![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Tom Boonen mag doen wat hij wil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ja, ik denk ook en vooral dat het coca gebruik meer te maken heeft met het snelle jet-set leventje dan met een poging om de volgende koers te winnen. maar ja, shit happens!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor net dat het gebruik van cocaine NIET sportief strafbaar is voor renners. Maar omdat de test drie dagen voor de ronde van Belgie werden afgenomen zou het wel gevolgen kunnen hebben.
Mij altijd zo op een verkeerd spoor zetten verdorie....
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() plezant zeker, je Vlamingenhaat die hier wat aangewakkerd kan worden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() dat hij veel te snel rijdt met zijn wagen vind ik persoonlijk meer aandacht behoeven dan dit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn snelheid lijkt mij persoonlijk iets effectiever om ons over te bekommeren.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 10 juni 2008 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Partijlid
|
![]() twas weer plezant op sossentv vanmiddag, en maar blijven vragen of hij ECHT niet geschorst kan worden voor de tour de France, ze zouden het fijn gevonden hebben precies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Wat doet deze draad hier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel Wuyts kan dan vervolgens drie weken aan een stuk zitten zagen dat de 'Belgen' er weeral niets van bakken in de Tour...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() heeft er nog iemand vragen bij de combinatie van
- door de fiscus aanvaard in Monaco te resideren - de huiszoekingen bij moeder en vriendin ? (voer voor advocaten van de verdediging trouwens ... zijn die huiszoekingen echt doorgegaan ??? en wat dan nog ??? als mijn moeder cocaïne in huis zou hebben (waar ik overigens niet compleet van zou schrikken) kan ik daarvoor gestraft worden ????? verder : drinkende, rokende kookfanaten zijn niet heel professioneel bezig natuurlijk ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Dat wil zeggen dat uw moeder kan beweren dat het haar coke is, maar als de rechter het verhaaltje van de procureur gelooft bent u schuldig. Bevalt het u niet? Dan gaat u naar het beroepshof waar het vonnis omgedraaid wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Blijkbaar zijn die WEL proffesioneel bezig: Hij is een goeie topsporter, want hij presteert nopg steeds goed. Hij snuift niet voor een wedstrijd, wat trouwens zinloos is.
Er word nergens valsgespeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |