![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op aanvraag dan maar; welke dipsaus associeer je het meest met dit forum?
Recepten, tips, adresjes laat maar komen. Met dank aan Djiezes voor de suggestie! Wie kent 'em niet? Ik in ieder geval wel. Op een bepaald moment overheerst plots dat 'heb ik eigenlijk niks beters te doen'-idee als je zit te forummen. Misschien is het het goeie weer, misschien is het de plotse zin om iets anders te gaan doen, enfin ik weet het niet maar zo ongeveer om't half jaar is het bij mij weer zo ver. Dat gaat zo ver dat ik op een bepaald moment een hekel krijg aan het forum gewoon omdat het me steeds weer uren bezig kan houden in momenten waar tijdens ik dan -blijkt later- veel betere dingen had kunnen doen. Van dat moment is het gewoon nog wachten op de trigger. Dat kan een reactie van iemand anders zijn, dat kan een paar uur stilte op het forum zijn, dat kan de afwezigheid van iemand anders zijn maar dan is het ineens genoeg. Boeken dicht, ik ben weer weg voor even. Vroeger, toen alles nog veel beter was, dacht ik nog dat die dipjes het einde van het forummen betekenden, zo van; "Met lego-blokjes heb je ook niet heel je leven gespeeld, dat forummen moet nu ook maar eens ophouden", maar nu ik oud en wijs ben geworden weet ik dat dat toch niet lukt. Dus probeer ik het iedere keer maar eens een paar weken zonder. Net zoals ik ieder jaar wel eens een paar weken stop met blowen. Werkt altijd heel verhelderend. Vooral dat stoppen met forummen. Nu voel ik die forumdip precies ook weer aanzetten. Gebeurt er te weinig op het forum, verveel ik me, roept de plicht elders,...? Geen idee, maar ik vind het precies weer een tijdje genoeg geweest. 't Is enkel nog wachten op de trigger. Wie jaagt me nog eens een paar weken weg? Trouwens; ik ben volgens mij vast niet de enige. Er zijn er hier wel meer die er af en toe even de brui aan geven. Waarom doen jullie dat? En wat drijft je telkens weer terug? Veel te serieuze post in feite, maar dat is ook weer een symptoom van die opzettende forumdip, sorry eh?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 20 juni 2008 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ik dacht dat deze draad over saus zou gaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan misschien nog voor gezorgd worden, even kijken of de edit knop er nog staat.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand een goed recept voor dipsaus?
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, laat u gaan!
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als ik op reis vertrek, ga ik niet gaan forummen zulle!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf ben redelijk verslaafd aan Joppie-saus.
Das van die Hollandse brol, je kunt het best vergelijken met een zoete special-saus (mayo-ketch-ui). Maar er is gewoon niet af te blijven. Smaakt bij alles van de frituur maar best bij sterk smakende dingen want de Joppie-smaakt overheerst echt alles. Ik kan er mijn oudste dochter zelfs vis mee laten eten, maar dat trucje heeft ze ondertussen door, de schat.
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel, eerst moet je zien of je een man bent, zoniet dan moet je er ééntje ff lenen bij de buren, en melken maar.
Eindresultaat : man-jizz
Laatst gewijzigd door Andro : 20 juni 2008 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gat (sic) in de markt!
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja eey, ik ben geen vent he!
![]() Hoe moet ik jullie onderlinge taaltje nu direct vatten zeg?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vroeg er zelf om eh Kim?
Al had Lombas wslk liever dat je er bij hem om gevraagd had.
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Pesto �* la Paracelsus
- een grote bos basilicum (chemotype methylchavicol ; niet die met een uitgesproken kruidnagelgeur = eugenol!) - 25 gr pijnboompitten - 5 gr Parmesaanse kaas (geraspt) (gene brol uit den Aldi!) - 3 teentjes gekneusde knoflook - 3 verhakkelde steeltjes knoflookloof Fijn versneden bieslook en/of daslook kunnen, wanneer voorhanden, toegevoegd worden naar smaak. Alles in een blender, pureren, 125 ml olijfolie eronder mengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kim, ik ben ook gene vent ze, maar dat kende ik nu toch wel... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf er ook niet naar kijken als ik het opeet, maar dat went.