Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2008, 20:34   #1
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Webcrusader's schermafbeelding

Standaard Koninklijk Atheneum te Ronse in handen van moslimfundamentalisten.

De moslimsleerlingen van deze school kunnen ongehinderd met volledige islamitische kledij binnen en buiten de school lopen. Ze aanvaarden bepaalde vakken niet meer zoals aangeboden. (evolutieleer in biologie bvb.)
Een aantal moslims werken daar ook in sleutelposities.
De weinige autochtone kinderen die daar nog schoollopen blijken zich helemaal aan te passen aan de typische gewoontes van moslims...ze hebben weinig keuze. De leiding van de school reageert heel laks over de hoofddoeken en trekt zich weinig aan van het veronderstelde seculiere aspect van de school. De kinderen spreken nauwelijks nederlands, een mengsel van frans en arabisch is de courant gesproken taal op enkele uitzonderingen na.
De bevolkingsevolutie in Ronse is zorgwekkend het aantal moslims is de laatste jaren enorm toegenomen in deze faciliteitengemeente: Brussel werd te duur, Antwerpen is te Vlaams... dus verhuizen ze massaal naar het vergeten Ronse. Het geboortecijfer van de kleine Mohammeds is ook enorm in Ronse...
Of deze stad nog lang tot het Vlaamse culturele grondgebied zal horen? Dat is niet meer te voorspellen. Wat kunnen we er nog aan doen verdomme?
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking.
De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam.

''
Webcrusader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 08:14   #2
floppy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webcrusader Bekijk bericht
De moslimsleerlingen van deze school kunnen ongehinderd met volledige islamitische kledij binnen en buiten de school lopen. Ze aanvaarden bepaalde vakken niet meer zoals aangeboden. (evolutieleer in biologie bvb.)
Een aantal moslims werken daar ook in sleutelposities.
De weinige autochtone kinderen die daar nog schoollopen blijken zich helemaal aan te passen aan de typische gewoontes van moslims...ze hebben weinig keuze. De leiding van de school reageert heel laks over de hoofddoeken en trekt zich weinig aan van het veronderstelde seculiere aspect van de school. De kinderen spreken nauwelijks nederlands, een mengsel van frans en arabisch is de courant gesproken taal op enkele uitzonderingen na.
De bevolkingsevolutie in Ronse is zorgwekkend het aantal moslims is de laatste jaren enorm toegenomen in deze faciliteitengemeente: Brussel werd te duur, Antwerpen is te Vlaams... dus verhuizen ze massaal naar het vergeten Ronse. Het geboortecijfer van de kleine Mohammeds is ook enorm in Ronse...
Of deze stad nog lang tot het Vlaamse culturele grondgebied zal horen? Dat is niet meer te voorspellen. Wat kunnen we er nog aan doen verdomme?
't is al te laat. Koop u maar een bidmatje en leer goed rochelen.
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 09:46   #3
abou Anis
Minister-President

Standaard

Uit de website van de school, onder andere de daar gepubliceerde foto's, blijkt het tegendeel van wat u beweert.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 10:06   #4
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Athenea, voor geen geld zou ik mijn kinderen ernaartoe sturen. Lang leve het Katholiek onderwijs. Beter in elk opzicht.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 11:24   #5
/Sarah/
Partijlid

Standaard

En waar haal je deze informatie??
/Sarah/ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 11:31   #6
shaddy
Banneling

Standaard

Het zou me niet verwonderen. Wel dat er geen van de drie talen wordt gesproken in de klas. Maar heb geen kennis van ronse alleen van antwerpen. De macht van de islamleraar is zeer groot.

Laatst gewijzigd door shaddy : 6 juni 2008 om 11:33.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 22:15   #7
Neptunus
Gouverneur

Standaard

In tal van Antwerpse scholen treft men een gelijkaardige situatie. Enige remedie is het volledig stopzetten van huwelijksmigratie en gezinshereniging uit twee bepaalde landen (Marokko en Turkije). Als moslims in een school de meerderheid uitmaken bepalen zij de wetten en houden zij met niets of niemand rekening, andersgelovigen en niet-gelovigen dienen zich aan te passen aan hun islamitische regels. Dit is alvast de realiteit in vele scholen.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2008, 22:28   #8
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
In tal van Antwerpse scholen treft men een gelijkaardige situatie. Enige remedie is het volledig stopzetten van huwelijksmigratie en gezinshereniging uit twee bepaalde landen (Marokko en Turkije). Als moslims in een school de meerderheid uitmaken bepalen zij de wetten en houden zij met niets of niemand rekening, andersgelovigen en niet-gelovigen dienen zich aan te passen aan hun islamitische regels. Dit is alvast de realiteit in vele scholen.
Dat is zo in Antwerpen en randgemeenten. Spreek uit ervaring. Maar dit willen de links radicalen niet horen. Dan ben ik een grote leugenaar. Die gasten geloven hun eigen leugens.
Oud 9 juni 2008, 09:25   #9
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Uit de website van de school, onder andere de daar gepubliceerde foto's, blijkt het tegendeel van wat u beweert.
maar daar hebben deze lieden geen oren naar.
zo overtuigd zijn ze van hun gelijk
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 12:58   #10
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
maar daar hebben deze lieden geen oren naar.
zo overtuigd zijn ze van hun gelijk
Ik ben niet verwonderd dat ze het anders laten uitschijnen aangezien ik weet dat leraars bedreigd zijn dat ze geen verlenging van contract krijgen als ze moeilijk doen. Ik weet dat de islamisering sluipend en een vergif is voor onze verworven rechten. De linksen aan de macht schuwen vergif niet.
Oud 10 juni 2008, 16:22   #11
Rikm
Lokaal Raadslid

Rikm's schermafbeelding

Standaard

Dus... de kaftans en chaddors staan voortdurend nét buiten beeld bij het nemen van die honderden foto's.

