![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19101 |
Banneling
|
![]() Gelieve de copy/paste regel te respecteren. Geen loutere copy/paste zonder toevoeging van eigen mening.
Mvg, Diatonos Laatst gewijzigd door Diatonos : 8 juni 2008 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Eh, "plotting"? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nuff said. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 7 juni 2008 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19104 |
Staatssecretaris
|
![]() Die link klopt niet,
zal dn deze mss zijn: http://www[dot]judicial-inc[dot]biz/86history_of_amoco_oil.htm wth.. censuur ? ![]() Laatst gewijzigd door Akufen : 7 juni 2008 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is "toevallig" de website waar Pindar destijds zijn "Dutroux is een Jood" onzin is gaan halen.
![]() |
#19106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan maar zo http:// judici al- inc.biz/ 86history_of_amoco_oil.htm en dan maar weer aan elkaar plakken Beetje vreemd. dat wel. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 juni 2008 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Al is het wel triestig te zien waar Pindar zijn hatelijke mosterd gaat halen.
![]() |
#19108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al weer een vervalsing. Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of zoiets niet verboden is op dit forum. De hoeveelste keer is dit nu al dat Pindar vervalsingen plaatst? Laatst gewijzigd door fox : 7 juni 2008 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19110 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vertel eens, Pindar. Hoe kun je beweren dat je te goeder trouw bent als je ondanks alle bewijzen dit soort racistische troep als bron blijft gebruiken? Keer op keer? Wat vertelt dit over jou? Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 8 juni 2008 om 01:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geen idee jochie ![]() Over jou vertelt het me dat je eens je onderscheidingsvermogen wat beter dient te ontwikkelen. Maar wacht, je las toch niet alles? wat ben jij selectief zeg!!!!! en ook ..d... o nee zeg ik maar niet anders sturen jullie weer een moderator op me af. want jullie kunnen bijzonder weinig hebben. ![]() Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 juni 2008 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19112 |
Minister
|
![]() Gelieve de copy/paste regel te respecteren. Geen loutere copy/paste zonder toevoeging van eigen mening.
Mvg, Diatonos No problem, Ik probeer gewoon de mensen iets aan te reiken en als ze er iets mee kunnen, is het goed en als ze er wel iets mee willen, is het ook goed. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 8 juni 2008 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19113 |
Minister
|
![]() http://nl.youtube.com/watch?v=Q-yEyC...eature=related
http://www.indymedia.be/node/912 http://nl.youtube.com/watch?v=UQFEey3LwY4 http://video.google.com/videoplay?do...17408982954963 Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 8 juni 2008 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19114 |
Minister
|
![]() Pindar geband. Ik wilde net vragen of het teveel moeite is om nog commentaar toe te voegen aan zijn link's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19115 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19116 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan ik me niet voorstellen. Ik denk niet dat hij in het verleden al geband is geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19118 |
Minister
|
![]() Hij zal al wel eens gewaarschuwd zijn. Na zoveel posts zal hij het forumreglement wel kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19119 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat lijkt me evident. Het is trouwens ook niet toegelaten om artikels te vervalsen en dan toe te schrijven aan een bepaalde bron, iets waar hij ook al regelmatig op betrapt is. |
|
![]() |
![]() |