![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18781 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We zijn serieus bij de neus genomen. We leven echt in een matrix. Waarom zijn er zoveel onnozele TV programmas, waarom worden we overstelpt met nietszeggende realitysoaps elke dag opnieuw: brood en spelen voor het volk, zodat ze niet NADENKEN en in de weg lopen van de machtigen. ![]() _______ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
brood en spelen bestaat al sinds de eerste mensen bestaan hé....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18783 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het meeste is toch echt 'gebakken lucht' En alle publiek opinies komen uit het Tavistock instituut, en zijn satelliet organisaties.bv :resistance is futile Citaat:
Maar mischien kunnen ze om 20:00 naar het nieuws kijken, het wordt vanavond allemaal openbaar gemaakt. gratis! Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18784 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18785 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18786 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Langs de andere kant, een gephotoshopte foto als symbool van de believers...
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18787 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe juist! en daarom is het onderwijs slecnt, worden we gevaccineerd met troep, fluoride in het drinkwater, etc etc etc. Maar........en dat vind ik heel mooi gezegd: Als je ziet hoeveel tering veel werk ze steken in het ons dom en onder de duim houden, betekent dat , volgens mij, dat we hele sterke wezens zijn! stap in je grootheids! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 juni 2008 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18788 |
Banneling
|
![]() willen jullie VuurMug niet citeren, staat bij mij op de negeer en die berichtjes zijn
zo abominabel dat ik ze helemaal niet wil zien ![]() Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#18789 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, de diepe subtiliteit van het olifant-"argument" ontgaat een domme trezebees zoals ik.
![]() Wat me echter ook ontgaat zijn de bewijzen die hier zogezegd gegeven werden. Ik zie ze nergens. Wat ik wel zie zijn de talrijke vragen van kritische mensen die nooit beantwoord worden, tenzij met beledigingen en domme dooddoeners. Toch vreemd dat net zij die hier aan de lopende band met hun onbewezen BS als gieters afgaan zich zo superieur voelen van mensen die de informatie (of gebrek ervan) kritisch bejegenen.
![]() |
#18790 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het beste onderwijs zijn nog altijd je eigen ervaringen en je eigen zelfonderzoek. ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 4 juni 2008 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18791 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18792 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18793 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pindar moet beschermd worden voor de "abominabele inhoud" van mijn posts!
![]() En van deze mensen krijgen we lessen in kritisch denken en openheid van geest!
![]() |
#18795 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ge"ert'C.,?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 4 juni 2008 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18796 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wel, ik heb toch het idee dat de meeste NWO adepten juist hun kennis en ervaring willen delen! Dit o.m. om te voorkomen dat de NWO er komt. En mensen buiten de mainstream die dit kennen weten dat iedereen , op een diep niveau, met elkaar verbonden is, en daarom iedereen gelijk is. Ja, als het NWO verhaal diep en goed begrijpt verlies je je narcisme Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 juni 2008 om 15:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18797 | |
Minister
|
![]() [quote=Pindar;3471987]ik zag iets staan van VuurMug over superioriteit etc
Citaat:
Mooi gezegd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18798 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je vind het in jezelf éénmaal dat je doorhebt dan je meer bent dan je lichaam. Veel succes in je zoektocht naar wie of wat je werkelijk bent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18799 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een ding weten wij zeker: de aarde behoort niet aan de mens. De mens behoort aan de aarde. Zo weten wij ook: alles is met elkaar verbonden; zoals het bloed de leden van een familie verenigt. Tussen alles bestaat een verband. Wat de aarde overkomt, overkomt haar kinderen. Het web van het leven is niet door de mens geweven, het is er slechts een draadje in. Wat hij het web aandoet, doet hij ook zichzelf aan. ( stamhoofd van de Duwamish-indianen in zijn toespraak van 1854) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18800 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |