|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  11 mei 2008, 10:12 | #61 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 10 februari 2006 
				 |   | 
|   |   | 
|  31 mei 2008, 13:31 | #62 | 
| Provinciaal Statenlid Geregistreerd: 23 december 2007 Locatie: Dwingeland overheid 
				 |   het missen is met enige vertraging gedaan!   alhoewel ik examens heb en dus waarschijnlijk ook niet al te veel online zal komen de volgende weken  
				__________________ Ooit vroeg iemand me: "vertel me, wat is nu sociaal zijn?" Ik antwoordde hem: "liberaal zijn" | 
|   |   | 
|  31 mei 2008, 13:31 | #63 | |
| Provinciaal Statenlid Geregistreerd: 23 december 2007 Locatie: Dwingeland overheid 
				 |   Citaat: 

__________________ Ooit vroeg iemand me: "vertel me, wat is nu sociaal zijn?" Ik antwoordde hem: "liberaal zijn" | |
|   |   | 
|  31 mei 2008, 13:37 | #64 | 
| Minister-President Geregistreerd: 13 november 2007 Locatie: Technocratische wereldrepubliek 
				 |    
				__________________ * Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley | 
|   |   | 
|  31 mei 2008, 13:38 | #65 | 
| Minister-President Geregistreerd: 16 december 2006 Locatie: Vlaanderen 
				 |   | 
|   |   | 
|  31 mei 2008, 13:38 | #66 | 
				 |   ik dank u, ik dank u!   ik pink er zowaar een traantje van weg  
				__________________ Ooit vroeg iemand me: "vertel me, wat is nu sociaal zijn?" Ik antwoordde hem: "liberaal zijn" | 
|   |   | 
|  31 mei 2008, 13:38 | #67 | 
				 |   
|   |   | 
|  31 mei 2008, 14:00 | #68 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 29 november 2007 
				 |   
				__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. | 
|   |   | 
|  31 mei 2008, 14:02 | #69 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 27 maart 2008 
				 |   | 
|   |   | 
|  31 mei 2008, 14:03 | #70 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. | |
|   |   | 
|  31 mei 2008, 14:07 | #71 | 
| Minister-President Geregistreerd: 13 november 2007 Locatie: Technocratische wereldrepubliek 
				 |   
				__________________ * Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley | 
|   |   | 
|  31 mei 2008, 19:54 | #72 | |
				 |   Citaat: 
  gemene! 
				__________________ Ooit vroeg iemand me: "vertel me, wat is nu sociaal zijn?" Ik antwoordde hem: "liberaal zijn" | |
|   |   | 
|  31 mei 2008, 19:54 | #73 | 
				 |   Geertje C is de beste  nu weten we meteen wie me het meeste heeft gemist  
|   |   | 
|  31 mei 2008, 19:57 | #74 | 
				 |   Jaja. Nu mag die draad hier gesloten worden hoor. 
|   |   | 
|  31 mei 2008, 20:01 | #75 | |
				 |   Citaat: 
  never! 
|   |   | 
|  31 mei 2008, 20:19 | #76 | 
				 |   
|   |   | 
|  31 mei 2008, 20:33 | #77 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. | |
|   |   | 
|  31 mei 2008, 21:06 | #78 | 
				 |   wies de andere? :-O Geert are you cheating on me   
|   |   | 
|  31 mei 2008, 21:11 | #79 | |
				 |   Herr Dieter, natuurlijk.   Citaat: 
  En neen, ik bedrieg je niet.  Je blijft de enige voor mij.  
				__________________ Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 mei 2008 om 21:13. | |
|   |   | 
|  31 mei 2008, 21:14 | #80 | |
				 |   ok, ok dan mag het! Citaat: 
  het is hier aangetoond zelfs op politics! 
|   |   |