Lijkt me wonderlijk.

Vermits iedereen hier blijkbaar die school van binnen en van buiten kent verwacht ik minstens een paar revelerende snapshots.

Waarvoor dank bij voorbaat.
Rikm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 18:03   #12
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikm Bekijk bericht
Dus... de kaftans en chaddors staan voortdurend nét buiten beeld bij het nemen van die honderden foto's.

Lijkt me wonderlijk.

Vermits iedereen hier blijkbaar die school van binnen en van buiten kent verwacht ik minstens een paar revelerende snapshots.

Waarvoor dank bij voorbaat.
Denk je nu echt dat ik die voddekoppen persoonlijk ga fotograferen??? En denk je nu echt dat ze mij zullen laten doen?
De school laat bewust dergelijke afbeeldingen weg uit haar site natuurlijk!
Deze school heeft immers al een heel slechte naam en verliest steeds meer leerlingen van autochtone oorsprong... raad eens naar de redenen?!
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking.
De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam.

''
Oud 10 juni 2008, 18:15   #13
Rikm
Lokaal Raadslid

Rikm's schermafbeelding

Standaard

Het gebruik van termen als "voddenkoppen" maakt je bijzonder geloofwaardig.

Dus de schooldirectie aldaar slaagt erin om honderden foto's te plaatsen en daarin geen enkele van de extreme moslims te tonen, die volgens zeggen sterk in de meerderheid zijn.

Dat kan.
Maar dan moet het nog veel makkelijker zijn om een foto te vinden die daarvan het bewijs levert.

Of tenminste een getuigenis.

Nu lijkt het me sterk op de tonnen loze propaganda die we hier te lande vanuit bepaalde hoek nu al zoveel jaren te slikken krijgen.
Oud 10 juni 2008, 21:02   #14
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk je nu echt dat ik die voddekoppen persoonlijk ga fotograferen???
Eigenlijk wel. Het zou wonderen doen voor je zakkende geloofwaardigheid.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2008, 22:45   #15
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Eigenlijk wel. Het zou wonderen doen voor je zakkende geloofwaardigheid.
Ga toch gewoon gaan kijken hé, die moslims kunnen enkel naar die school heen in Ronse...bij de katholieken mogen ze immers geen hoofddoeken dragen.
Trouwens hoe post je hier een foto vanuit een website?

''
Oud 11 juni 2008, 13:30   #16
shaddy
Banneling

Standaard

Je kan ook zelf eens gaan kijken. Doe je mooiste sexy glimlach op en wandel door de heerlijke straten van de multi cul. je haren moeten onbedekt zijn ! Speel het spel eerlijk en je zal de harde realiteit zien. Ga naar de antwerpse scholen en speel het spel mee. Sneller dan verwacht zul je halal voedsel door je strot krijgen. Maar he er was een tijd dat de linkse lobby graag stemmen van dierenliefhebbers hadden. Toen wilden ze dierenrechten en verdoving voor dieren. Toen de haatreligie de islam echter opdook met 1000den gelijk zagen ze vloeibaar goud en macht het nieuwe kiesvee..... de rechten van dieren en vrouwen en integratie dat is bijzaak. GOUD macht en onderdrukken is hun nieuwe werkwijze.
Oud 11 juni 2008, 19:01   #17
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Standaard

Een aandachtige lezer zal gemerkt hebben dat ik ondertussen tientallen foto's heb gepost om mijn punt te illustreren... de moderator vond dit blijkbaar ongepast en heeft al de foto's van de voddekoppen weggenomen... ze waren nochthans afkomstig van die bewuste site van het KA Ronse.

''
Oud 11 juni 2008, 19:55   #18
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Een aandachtige lezer zal gemerkt hebben dat ik ondertussen tientallen foto's heb gepost om mijn punt te illustreren... de moderator vond dit blijkbaar ongepast en heeft al de foto's van de voddekoppen weggenomen... ze waren nochthans afkomstig van die bewuste site van het KA Ronse.

Je moet links maken anders is het schending van de privacy. De linksen proberen alles maar dan ook alles om de waarheid in de doofpot te laten steken. Ze schuwen niets.
Oud 12 juni 2008, 12:23   #19
Rikm
Lokaal Raadslid

Rikm's schermafbeelding

Standaard

Volg je daar eigenlijk therapie voor, voor dat soort paranoïa?

De linksen (zijnde al degenen die er een ietwat afwijkende mening op nahouden van die van mezelf) doen dìt, de moslims (zijnde al degenen die over een min of meer andere huidskleur beschikken dan ikzelf) doen d�*t.

Het lijkt me nog het beste dat je jezelf laat inmetselen op een onbewoond eiland.
Oud 12 juni 2008, 12:36   #20
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de moslims (zijnde al degenen die over een min of meer andere huidskleur beschikken dan ikzelf)
sinds wanneer denk je dat moslims een r�*s zijn? Toch niet sinds C2C een arabiers skelet uit het stenen tijdperk heeft ontdekt in Denemarken zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 juni 2008 om 12:36.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be