kunnen doen ontploffen) zonder meer als informatie beschouwt.

Ik verwacht daar toch enige onderbouwing voor.

Zal wel aan mij liggen, dat ik cafépraat niet zonder meer geloof.
Alvast mijn welgemeende verontschuldigingen hiervoor aan de o zo kritische believers.
Oud 29 mei 2008, 17:17   #18438
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Je ziet toch ook in dat er niet de minste reden is om dergelijke mensen te linken aan reptielen en ontploffende GSM's ?

Ik ken iets van geschiedenis, en ik weet perfect dat de meest belangrijke zaken geregeld worden achter gesloten deuren, tussen koningen onderling, tussen pausen en bisschoppen onderling, tussen graven en hertogen,tussen industrialisten en regeringsleiders enz...

Dat is nu éénmaal de manier van de wereld. Wie macht heeft, wil zich zowel verrijken als zijn macht behouden, en dit ten koste van alles.

Waar ik echter niet in geloof - wegens een compleet gebrek aan bewijzen - is dat alles, reeds eeuwenlang, rechtstreeks met elkaar verbonden is, en dat oorlogen, wereldoorlogen, uitvindingen e.d. reeds lang van te voren bedacht werden, en slechts naar voren worden geschoven als het de NWO uitkomt.

Er is namelijk geen NWO. Niet alleen is, ondanks alle zware praat van Pindar en co, er geen greintje bewijslast, de NWO zou ook zó uitgebreid moeten zijn dat de helft van België er op de één of andere manier in zit.

De wereld waarin wij leven is verschrikkelijk complex. Je kunt letterlijk niet bevatten hoe ingewikkeld onze wereld is, met de duizenden natuurlijke verschillen, demografische verschillen, massa's culturele verschillen, religieuze verschillen, raciale en ethnische verschillen, mentaliteitsverschillen enz.

En daarboven zou al vele jaren één organisatie staan, die de gehele wereldpolitiek leidt volgens hun eigen duistere plannen ?

Komaan he, een beetje serieus blijven.

Natuurlijk bestaan er honderden geheime organisaties met geheime agenda's, die rechtstreeks of onrechtstreeks bepaalde evoluties proberen te laten ontwikkelen. Maar die hebben met elkaar weinig te maken, die volgen elk hun eigen agenda, en ik betwijfel ten zeerste of ze reptielen zijn en aldus eieren leggen.
Ik heb het nergens over ontploffende gsms of over reptielachtige wezens gehad. Dat was pindar denk ik.

Ik heb ook niet gezegd dat ze uitvindingen en dergelijke achterhouden.

En je moet ook niet denken dat ze 200 jaar geleden al wisten wat ze vandaag gingen doen, zo simpel is het nu ook weer niet.

Maar er is wel een organisatie (vrijmetselarij ) die sinds 1776 steeds meer macht heeft gekregen en steeds nadrukkelijker bij allerlei dingen betrokken is.

Maar ze lagen wel aan de oorsprong van de crisis in de jaren 30 en ze hebben Hitler gesponsord zowel financieel als via technologie. Ik denk dat WO II moest slagen waar WO I had gefaald nl een soort VN opstarten wat eerder niet was gelukt omdat de VS niet mee wou en wat gebeurde er toen de VS nee zei ... onmiddellijk daarna werd er de CFR opgericht !

En u heb echt niet zoveel mensen nodig om deze doelen te bereiken. In de VS is het vooral Rockefeller en trawanten en in GB is het vooral Rotschild. Natuurlijk zijn er ook anderen, maar dit zijn de 2 "families" met het geld. De vrijmetselarij is heel piramidaal gestructureerd waar er 1 persoon aan de top staat en dan daaronder een klein groepje en dan daaronder een grotere groep enzo ... . Het mooie is dat elk van deze groepen denkt dat zij de beslissingen nemen terwijl alles dus door de top beslist werd en dan wordt overgebracht aan de rest.

Om maar even een vb te geven ik geloof dat het in de jaren 20 was van vorige eeuw, maar kan ook iets vroeger geweest zijn heeft JP Morgan eens laten uitzoeken hoeveel kranten hij moest opkopen om de media te controleren en dat getal bleek bijzonder laag te liggen. Een 25 tal kranten was voldoende om de gehele VS te controleren !! En dat is danook wat ze gedaan hebben. Dus je hebt echt niet zoveel mensen nodig. De meeste mensen doen het gewoon voor het geld en de macht en er is maar een klein groepje die het "echte" doel kent. Want begrijp me niet verkeerd, maar als je voor deze organisatie werkt zit je goed voor de rest van het aardse leven (daarna zit je jammer genoeg wel verkeerd maar dat merken ze dan wel lol ).
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2008, 17:23   #18439
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo'n reactie had ik al verwacht en is begrijpelijk

Hij wordt wel toegestaan door de NWO, maar gemarginaliseerd.

Maar ik denk echt dat er een moment komt waarop hij doorbreekt , en de
grote massa aanspreekt.
Je NWO complot hangt met haken & ogen aan elkaar...
- David Icke is eerste die begonnen is met de NWO te ontmaskeren als lizards.
- David Icke zegt ook dat de vrijmetselarij deel uitmaakt van dit complot.

Je kan toch vermoeden dat David Icke een doorn in het oog is van de lizards.
Hij heeft toch hun "duizend jaar oude geheim" bloodgelegd.

Waarom verhuren ze hem dan één van hun gebouwen om zijn boodschap te laten verspreiden ipv hem gewoon te laten verdwijnen?

Op zijn minst toch heel verdachte zaken...
Volgens mij is David zelf een lizard.
Oud 29 mei 2008, 18:35   #18440
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Om maar even een vb te geven ik geloof dat het in de jaren 20 was van vorige eeuw, maar kan ook iets vroeger geweest zijn heeft JP Morgan eens laten uitzoeken hoeveel kranten hij moest opkopen om de media te controleren en dat getal bleek bijzonder laag te liggen. Een 25 tal kranten was voldoende om de gehele VS te controleren !! En dat is danook wat ze gedaan hebben. Dus je hebt echt niet zoveel mensen nodig. De meeste mensen doen het gewoon voor het geld en de macht en er is maar een klein groepje die het "echte" doel kent. Want begrijp me niet verkeerd, maar als je voor deze organisatie werkt zit je goed voor de rest van het aardse leven (daarna zit je jammer genoeg wel verkeerd maar dat merken ze dan wel lol ).
[/quote]

Absoluut,

Hoeveel mensen zijn er niet die voor de NWO werken maar die geen flauw benul hebben wat hun doelen zijn. Die mensen zien niet wat er zich achter de coulissen afspeelt van het verborgen wereldtoneel. Ze zijn hun totaal niet bewust dat ze meewerken aan iets waar ze zelf vroeg of laat de dupe van zijn.

Niets is wat het lijkt!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be