![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18601 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar had Jezus, Allah, Boedhha, Krishna etc... dan volgens jou ook een ego (identiteit), omdat deze toch ook een individueel bestaan leidden, toch? Zij verkondigden toch ook de "zogezegde waarheid". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18602 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18603 |
Europees Commissaris
|
![]() Maakt het eurovision songfestival deel uit van het complot?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18604 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18605 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook al zullen ze het nooit toegeven, het is me al opgevallen dat een goed aantal van de believers zich toch wel een beetje superieur voelen t.o.v. die goedgelovige schapen, zoals zij de rest noemen. Op basis van pulpartikels en bijhorende boeken menen zij te denken dat hun een uitzonderljk inzicht te beurt gevallen is, en daar houden zij wel van. Hoe meer conspiracy boeken zij lezen - het feit dat deze elkaar bijzonder flink tegenspreken hindert hen niet - hoe meer overtuigd zij zijn van hun eigen bevindingen. De bedenkers van conspiracies weten dat de gros van hun beweringen door de mand valt éénmaal wetenschappelijk getest, dus hebben ze een slimme oplossing bedacht: ze negeren elk wetenschappelijk debunk-bewijs, en beschuldigen de gehele wetenschap ervan om onder één hoedje te spelen met de NWO. Simpel en effectief. Zo kunnen ze ongehinderd om het even wat beweren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18606 | |
|
![]() Citaat:
Of omdat ik niet zomaar alles geloof wat de eerste beste neerschrijft, zonder fatsoenlijk opgebouwd te zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18607 |
|
![]() Eigenlijk bewijst deze draad dat er geen NWO is, als je immers 18.000 berichten nodig hebt om iets te bewijzen, en als een groot aantal mensen klaagt inzake de bijzonder zwakke bewijslast, is er iets grondig fout.
Oh, wat "kippen en plakken" van de een of andere Engelstalige site is uiteraard geen bewijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18608 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18609 | |
|
![]() Citaat:
Da's zoals creationisten -als ze in het nauw gedreven zijn door wetenschappelijke argumenten- het over een andere boeg gooien met "ja maar dat was mogelijk met Gods hulp". Dit is gewoon een variant daarop: "ja maar de wetenschap zit fout en ik en mijn clubje weten het met ons gezond verstand beter dan al die pennenlikkers". Laatst gewijzigd door Ambiorix : 31 mei 2008 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18610 | |
|
![]() Citaat:
Ook al besef ik ter dege dat degene die er werkelijk in gelooft, elk tegenbewijs van tafel schuift. Kwestie van zijn wereldbeeld te willen behouden. Triest maar ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18611 | ||
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
Voor mij is iedereen gelijk zolang er wederzijds respect is. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18612 | |
|
![]() Citaat:
Komt je bekend voor ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18613 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18614 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als de NWO zou bestaan dan zullen we het weldra weten wie gelijk heeft want de RFID chips die zouden als ik me niet vergis niet meer lang op zich laten wachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met dank aan de maya's overigens,zou dit de tijd moeten zijn dat de wereld na een periode van disharmonie overgaat in een periode van harmonie wat betreft de cosmos.....En deze verandering zou zich op geestelijk gebied voltrekken.... En nu allemaal aftellen tot dan en pindars postjes met one-liners maar blijven lezen om de tijd te doden... Laatst gewijzigd door Svennies : 31 mei 2008 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18616 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18617 |