![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Termont, burgemeester van Gent, verklaarde vandaag op KanaalZ dat zijn stad constant op zoek is naar geschikt personeel... Het zou zowel om geschoolde als ongeschoold personeel gaan...
Er staan constant meer dan 3.000 jobs open, zei hij, en dit niettegenstaande Gent 11.000 werklozen telt... ![]() ![]() ![]() Ook merkte hij op dat de allochtonen praktisch niet solliciteren, alhoewel de stad al het mogelijk doet om die aan te trekken... Hij vond dit zeer merkwaardig... en hij hoopte dat de allochtonen de uitzending op KanaalZ (talentenrouten) zouden zien ![]() Sp.a rood zal wel rood aanslaan als het dit hoort... Hier te beluisteren Laatst gewijzigd door Chipie : 29 mei 2008 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Verwondert me niet. Toen ik twee jaar geleden werkzoekend was, solliciteerde ik bij Stad Gent. Tegen de tijd dat ik antwoord kreeg met de uitslagen van de proef had ik al lang iets anders gevonden
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ik denk dat je Windows Media Player 11 nodig hebt
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() misschien kan gent ook gratis koffie bieden aan haar werknemers
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Doen ze ook. Van die slappe Rombouts geloof ik :bweuk
![]() |
#9 |
|
![]() heb jij het bericht nu kunnen beluisteren johan217 ? want volgens mij is het een hoax
maar algemeen wat betreft jobs die niet ingevuld geraken in gent geven ze het perspectief om een eigendom te kunnen verwerven in gent ? zo ja - dan zullen ze morgen nog ingevuld zijn
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
allemaal al weten vragen ... maar ineens een huis in eigendom, da's nieuw voor me ![]() hoe wereldvreemd kan je zijn ???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
het perspectief om een eigendom te kunnen verwerven ( verhouding loon - prijzen vastgoed enzo weet je wel ) leer lezen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gemeente-ambtenaren verdienen niet slecht, maar ook geen massa hé. Gent zelf is duur, in de buurt ervan kan je nog iets prijselijk kopen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
zie http://forum.politics.be/showpost.ph...46&postcount=8 ooit ben je in dat huis zelfs nog op bezoek geweest - ga jij met jouw loon 198 000 euro = 8 miljoen belgische frank afbetalen aan ongeveer 1300 euro per maand gedurende 20j ? zo hoog is je loon volgens mij niet eens
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
dat de rijkaards die er dan nog wel kunnen wonen dan maar zelf hun straat opkuisen buiten gent is het trouwens wel minder duur maar nog steeds onbetaalbaar - vastgoed is heden overal onbetaalbaar
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 11:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() gent zou bvb ook een extra grondbelasting kunnen invoeren voor elk tweede eigendom en daarmee kan dan meer loon enerzijds worden uitbetaald - anderzijds zullen veel tweede eigendommen dan verkocht worden waardoor veel woningen op de markt komen en de prijzen zullen zakken - vervolgens zullen ambtenaars er dus een woning kunnen kopen en dan zullen de vacatures ingevuld geraken en eerder nogal wiedes van niet - de tijd van werken voor een homp brood is al lang voorbij en hem terug trachten invoeren zal leiden tot revolutie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() hoe enggeestig en van slavenmentaliteit vervuld kan je trouwens zijn als je dergelijke vanzelfsprekende eis op huisvesting ( basisbehoefte ) pretentieus vindt
dit zijn de contrarevolutionairen die zo n houding hebben in de tijd van de grote stakingen noemde men dat ratten en ze kregen terecht slaag voor hun rattengedrag van de andere arbeiders doordat de ratten toen slaag gekregen hebben hebben de arbeiders nadien een veel betere tijd gekregen - dat gaat nu echt niet teruggeschroefd worden no way
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 30 mei 2008 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor 100.000€ kun je in Gent (stad) wel een kleine woning in goede staat vinden. Appartementen zijn relatief een stuk duurder (minder oppervlakte voor dezelfde prijs). Voor 170.000 € (in mijn geval) heb je een rijhuis in zeer goede staat + tuin + garage in een rustige buurt net buiten de stad. Ook niet spotgoedkoop, maar doenbaar voor tweeverdieners met elk ca. 2500 bruto. Ik vind even niet de ofiiciële barema's, maar ik geloof dat dit voor een pas afgestudeerde (korte type) als administratief medewerker ongeveer 2000€ bruto zal zijn. Daarbij heb je ook wel voordelen die je in de privé niet zo gemakkelijk krijgt: abonnement 100% terugbetaald, groepsverzekering. Voor arbeiders weet ik het echt niet.
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 30 mei 2008 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |