![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een mama en een papa en geen broertjes en zusjes en ik heb tenminste vlotjes geleerd dat carrière maken nergens voor nodig is en een wandeling langs een leuk wandelpad aan het eindpunt van de beschaving een miljard keer meer waard is dan een diploma. Ik krijg bijna werkstress van je post.
![]() |
![]() |
#82 |
Burgemeester
|
![]() Veel geblaat, weinig wol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.richdad.com/
![]() |
![]() |
#85 |
Partijlid
|
![]() Idd, arbeid alleen volstaat niet om superrijk te worden, maar een goeie loodgieter verdient ook prima z'n brood, hoor. Ik ken er eentje die onlangs een stulpje van 650.000 euro heeft gekocht. Geen sukkelaar dus.
Maar 't ging hier over de prijsstijgingen, zeker?
120 kg klier ![]() Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 3 juni 2008 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik?
De staat helpt mij. ![]() ![]() Alhoewel dat ik niet echt akkoord ga met de hele lijn van je post. Het wordt vandaag mensen uit 'kans-arme' milieus pokkemoeilijk gemaakt om iets te bereiken. Minimumlonen, cao's, bureaucratieën die overwonnen moeten worden bij het minste geringste, dumpen in de sociale zekerheid, etc. Ja; dan kan ik begrijpen dat men daar tegen op ziet.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Probeer dus nog maar eens, maar dan met een écht argument. ![]()
![]() |
![]() |
#90 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je beeldzetting mag je dus voor jezelf houden. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dan weer onwettelijk is. Je mag de minimumlonen niet ontwijken, idem met cao's. De reglementeringen om zelf iets te beginnen zijn waanzinnig, u daardoor worstelen is geen sinecure, zeker als je de taal niet 100% beheerst, etc.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Burgemeester
|
![]() Men zou beter de minimumlonen afschaffen, de vakbonden rechtspersoonlijkheid geven, en de 45-urenweek invoeren. Arbeit adelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementslid
|
![]() Een oorzaak van de prijsstijgingen: speculatie
Een getuigenis voor het congres in de US door Michael W. Masters, van "Masters Capital Management" een hedge fund http://hsgac.senate.gov/public/_files/052008Masters.pdf ...... You have asked the question “Are Institutional Investors contributing to food and energy price inflation?” And my unequivocal answer is “YES.” In this testimony I will explain that Institutional Investors are one of, if not the primary, factors affecting commodities prices today. Clearly, there are many factors that contribute to price determination in the commodities markets; I am here to expose a fast-growing yet virtually unnoticed factor, and one that presents a problem that can be expediently corrected through legislative policy action. ..... Paul
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit is idd de realiteit vrees ik. Het is zeldzaam dat je rijk wordt enkel door ervoor te werken tenzij je aan zo een leuk CEO jobje komt of tenzij je heel goed bent in een populaire sport voetbal, tennis, wielrennen of zo . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementslid
|
![]() De snelste manier om de inflatie een halt toe te roepen is het stoppen met drukken van extra geld wat de ECB nu al zowat een jaar aan het doen is en daarnaast de rente verhogen naar 7% zo snel mogelijk.
Daarnaast moeten we terug naar een kleine overheid die zich enkel bezighoudt met de kerntaken en die dingen zoals onderwijs, cultuur, sport en zelfs grote delen van de sociale zekerheid afschaft (de sociale zekerheid niet privatiseren, maar de mensen zelf over hun geld laten beschikken). Ook alle subsudies moeten worden afgeschaft. En we moeten de mensen de keuze blijven geven tussen de duurdere hoax vriendelijke produkten en de goedkopere produkten. Er is niks mis met een gloeilamp en die spaarlamp kost nog steeds 2x zoveel en heeft nog niks bewezen. Stop met al die verplichtingen die steeds de prijs doen stijgen. Laatst gewijzigd door dirk001 : 3 juni 2008 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit bewijst uw natuurlijke aard van arrogantie en egoisme Citaat:
Er zijn genoeg ouders die diep in de buidel tasten voor hun kinderen maar dit zonder garantie op succes Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als blijkt dat je jezelf overschat met je keuze, dan zal je dat snel genoeg merken. Ben je alsnog niet tevreden, dan start je maar voor eigen rekening. Citaat:
Iedereen kan achter een vuilkar gaan staan; niet iedereen kan ceo zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |