![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ziehier, buitenaardse wezentjes! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18523 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18524 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Btw net weer 3 gave boeken gehaald!! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18525 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() pindar gaat er soms zo zwaar over dat ik niks meer geloof van hem. Geesten, spoken, wereldwijde complotten (bv. wetenschap houdt de gehele mensheid voor schut), alles controlerende obscure organisaties, Illuminati, etc. en al die dingen hebben natuurlijk met elkaar te maken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat kan, je moet van mij helemaal niks 'geloven' ga eens zelf op onderzoek uit en je zult ontdekken dat de 'werkelijkheid' fantastischer is dan sf. Maar meteen mijn postings in een knee jerk reflex afdoen is tuurlijk zonde\ maar het is jouw mind Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18527 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18528 | |
Europees Commissaris
|
![]() Vrije vertaling van "postings in een knee jerk reflex afdoen": bewijzen voor straffe uitspraken vragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#18529 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is ook jouw mind doe er mee wat je witl ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18531 | |
Europees Commissaris
|
![]() Goh, wat gul van jou! Mag ik echt?
Ok, als ik dan mag... dan baseer ik m'n (grotendeels afwijzende) mening over Obama zoveel mogelijk niét op leugens, verdraaiingen en oncontroleerbare verklaringen! Dank je! De grappigste vind ik nog wel die waarin geïnsinueerd wordt dat Obama gelogen had toen hij zei dat z'n grootmoeder geen moslima was. Blijkbaar is het voor sommige mensen ombevattelijk dat die man twéé grootmoeders heeft.
Laatst gewijzigd door Burkide : 31 mei 2008 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
succes Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18533 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oh, en als je nog wat tijd over hebt, kun je dan eens afkomen met bewijzen voor je uitspraken i.p.v. met ontwijkende antwoorden als "Denk wat je wil!" of "Ga zelf op onderzoek uit!"? Dank je.
Laatst gewijzigd door Burkide : 31 mei 2008 om 13:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18534 |
Parlementslid
|
![]() wat moet ik hier nu van denken?
waarmee maak je mensen wakker? Is dit een goede stap vooruit of weer rond de pot draaien? http://www.driesvanagt.nl/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#18535 |
|
![]() Ja zeg, ga zelf eens op onderzoek uit hé.
![]() Edit: ik heb me vergist. ![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 mei 2008 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je overigens niet in de NWO - zoals Pindar en Exodus die definieren - moet geloven om te zien dat er groeperingen zijn die redelijk veel macht hebben, kosten kunnen externaliseren naar anderen, 'buiten' de 'democratische' (inzover dat dat positief is, maar als we daar nu even vanuit gaan) wegen om functioneren om toch invleod uit te oefenene, etc.
Dat daar 1 groot mastercomplot achter moet zitten, lijkt me van de pot gerukt. Dat de wereld een heel netwerk van invloed is, lijkt me niet zo'n 'rare' gedachte. Wat ik wil ijlen is het volgende: 't is niet omdat een NWO'er iets aanhaalt, dat het persé bollocks is. Ofzoiets.
![]() |
![]() |
![]() |
#18537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela, sinds wanneer gaan jullie terug over naar die zever?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18538 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18540 | ||
|
![]() Citaat:
Het wordt hoog tijd dat we de leden van de NWO visueel gaan identificeren. We weten nu dat de NWO club bestaat. Daar hebben we al meer dan 18,000 berichten-lang bewijs voor geleverd. Laten we ons vanaf nu concentreren op het aanleggen van een zwarte lijst. Deze vrouwspersoon is een NWO-lid (let op het geheime NWO-teken dat ze hier toevallig laat zien): ![]()
Laatst gewijzigd door C2C : 31 mei 2008 om 17:27. |
||
![]() |
![]() |