![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2761 | |
Minister
|
![]() Citaat:
*biedt op voorhand al zijn verontschuldigingen aan aan dronkoers* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, en koffie, sigaretten, chocolade, tv, enzovoorts is allemaal onschadelijk.
Laatst gewijzigd door Dronkoers : 4 juni 2008 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2763 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een hoogst onaangename ervaring trouwens. dat was in het eerste jaar, en dan nog van jenever, want bier dronk ik niet. ik heb mij als student bijna constant moeten 'verantwoorden' waarom ik geen bier dronk. of zelfs bijna nooit alcohol. erg vervelend, en dan die simpele koppen vol ongeloof... Laatst gewijzigd door Mitgard : 4 juni 2008 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2764 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wel ben ik op een vreemde manier verslaafd aan koffie. Ik moet elke dag voor ongeveer 14:00 minimaal 1 kop koffie drinken. Doe ik dat niet, dan krijg ik zo rond 15:00 of 16:00uur hoofdpijn die pas weer verdwijnt na een nachtje slapen. Pijnstillers werken niet. Alsnog snel een kop koffie werkt ook niet meer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lasagne.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2767 |
Gouverneur
|
![]() Tropical ijs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2768 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(*) = en dan heb ik hier niet over onze Dronkoers of zo, want ik weet dat die dat niet uit een misplaatst macho gevoel doet. Enfin, het voelt niet aan als opscheppen bij hem.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 juni 2008 om 19:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2769 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben een stevige drinker, en ook en student
![]() De laatste 3 weken geen druppel alcohol wegens examens, en ik voel me eerder gezegd dommer worden. Antwoord op de vraag: mySmoothies (duur!), belegde broodjes, dinosaurus- en sultanakoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2770 |
Gouverneur
|
![]() stoer hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2771 |
Schepen
|
![]() kamelenpis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2772 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke studentenstad mag jij dan zoal bewonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2774 |
Burgemeester
|
![]() Uw instinct voor kansrekening is niet zo goed. Ik heb nog nooit op straat gekotst, lawaai gemaakt, schade aangericht, etc. Mijn taak is om het volk te verheffen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Quiche met wat sla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2776 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2777 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal hoort er in die quiche nog een scheut witbier. Maar mijn voorraad Jan De Lichte is op... Is wel een gemis bij het verorberen van die quiche.
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2779 |
Minister
|
![]() Ga je taak eens uitoefenen dan, er is nog niet veel van terechtgekomen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2780 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zal straks zalm eten met ajuintjes, brood, glas rode wijn....
|
![]() |
![]() |