![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#1961 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1962 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er blijven nogal wat toetsen hangen zie ik. En het is gewoon een feit dat dergelijke spotprenten van Al Gore in de VS vooral door rechtse, republikeinse en neocon-fracties worden verspreid. Ik stel gewoon vast dat jij om een of andere reden op hun wagen springt. |
|
|
|
|
|
|
#1963 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kom, ik vraag dat al een tijd maar ge vindt het blijkbaar overtuigender om cartoons te posten. Nuja, overtuigender voor uzelf dan, blijkbaar. |
|
|
|
|
|
|
#1964 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Boek nog steeds niet gelezen paper is toch geen 'bewijs' joh, dat snap je toch wel, of niet? Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#1965 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben het wel helemaal met hun eens, die mensen die die spotprenten maken Moet je eens zien hoe je het zelf verdraaid om het maar in je wereldbeeld te laten passen zeg! het is zoo erg dat moet wel rechts zijn!! en dan nog zeggen dat ze geen 'filter' hebben! echt, zie hier mijn bewijs:wetenschappers zitten potdicht terwijl ze denken dat ze 'open-minded' zijn Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 juni 2008 om 13:57. |
|
|
|
|
|
|
#1966 |
|
|
Er zijn wel wat links over/naar wetenschappers die de klimaatpaniek afstrijden; ik vond er al een paar:
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1707 http://epw.senate.gov/public/index.c...8-3c63dc2d02cb http://epw.senate.gov/public/index.c...eReport#report http://www.klimatosoof.nl/node/487
|
|
|
#1967 |
|
Banneling
|
Joh, dat geloven ze toch niet of ze gaan zeggen dat ze betaald zijn of zoiets.
Past niet in hun beeldje let maar op! Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
#1968 | |
|
Banneling
|
deze had ik ook al een keer neergezet,maar ja, die blinders he?
klik hier vorbeeld: Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 3 juni 2008 om 14:50. |
|
|
|
|
|
|
#1969 | |
|
|
Citaat:
En Pindar, papers ZIJN de wetenschappelijke bewijzen ... daarin staat de kristallisatie van de nieuwe gevonden of aangepaste kennis, het is op die manier dat er gecommuniceerd wordt in de wetenschap en het is via die manier dat de wetenschap evolueert (en dat ook zijn neerslag vindt in de biblotheken).
|
|
|
|
|
#1970 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ja hoor, niet als er heel veel wordt achtergehouden Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#1971 |
|
Staatssecretaris
|
Ik stel dat Pindar niet inhoudelijk gereageerd heeft.
Ik stel vasst dat Pindar zijn beweringen dat er zaken verdraaid worden niet kan hardmaken Ik stel vast dat Pindar hoopt dat die vaststelling onzichtbaar wordt tussen de stroom inhoudsloze prentjes die hij postte De wetenschap heeft de wet van Stefan-Boltzmann ter beschikking ![]() Pindar kan ongetwijfeld met zeer veel uitroeptekens inhoudelijk aantoenen dat bovenstaande formule een hoax is ? |
|
|
|
|
|
#1972 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het tonen van moeilijke formules lijkt me nu wel een érg zwak argument?
|
|
|
|
|
#1973 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
kortom, voor een pindar een fluitje van een cent om te ontkrachten Laatst gewijzigd door jules : 3 juni 2008 om 22:12. |
|
|
|
|
|
|
#1974 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik hoop helemaal niet dat het onzichtbaar wordt, maar als i met iest kom en de inhoud past niet in jullie boodschap wordt het verdraaid, dan is het opeens extreem rechts of hillary clinton. Anyway, deze boodschap is niet voor die mensen , maar voor de mensen die er wel voor open staan. Inhoudelijk is wat de 'wetenschappers' zeggen vrij zwak, daarommoeten ze alternatieve info verdraaien etc. Als GW echt zou zijn, zou ik er aan mee willen helpen het te verminderen, maar dat is het helemaal niet.Het is een politiek middel(het officiele verhaal) en het argument "Liever safe dan sorry" is natuurlijk een superbelachelijk argument. Met dat argument zijn al eens borsten afgezet van vrouwen die wel eens borstkanker kunnen krijgen. Nu ze geen borsten meer hebben kunnnen ze idd geen borstkanker meer krijgen nee. man o man verder heb ik nooit gezegd dat bovenstaande formule een hoax is. Een beetje, wetenschappers waardig, stompzinnige onzin en verdraaing van wat ik schrijf. what else is new? Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#1975 |
|
Staatssecretaris
|
De satellietmetingen (UHA MSU) voor mei 2008 zijn juist binnen:
http://vortex.nsstc.uah.edu/data/msu/t2lt/uahncdc.lt (zie onderste 3 rijen van de tabel). Wereldwijd zitten we momenteel op -0,17°C (dwz 0,17°C onder het langjarig gemiddelde sinds 1979). Nochtans is de Nina aan het uitdoven. Leuk artikeltje in Physics Today: http://www.fel.duke.edu/~scafetta/pdf/opinion0308.pdf
|
|
|
#1976 | ||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#1977 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1978 |
|
|
http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/1282105
interessante discussie wordt opgebouwd, zeker de vergelijking met Venus is constructief om het broeikaseffect te begroten. Check de laatste post in die topic, die vat het juist samen en beantwoordt al de vragen in de desbetreffende topic. (oja Pindar enzo, dan snapt ge ook meteen wat de wet van S-B er mee te maken heeft Laatst gewijzigd door Ambiorix : 4 juni 2008 om 22:00. |
|
|
|
|
|
#1979 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk snap ik die formule niet. Ik doe geen exacte wetenschappen, hé.
|
|
|
|
|
#1980 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Wie die formule niet kent, MAG domweg geen mening hebben over de wetenschappelijke kant van het debat. Laatst gewijzigd door jules : 4 juni 2008 om 22:37. |
|
|
|
|