![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18981 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Frank Deboosere geloofde ook een hele tijd niet in de klimaatsverandering, tot hij met zijn neus op de wetenschappelijke feiten werd gedrukt. ![]()
![]() |
![]() |
#18982 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het voor u onjuist is dan is dat zo punt. Citaat:
![]() Aan de andere kant vind ik het wel flauw en kinderachtig dat de persoon in kwestie mij daar niet persoonlijk heeft over aangesproken en dit via de moderator heeft gedaan. Citaat:
Alles is voortdurend in verandering en we moeten allemaal van tijd tot tijd de dingen eens herzien. Maar je kunt niet zeggen dat alles wat hier geplaatst geweest is op deze draad dat dit allemaal leugens zijn, dat gaat me te ver. Waar het mij om gaat is dat hier mensen op deze draad dingen plaatsen waar je enorm veel kennis kunt uithalen. Het is zoals Pindar en Exodus zegt; ik plaats hier gewoon de info waar ik over beschik en wat jullie ermee doen is jullie zaak. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 5 juni 2008 om 20:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18983 | |
Banneling
|
![]() ten eerste zijn de protocollen GEEN vervalsingl,maar dan moet je verder spitten.
Ik vermoed eerder dat het U zo wel uitkwam ![]() Maar als het U ECHT interesseert (Eigenlijk intereseert het U geen moer!) dit even lezen: Citaat:
hier: link Maar dat wordt natuurlijk weggehouden want DAT ondersteunt bovenstaande lulkoek niet. laf! Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 juni 2008 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18984 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het huidig Hebreuws alfabet heeft evenmin klinkers. Er is in de middeleeuwen een systeem met punten bedacht, die voor de klinkers staan. Deze worden voornamelijk in gebedsboeken en voor kleine kinderen gebruikt. In gewone boeken en kranten niet. Idem voor het Jiddisch. Deze punten waren echter irrelevant voor het verzinsel dat toen gepost werd. Citaat:
Het forumreglement verbiedt persoonlijke aanvallen, en dat lijkt me een prima regel. Wie niet zonder persoonlijke aanvallen kan discussiëren mag daar gerust af en toe voor berispt worden. Citaat:
Op tegenargumenten gaan ze nooit inhoudelijk in, wat belachelijk is op een discussieforum. Verder dan mij "VuurMug" noemen geraakt Pindar niet. Van niveau gesproken! ![]() EDIT: en inmiddels zie ik dat Pindar opnieuw afkomt met de smerige antisemitische vervalsing "De Protocollen van de Wijzen van Sion". Het is werkelijk hemeltergend dat deze vervalsing in 2008 nog altijd door haatzaaiers gebruikt wordt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 juni 2008 om 20:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18985 |
Banneling
|
![]() gossie ik kan die shit niet lezen, maar die VuurMug heeft echt een fulltime baan hier hoor
![]() Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#18986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jouw enig argument is mij "VuurMug" noemen zegt alles over jouw argumentarium. Behalve leugens, beledigingen en smerige insinuaties is het leeg.
![]() |
![]() |
#18987 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pffff, zie-lig, echt hoor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18988 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In 1864 schreef de uitgeweken Franse advocaat Maurice Joly een strijdschrift tegen Napoleon III, waarin hij de politiek van deze keizer hekelde. Het heette Dialoog in de hel tussen Montesquieu, Napoleon III en Machiavelli. Opvallend is dat dit geschrift voor een groot deel woordelijk overeen komt met een anti-joods geschrift van Hermann Goedschel, pseudoniem van Sir John Retcliffe. Twee medewerkers van de tsaristische geheime dienst, de Ochrana, die in Parijs gestationeerd waren, namen weer een groot gedeelte van deze tekst over, vervingen “Napoleon III” overal door “de Joden” en “Frankrijk” door “de wereld”. Zo kreeg deze tekst zijn oorspronkelijke anti-joodse karakter weer terug. De joden zouden een wereldwijde samenzwering beramen om de Russische revolutie, die toen zijn schaduwen al vooruitwierp, te realiseren en de wereldheerschappij te verkrijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18989 |
|
![]() De protocollen zijn op zich niet antisemitisch - duh - maar ze zorgen wel lekker voor een werkelijk gigantisch anti-semitisch effect.
Eigenlijk is het wel ironisch: van de protocollen is al lang aangetoond dat ze een vervalsing zijn om het Joodse volk van alles en nog wat te beschuldigen, we hebben hier dus te maken met een echte, onvervalste samenzwering. En nu de NWO adepten eens échte samenzwering hebben, geloven ze plotseling dat het volledig authentiek is. Begrijpe wie begrijpe kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18990 |
Banneling
|
![]() Ach ja, en ze heeft die negeerknop nog steeds niet gevonden, dus echt slim? nou nee
![]() En ik moet altijd lachen als zij anderen beschuldigt van AH aanvallen. Echt, zoals de waard is en de pot verwijt de ketel. Nu ja, het sap is de kool niet waard. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 juni 2008 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18991 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees de Protocollen zelf, het is een antisemitische vervalsing, die zogezegd het Groot Eeuwig Joods Complot beschrijft. Het zijn dus Pindar en zijn "bron" die liegen. Inderdaad zielig dat er nog altijd mensen zijn in deze vervalsing geloven.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 juni 2008 om 21:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18992 |
Banneling
|
![]() kijk daar is ze weer.
hoef niet naar de inhoud te kijken want die is toch leeg ![]() nee, nee, ...ik bedoel de postings ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 juni 2008 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18993 | |
|
![]() Trouwens, voor we het vergeten:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is kosher ijs!
![]()
![]() |
#18995 | |
|
![]() Mannen, ik doe dus moeite hé. Ik verwacht van jullie hetzelfde.
Trouwens, Alpha ZT-77 Kika-ZZZ: wanneer is de volgende vergadering? Over.
![]() |
![]() |
![]() |
#18996 | |
|
![]() Ik heb al gezocht onder "Sharon + ice cream" en "Tzipi luscious lips ice cream" en "vanilla Jew", zelfs onder "kosher ice", maar ik heb zeer weinig gevonden.
Dat komt omdat de Mossad zeer goed de ijsconsumptie weet te camoufleren. Met technologieën, enzo.
Laatst gewijzigd door C2C : 5 juni 2008 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18998 | ||
|
![]() Citaat:
Alleszins, we boeken vooruitgang.
![]() |
![]() |
![]() |
#18999 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19000 |
Parlementslid
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...blunders.dhtml
en zo eindigd een mislukt wereld staatsgreep, na maanden onderhandelen hebben ze de kop van jut gevonden Welk nieuw baantje en mooie villa zou hij krijgen voor de schuld op zich te nemen? Cheney heeft zelf clearances moeten geven voor de nukes van stal te kunnen halen protocol is driedubbel waterdicht. 6 mensen stierven aan het klokkeluiders virus in Barksdale en op hoog niveau van wapenhandel. Ook een vader van drie kinderen Erg. Laatst gewijzigd door Babylonia : 5 juni 2008 om 22:19. |
![]() |
![]() |