![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Staatssecretaris
|
Wat vind je van Groen Rechts?
(ik stel deze vraag omdat ik heb vernomen dat NSV! niet hoog oploopt met Groen Rechts) |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Staatssecretaris
|
Wat vind je van jumpers?
och ja heb je al geantword op mijn vraag Dewinter of Annemans? |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Die zijn nu opgegaan in N-SA bij mijn weten. Daar zitten goede mensen bij en daar zitten helaas ook veel minder goede mensen bij.
|
|
|
#184 | |
|
|
Boeien mij niet echt.
Citaat:
|
|
|
|
#185 |
|
|
Uiteraard. Trouwens, het is niet omdat de onafhankelijkheidsbeweging(en) er links zijn, dat het ganse volk links is.
|
|
|
#186 |
|
|
Nu, wat vindt jij van de verdeeldheid en de verschillende manieren waarop je nationalisme kan indelen? Persoonlijk ben ik het bv voor een groot deel met je eens, alleen heb ik ook het principe: een volksgrens moet ook een landsgrens zijn en we hebben niet het recht om ons met een ander te moeien.
Ik ben bv wel een voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen daarin, maar waarom persee een Dietsland? Daarmee versta ik: met de Nederlanders zijn we al jaren niet meer samen en nog geen 200 jaar geleden bleek een Nederlandse overheersing hier een fiasco. Waarom zouden we er nu wel mee geannexeerd moeten worden? Daarnaast deel ik bepaalde conservatieve standpunten ook niet meteen. Nog een vraag: wat vindt je van vrouwenrechten? |
|
|
|
|
|
#187 | ||
|
|
Citaat:
Natuurlijk zijn er ondertussen (grote) verschillen gegroeid, maar ik wil dan ook niet direct alles herenigen in één grote unitaire staat Nederland. We kunnen al eens beginnen met een confederaal verband, om vervolgens de provinciegrenzen te hertekenen en ook met andere deelstaten te werken (West-Vlaanderen+Oost-Vlaanderen+Zeeuws-Vlaanderen en Vlaams-Brabant + Antwerpen + Noord-Brabant) om dan vervolgens steeds nauwer samen te werken tot we aan de federale staat Dietsland komen. Hét grote probleem voor mij persoonlijk is echter de monarchie. Ikzelf ben een hevige tegenstander van de monarchie, al is de huidige Nederlandse monarchie wel veel meer aanvaardbaar dan de Belgische. Daarnaast deel ik bepaalde conservatieve standpunten ook niet meteen. Citaat:
|
|
|
|
#188 |
|
Europees Commissaris
|
Beschouw je Duitsers en Oostenrijkers als 1 volk?
|
|
|
|
|
|
#189 | ||
|
|
Citaat:
Als een soort van federale statengemeenschap, zoals bv de US, zou het misschien lukken, maar inderdaad ... de monarchieën zitten een beetje in de weg. Daarnaast heb je nog altijd veel oranjegezinden en Belgisch monarchisten. Hoe gaan we die twee dan verzoenen? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#190 |
|
|
Ja.
|
|
|
#191 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarbij, nu ik er toch over bezig ben. Sommige feministen roepen nu dat de vrouw eindelijk geëmancipeerd is. Dan vraag ik mij af wat emancipatie is. De vrouw die voor de kinderen zorgt en de kern, het bindmiddel, van het gezin vormt. Of de vrouw die als lustobject wordt gebruikt om zowat alles te verkopen en zichzelf uithongert om te kunnen voldoen aan een onnatuurlijk en verwerpelijk schoonheidsideaal.
|
|
|
|
#192 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En vrouwen zijn niet volledig geëmancipeerd, ze moeten idd aan té absurde normen ed voldoen, maar dat lijkt me niet de schuld van feminisme maar eerder een tijdsfenomeen, wat vind jij ervan? |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Staatssecretaris
|
Durf je een foto van jezelf plaatsen, desnoods een artistieke zoals pollycorrect met een grote zonnebril op?
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Staatssecretaris
|
Wat is je lievelingsgerecht?
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Staatssecretaris
|
Welke vreemde keuken kan je het meest respecteren?
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
|
Er staan al genoeg foto's van mij op internet.
|
|
|
#197 |
|
|
Ik twijfel tussen de Spaanse en de Italiaanse...
|
|
|
#198 |
|
|
Stoofvlees met fritten of kroketten, met erwten en wortelen.
|
|
|
#199 |
|
Banneling
|
Vind je het jammer dat C DANCE uit de ether is?
Favo muziekgenre? Bonzai beste platenlable ever? vb van typische bonzai muziek http://www.youtube.com/watch?v=RLQk0FZ8uQg Laatst gewijzigd door Tiberius CA : 31 mei 2008 om 01:33. |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Staatssecretaris
|
Wat vinden je ouders ervan dat je zo een overtuigd NSV-er bent?
|
|
|
|