![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1821 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je gehoord dat de (bijna) voorbije maand mei de warmste mei-maandwas sinds 1901 volgens het KMI? Wijst dat dan niet op een global warming/global change trend? Of zijn de cijfers gemanipuleerd? Hoe komt het dan dat ook oudere mensen zeggen dat dit een buitengewoon warme meimaand was? http://demorgen.be/dm/nl/989/Binnenl...metingen.dhtml Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1822 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1823 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Pindar in een bepaalde oude post (die ik nu niet ga opzoeken) claimt dat de temperaturen in 2008 LAGER liggen dan de voorbije jaren en dat bovendien gebruikt als argument TEGEN global warming, dan is mijn bovenstaande post -in dat kader- nog niet zo slecht vind ik. Nog iets? Laatst gewijzigd door anfortas : 30 mei 2008 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en als het zo is, is het natuurlijk wel een sterk argument tegen GW. ![]() Als je nl zowel afkoeling, verandering, verwarming etc kan verklaren met GW is het niet wetenschappelijk (niet dat ik hier achter het onderliggende idee sta hoor, is weer een dogmaatje van de wetertjes) Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1826 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als ge het onderscheid niet kunt maken tussen "het weer" en "het klimaat", dan maak je inderdaad dergelijke onjuiste assumpties uit tijdelijke weerfenomenen. Maar dat is natuurlijk wetenschappelijke mumbo-jumbo
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1827 |
|
![]() als ge het onderscheid niet kunt maken tussen "het weer" en "het klimaat", dan maak je inderdaad dergelijke onjuiste assumpties uit tijdelijke weerfenomenen. Maar dat is natuurlijk wetenschappelijke mumbo-jumbo
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1828 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plaatselijke gegevens kunnen mijn inziens geen global warming ondersteunen. Dat is toch wiedes?
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 |
|
![]() de bundeling van al die plaatselijke gegevens. Dat mag toch op zijn minst duidelijk zijn. En het is klimaatsverandering. De enigen die de term global warming misbruiken zijn de ontkenners van de antropogene invloed
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
snap je het nog niet? KLIMAATSVERANDERING??? Dat kan toch niet ahum wetenschappelijk zijn?! je weet toch wel waarom? En je zeurt behoorlijk, Al Goor was volgens mij begonnen met Global Warming en als mensen dat nu aanhalen zijn ze denialers? Het moet niet gekker worden zeg Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1831 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder dacht ik dat het niet uitmaakte, kouder of warmer? want de wetertjes zeggen dat het nu klimver is! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1832 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder: de bundeling van plaatselijke gegevens vind ik trouwens ook niet zo relevant. Ik zou zeggen dat enkel globale metingen (geen optelsom van allemaal aparte metingen) enige vorm van duidelijkheid kunnen geven. Of zie ik dat verkeerd? Zo ja: waarom?
![]() |
![]() |
![]() |
#1833 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
global change?? ha ha helemaal tegen het wetenschappelijk model in! weten we nog niet waarom??? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1834 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan men een klimaatparameter meten die niet lokaal is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1835 | |
|
![]() Citaat:
Kom nu niet af met de al zovele malen misbruikte claim uit de jaren 70 dat we afstevenen op een nieuwe ijstijd. Die claim is gewoon pure misleiding. Newsweek (een tijdschrift ffs) heeft die wereldkundig gemaakt. Terwijl als we al de wetenschappelijke litteratuur uit die periode bekijken, meer dan 90% waarschuwde voor opwarming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1836 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1837 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
gevaren van menselijk handelen op het klimaat is wel tering vaag! Citaat:
En onterecht! Al was er trouwens al ver voor de film 'mee bezig' wat mij aangeeft dat het zijn rol is in de NWO en al vroeg vastgelegd dat het zijn rol zou zijn. zo werken ze nu eenmaal. Citaat:
Dat het in een gerenomeerd blad staat (Newsweek) is voor mij nu niet bepaald een aanbeveling!!! Dat zegt op zich niets! Wel wat voor soort onderzoek etc etc etc hoewel het vrijwel zeker biased is, zoals ALLES biased is in de mainstream.gewoon klakkeloos zeggen dat het in een blad staat is natuurlijk een wel heel belachelijk argument. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 mei 2008 om 14:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1838 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat een waanzin! begrijp ik nu goed dat WAT er ook verandert qua weer het door GW komt? antwoord daar eens op, als je echt slim bent, kun je voorspellen wat ik dan ga zeggen. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1839 |
|
![]() is er 1 klimaat voor heel de aarde? Waarom zou dan dat aards klimaat op elke plaats in de wereld net hetzelfde veranderen?
![]() |
![]() |
![]() |
#1840 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat zeg ik helemaal niet! Ik zeg dat ze het nu klimaatverandering noemen en dat dat niet wetenschappelijk is. Ben je er al achter waarom? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |