![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#1901 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#1902 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
en wat is nu juist he verschil, in beide gevallen wilt men de overheid gebruiken om een doel te bereiken.
|
|
|
|
|
|
#1903 |
|
|
nogmaals de vraag:
stel dat staatsinterventie niet wordt aangewend voor GW bestrijding, dan legt ge u neer bij de wetenschappelijke vaststelling ervan? Want het is duidelijk dat ge elke tussenkomst van de staat niet kunt verteren, ook al wijzen a-politieke actoren (klimaat- en atmosfeerwetenschappers) op een fenomeen dat veel mensen als een "probleem" beschouwen. Ik kan begrijpen dat gij als libertariër het wat moeilijk hebt met externe kosten enzo, maar is jullie argument niet altijd dat die door de markt zelf opgelost geraken (je weet wel, er zal wel altijd een gat in de markt zijn voor bv. "groene electriciteit", groene dit, groene dat). Enfin, da's jullie redenering, niet de mijne. Maar om die even te gebruiken: dan MOET een staat toch niet om oplossingen te zoeken voor GW? Wat is dan feitelijk uw probleem? Laatst gewijzigd door Ambiorix : 31 mei 2008 om 17:47. |
|
|
|
|
|
#1904 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. Wat dus bewijst dat er mensen zijn (in de politieke partijen in België) die vinden dat de overheid gebruikt moet worden om de effecten van GC tegen te gaan, wat dan weer aantoont dat mijn gedachte van de sluimerende wereldregering niet compleet van de pot gerukt is.
|
|
|
|
|
#1905 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ge kunt aan mij ook vragen: 'gade de aantrekkingskracht aanvaarden, als de overheid dat niet gaat reguleren?' Ik zie geen enkele relevantie tussen de waarheid van GC enerzijds en de onrechtmatigheid van een overheid anderzijds. Korter: uw vraag verbindt 2 zaken die geen zak met elkaar te maken hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#1906 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1907 | |
|
|
Citaat:
die link is behoorlijk van de pot gerukt hoor |
|
|
|
|
|
|
#1908 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind het leuk spelen met mensen die al beginnen met mij vanalles in de mond te leggen.
|
|
|
|
|
#1909 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Awel: ik hoop het.
|
|
|
|
|
#1910 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
och och och och och als je het boek gezien had had je nu deze onzin niet verkondigd. boekie info ikkie nie wil ikke nie boekie kijken. man o man, en die zijn dan bezig met wetenschap? wat een wereld. je kent deze zeke rook nog niet: Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 31 mei 2008 om 20:28. |
||
|
|
|
|
|
#1911 |
|
|
hebt ge deze al gelezen: Qur'an
Schitterend! wordt haarfijn uitgelegd dat de wetenschap er helemaal langs zit. Het staat allemaal in de sterren geschreven: Allah is de oorsprong en het einde van alles. It is He Who sent down to thee (step by step), in truth, the Book, confirming what went before it; and He sent down the Law (of Moses) and the Gospel (of Jesus) before this, as a guide to mankind, and He sent down the criterion (of judgment between right and wrong).[90] ” —Qur'an 3:3 Ziet ge. Het staat immers in een boek. |
|
|
|
|
|
#1912 |
|
|
"higher education" destroys knowledge, blabla
ja, het is maar goed ook dat hoger onderwijs uw soort "kennis" de grond in boort. |
|
|
|
|
|
#1913 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1914 |
|
Banneling
|
ga nu maar kijken paar bladzijden terug naar het boek. Ik ga niet alles voor je doen, maar je gaat het toch ontkennnen btw ik denk best dat je het gezien heb er er nu vreemd over doet zeker als je zoiets achterlijks doet als de bijbel en de koran er bij halen wat goedkoop zeg! valt me erg van je tegen, een wetenschapper onwaardig. o nee, juist niet, sorry hoor, maar de minst slimme vind ik duidellijk steeds meer bij de wetenschappers zitten. LOL, en dan doen ze net of ze slim zijn met die bagger als GW Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
#1915 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door jules : 1 juni 2008 om 13:30. |
|
|
|
|
|
|
#1916 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#1917 |
|
Staatssecretaris
|
Pindar van zijn kant zou ik graag eens INHOUDELIJK horen uitleggen wat er mis is met onderstaande figuur, omdat die basically de samenvatting is van het hele climate change verhaal
![]() |
|
|
|
|
|
#1918 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#1919 |
|
Staatssecretaris
|
dit is politics.be, hier wordt juist geen bal aangetoond
anyway, redelijk hilarische forumpost van de Jean-Marie zelve : http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=11 |
|
|
|
|
|
#1920 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
LDD =/= DD, hé.
In het officiële programma van LDD wordt GW erkent.
|
|
|