![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#761 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#762 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#763 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#764 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anderzijds. Hoofddoeken vergelijken met plastische opsmuk is niet zo verkeerd. Vind ik toch. Het gaat om er aantrekkelijk te willen uitzien. Een hoofdoek kan best aantrekkelijk en sexy zijn, en getuigen van smaak. Een combinatie van vind ik uiteraard ideaal. Laatst gewijzigd door Rudy : 9 juni 2008 om 13:39. |
|
|
|
|
|
|
#765 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
Hoe gaat u het nazisme op een vredevolle manier interpreteren?
|
|
|
|
#766 | |
|
|
Citaat:
Vertel dat toch niet aan de nonnen op dit forum Ze worden daar nog valser van ! |
|
|
|
|
|
|
#767 | |
|
|
Citaat:
Het is weer prijs: de nonnen gaan zich weer eens belachelijk maken. |
|
|
|
|
|
|
#768 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
tja, WIJ zijn dan ook THUIS hé jongen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#769 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik neem even uw andere posting mee: Citaat:
Waarom denkt U dat IK zo'n uniform wil dragen? Draag Jij een hoofddoek of zo? Hoe gaat U het islamisme op een vredevolle manier interpreteren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#770 | |
|
|
Citaat:
En denk ook even aan pasfoto's.... Het moet niet nog gekker worden. http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...d_aanslag.html http://www.nu.nl/news/955894/10/Man_...s_pasfoto.html http://nederlandsnieuws.wordpress.co...art-inleveren/
|
|
|
|
#771 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De hoofddoek dragen als sexy attribuut! G R A N D I O Z E INTERPRETATIE!!! Mijn complimenten. Als beloning krijg je een sexy burka kado. Het zal de moslimzusjes vast plezieren. Ik weet namelijk dat je telkens je nu een zwetend ingepakte hoofddoek ziet, je hersencellen het volgende zullen produceren: ![]() ![]() Jij oude snoeper toch! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juni 2008 om 14:31. |
|
|
|
|
|
|
#772 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Circe, onnozel jong! Gij doet me altijd lachen, geweldig die foto's!
Maar je hebt gelijk; een hoofddoek wordt niet gedragen om er aantrekkelijk uit te zien, integendeel het dient om mannen te vrijwaren van mogelijke aantrekkingskracht ( niet dat het helpt; juist door de sterke onderdrukking van normale omgang met anderen is er ontzettend veel fitna!) |
|
|
|
|
|
#773 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
jamas je ziet het verkeerd; wij vragen anderen ook onze cultuur te respecteren; daar lijkt me niets verkeerd aan.
Integendeel; gezien de spanningen op maatschappelijk vlak is die vraag zeer noodzakelijk! |
|
|
|
|
|
#774 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alhoewel ik dus totally straight completely hetero ben, kreeg ik daarstraks toch ook die neigingen zeker. Ik kwam aan de Carrefour zo'n luchtig geklede mijnheer tegen (jajaaaa navel en knieën bedekt hoor) mét gezin: twee normaal geklede kinderen (yeps ze had het goed gedaan: OUDSTE jongen, dan meisje) en daarachter het ingepakte importmodel neem ik aan. Dus in plaats van mijn standaard "ocharme meiske toch" mode op te zetten (niet enkel ingepakte hoofddoek, doch ook lange OVERJAS... net alsof de kleur lichtroze met dit weer iets frisser zou zijn dan de kleur donkerblauw - nou ja). enfin, ik kom daar huppelend in minirok en in topje-met-bretellekes voorbijgewandeld.... krijg ik van die mijnheer uiteraard de "kijk.daar.hoer"-blik, maar terwijl ik dat normaliter beantwoord met mijn zuster Ursula "do-not-even-think-so" terugblik, bekeek ik nu zijn vrouw met de ogen die Rudy dus ook zal hebben: hey!! draagt ze onder die jas nu nog een kleed of enkel een stringske? heeft ze een wonderbra aan of zijn ze naturally upwards? zou ze jarretellen dragen? etc.. etc... Amai! manneke ineens heel andere blik! nog nooit zo'n lol gehad! ik ga dat dus nog doen als manneke erbij loopt!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juni 2008 om 20:26. |
|
|
|
|
|
|
#775 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
en vervolgens zeg je: '' jou commentaar is daarbij niet nodig'' maar ik heb even veel recht om wat te zeggen. en ik praat met kennis en dat verschilt tussen jou en mij. btw: de meeste dingen die hier worden besproken ervaar ik, een mens leert alleen uit zijn eigen ervaringen. en niet uit een of een andere onzinhoekje.
|
|
|
|
#776 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
misschien dat je wat meer te weten komt waarom die zusters van jou zo een doek dragen.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain Laatst gewijzigd door undiscovered : 9 juni 2008 om 21:17. |
|
|
|
|
|
|
#777 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Jij mag toch ook je haren los maken? je mag toch ook dragen wat je wilt, waarom mogen die ouders dat dan niet? je mag toch ook een grijze jurkje aantrekken waar die erten hangen (zie je pica) niemand die het jou verbied. maar omgekeert wel. raar hoor wanneer een jood zijn baard kan laten groeien en hij is gewoon zijn geloof aan het be oefenen, raar dat een non van hoofd tot teen is toegedekt en zij respect krijgt omdat zij zich zelf overgeeft aan God. raar dat mensen als jij een verschil maken... heel raar.
|
|
|
|
#778 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
ja hoor ze heeft ons gepakt klaar ik zal geen roos meer op mijn hoofddoek kunnen dragen
|
|
|
|
#779 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
liever mannen niet verleiden, en me lange haren verstoppen, dan dat ze mij achterna blijven gaan.
I'm telling you jukst like the doctor told you!!- reset your brain Laatst gewijzigd door undiscovered : 9 juni 2008 om 21:39. |
|
|
|
|
|
|
#780 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Undiscovered; de meeste mensen weten langzamerhand wel waar de hoofddoek voor staat; wat niet betekent dat ze het met dit gedachtegoed eens zijn, mag dat volgens u of moeten we uw interpretatie van zedelijkheid ' omhelsen'?
Vrouwen die hun haren niet verstoppen zijn niet bezig mannen te verleiden; een nogal vreemde interpretatie van wapperende haren! Wat je tegenover Circe doet vind ik getuigen van een venijnig trekje, ik lach haar niet uit wat jij wel lijkt te doen, jou interpretatie van respect voor anderen? Of mogen andere vrouwen volgens geen opvatting hebben over onderwerpen zoals hoofddoeken als deze afwijkend is van die van jou? Mij best hoor als jij je haren wilt verstoppen; ik ben minder bang voor mannen dan jij lijkt te zijn en bepaal zelf wat mannen wel of niet doen,ik heb geen hoofdbedekking nodig; niet Allah of een bedekt hoofd maar de wet biedt me voldoende bescherming tegenover mannen die hun gedrag niet onder controle hebben. |
|
|
|