![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu is het weer aan u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef eens wat linken of dergelijk want je bent nu wat uit Uw duim aan het zuigen,ik spreek wel over politiehonden hé,niet de poedel van je overbuur die de kleine bijt ...
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moest mijn buurman zoiets kopen zou ik maatregelen treffen. Laatst gewijzigd door filosoof : 19 juni 2008 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Bijtmachine nummer 1 volgens de statistieken is tot zover ik weet de Yorkshire terriër. Niet om mee te lachen. Ik ken iemand die door zo een beestje een stuk van zijn neus kwijtgespeeld is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout ligt meestal bij de ouders van het kind,kinderen MAG je nooit alleen laten met honden zo simpel is dat
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 19 juni 2008 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik weet het: ik heb er een gehad gedurende 14 jaar.
Laatst gewijzigd door filosoof : 19 juni 2008 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Die honden zitten er om te waken. Als ze iets verdacht opmerken, zoals kinderen, die er een steentje naar gooien, omdat de hond dan blaft, staan ze op alert. Als er zo verschillende kinderen die hond getergd hebben, ziet die een kind inderdaad als een gevaar. Daarom dat mijn vader me vroeger duidelijk ingeprent heeft dat ik niet naar vreemde honden mocht lopen. Dat ik niet aan hun staarten mocht trekken, dat ik er niet naar mocht brullen en dat ik er niets heen mocht gooien. Ik heb als kind dus nooit problemen gehad met honden, behalve dus met dat ene kleine chichi beestje omdat ik toen niet luisterde. Als men kinderen er niet op attent maakt dat ze door luid te gillen en te gaan lopen, een hond juist lokken, gaan ze zulke dingen dus meestal ook doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() U hebt dus zelf een van de meest bijtende honden gehad en u durft iets zeggen van een ander?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een dier blijft altijd een gevaar. Altijd, punt uit. Een goede opvoeding kan dat gevaar minimaliseren maar nooit reduceren tot nul. Een hond die aanvalt uit eigen beweging verdient niets anders dan een kogel door de kop. Geen enkel medelijden. Het enige vraagteken in deze affaire is of er risico was op ongeval wegens de aanwezigheid van de gezinsleden. Voor de rest is het een voorbeeldige uitvoering van zelfverdediging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Ten einde raad heeft men het laten inslapen, omdat het ook de andere hondjes begon aan te vallen. Die chichi daar heeft er een serieus litteken aan overgehouden. Met andere woorden: elke hond kan zijn klik krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was toen helaas te klein om afdoende te reageren, maar nu zou dat geen waar meer zijn. Honden zijn per definitie onbetrouwbaar en dienen gewoon niet in de buurt van kinderen te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
In mijn ogen mogen ze kinderen op school leren hoe ze op honden moeten reageren. Als je er schrik van hebt, steek dan rustig de straat over, als je een hond ziet, maar als je hysterisch gillend, wat een natuurlijke reflex is, gaat lopen, is de kans groot dat de hond je zal volgen. Zo trek je van elke hond de aandacht. Een speelse hond zal achter het kind aangaan met goede bedoelingen. Een agressieve hond zal het kind willen pakken met andere bedoelingen. In ieder geval: het bange kind gaat de hond lokken, met alle mogelijke gevolgen van dien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 19 juni 2008 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en hop in uw tweede bijdrage in deze draad komt de traumatische ervaring al naar boven waarom je in uw eerste bijdrage zo compleet overtrokken zwart/wit reageert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |