![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het probleem was dat dat een gehuchtje was met nogal een 'horen', 'zien' en 'zwijgen' mentaliteit... ik denk niet dat ze daar al van het CLB (wat toen anders heette) wisten. En omdat het een heel klein schooltje was weet je snel veel van mekaar. Iedereen vermoedde wel dat het daar thuis niet echt katholiek was, maar de ouders zijn zo ver ik weet zelfs nooit in de buurt van die school geweest. Had ik geweten wat ik nu weet. Dat jongetje, en zijn broer, hadden gewoon hulp nodig, maarja ... ergens in de vele takken daarvan loopt het al eens mis. Hopelijk kan tegenwoordig zoiets niet meer ongezien voorbij gaan, want het voorspelt niet veel goeds naar de toekomst van zo'n kind toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem me nu niet kwalijk. Ik ben de eerste om kinderen te verdedigen als het er op aan komt, maar wanneer de toestand zo uit de hand loopt dat kleutertjes van amper 4 �* 5 jaar zo te keer gaan dat er noodgedwongen maatregelen genomen dienen te worden die tot het opsluiten in een hok leiden, dan is er met die kleutertjes al wel meer aan de hand. Wat ze daar dan nog psychisch zouden kunnen aan overhouden zal de zaajk ook niet meer maken. Mischien moet ge ze tuis eens op tijd en stond een goede dikke rammeling verkopen in pl
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er gaan in Vlaanderen duizenden kinderen naar school. Welke origine die hebben maakt mij geen zak uit en die worden ook gestraft. En niemand beschuldigt die juffen en meesters van racisme , laat dat calimerogedoe dus maar achterwege. Het gaat hier om een kleine van vier jaar en jij praat erover alsof het een loslopende hooligan is , alleen omdat je het woordje "mohammed" hebt zien staan. Dat is het ware probleem van deze samenleving. Mensen met wie je geen deftig gesprek meer kunt voeren dat ze blijkbaar nu zelfs al kindermishandeling gaan goed praten. What's next ?! Birth control voor allochtonen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
a: de meesten van hen Mohammed heten. b: er over de aanpak van de Mohammeds harder geroepen wordt dat het onmenselijk is dan wanneer men hetzelfde doet bij Joske. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geloof me peuters van vier jaar zijn overal dezelfden. En dat er harder geroepen wordt over mohammed ?? Dat zeg jij. Ieder fait divers waarin een autochtoon slachtoffer wordt van een allochtoon is voorpaginanieuws. Ik stel vast dat wanneer een kleine mishandeld wordt die jantje heet , men de juf berispt. Wanneer men een kleine mishandelt die mohammed heet , dan springt "tolerant" Vlaanderen in de bres voor de juf en schilderen ze die kleine af als satan op aarde. Perceptie heet dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Die madam gewoon haar werk niet aankunnen,niet tegen stres kunnen en geschikt zijn om met kinderen te werken. Ontslag is oplossing !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien moet ge ze thuis eens op tijd en stond een goed pak rammel verkopen in plaats van ze steeds maar aan te laten rotzooien. Niet verwonderlijk dat je uit dat soort gebroed van die gangstertjes kweekt die op 12 jarige leeftijg soms tot 1 en 2, 3 uur snachts nog op straat rond hangen om baldadigheden uit te steken. Als je je met het geven van deftige en degelijke opvoeding niet kunt vinden, kan je inplaats van gewoon je werk op te zeggen, om bij de kinderen te blijven die dan niet meer naar school hoeven te gaan en op die manier nog wat verderfelijker kunnen worden, misschien beter meteen opkrassen met je kroost en terug gaan waar dat crapuul zich op zijn plaats vindt en waar het niet uit de toon valt. Als ik het zo hoor moet ik vast stellen dat jij enkele peutertjes niet eens weet een goede opvoeding te geven maar van de juf zou je verwachten dat die zo een dikke tienal onder kontrole weet te houden. Van even in een donker hok te zitten is er nog een enkele dood gegaan hoor!!! Laatst gewijzigd door Garry : 20 juni 2008 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() En, als een kleuter van 4 een andere kleuter met een broeksriem bijna wurgt ( echt gebeurd) moet je dit ook met de mantel der liefde bedekken, immers het is maar een kind van vier!!!!
Ik vermoed dat hier weinig mensen echt nog de toestanden op de scholen kunnen inschatten! Hoe komt het dat er te weinig leerkrachten zijn, denk je???? Waar vroeger de ouders achter de leerkrachten stonden en een straf op school verdubbeld werd thuis, wacht nu de juf een proces !!maar ze verwachten wel dat de school hun kinderen opvoedt!!! Wat ons Marlientje betreft : al eens haat titels bekeken??? Steeds over hetzelfde onderwerp!!!sukkeltje!!! Het wordt tijd dat je zelf eens kennismaakt met jouw lieve vriendjes!! Als je de kamer doorgeeft, kom ik je bezoeken in het ziekenhuis, misschien zelfs met bloemen!! Laatst gewijzigd door omaplop : 21 juni 2008 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gouverneur
|
![]() Vreemd dat dit kereltje geen molotov -coctail gemaakt heeft met al dat " gerief" in dat kot .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je gelijk hebt heb je gelijk. Ik houd het dan maar bij een onderbuikgevoel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu vraag ik me toch af: wat met al die kinderen die voordien OOK al in het strafhokje werden gestopt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister
|
![]() Alle Mohameds buiten. Dé oplossing voor vele dingen: Overbevolking gevangenissen, minder criminaliteit, ... vul maar aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eerste regel wij stout is krijgt van de regel. Weldegelijk de regel op de kneukels gemikt, ter verduidelijking. Ik zie de tranen nog springen, ik kroop uit angst iedere keer dat een medeleerling van de regel kreeg. gevolg: ik heb nooit nog een regel gekocht. Ik haat regels, en ik heb er geneen. Ik heb ooit nog eens een flexibele regel gekocht, die zou ik perfect gevonden hebben voor de zuster. daar tikte ik dan op mijn kneukels mee, en genoot van het pijnloze. Zo heb ik geleidelijk aan de angsten zelf overwonnen mij dunkt. gevolg is wel ik haat ook regelmenten, ik ben de perfecte anarchist die alles in vraag stelt. Op zichzelf vind ik dat positief. maar enfin de vraag is ben ik anarchist geworden endogeen of door het gedrag van de NON. tweede regel als je niet oplet zit je in de kast gevolg: ik zet overal al de deuren op, ik heb een inherente claustrofobie, en weiger pertinent alle deuren dicht te doen. Zoals mijn vrouw het zegt ik heb problemen met deuren. Dat vind ik nu voor de leeftbaarheid als partner, dus iets dat mijn vrouw inderdaad moet ondergaan. En had ik deze aangename claustrofobische levenservaring niet gehad, dan zouden die deuren voorwaar allemaal gesloten zijn. Weet ook gezien mijn kritische anarchistische invraagstelling, weet ik eigenlijk niet altijd waarom die deur dicht zou moeten. In de winter kan het nog voor de warmte, 's nachts kan het nog voor de sexgeluiden niet te laten doordringen naar de kinderkamers, op het WC jach moet ik toegeven, ik moet altijd als tweede reflex de deur nog dichttrekken... ik wou toen niet meer naar school gaan, en heb mijn papa gestuurd. het gevolg was: als ik problemen had in school stuurde ik mijn vader. Het is dus simpel, als iemand stout is heb je altijd wel iemand die boven hem staat om op zijn vingers te tikken. Op zichzelf vind ik dat ook positief. Soms schrijf ik naar Dehaene, en Verhofstad, en jawel hoor ze antwoorden altijd daarna heeft ze ons het weesgegroet en het onzelievevader ingedrild. Nu als clever gastje ging dat vanzelf, dus ja ik kreeg niet veel straf, tenzij de dommerikken natuurlijk (en die konden er eigenlijk niet aan doen dat ze dom waren) Terug als goeie anarchist die niet begrijpt waarom er regels moeten zijn als als je stout bent krijg je de regel, heb ik uiteraard het ding vanbuiten geleerd, maar was blij om het tijdens de vakantie gezellig te vergeten. Ze hebben het allemaal overleefd, maar een ding is zeker, iedereen die in die school gezeten heeft, kende de naam van de zuster met een negatieve annotatie.. Het gevolg van die verrijkende opvoeding, is dat ik weiger regels te volgen tenzij ik ze begrijp. Dat ik weiger dingen te doen onder dwang, dat ik niets doe wat ik niet begrijp. Dat elke chantage onmiddellijk met een NON beeindigd wordt. etc... Nu toegpast op Moslims: ik weet niet of die karaktereigenschappen goeie eigenschappen zijn voor moslims op te voeden... gelukkig heeft de moeder zich gemoeid, en denkt het kind nu dat zijn moeder alle problemen in zijn leven gaat oplossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De dingen bij hun juiste naam noemen, kan u daar een beetje op oefenen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag je kinderen niet straffen...Je moet met ze praten.... Blaaa blaaa blaaa... Is het niet duidelijk dat deze hippie-aanpak NIET werkt ? We zitten met een ganse generatie jong crapuul dat voor niets of niemand respect heeft. Met jonge kinderen *kan* je niet praten. Ze moeten het principe van aktie-reaktie leren begrijpen. Toen ik opgroeide wist ik exact hoe ver ik kon gaan. Een millimeter verder en mijn wang gloeide een hele dag. DAT mijn beste mensen, was opvoeding. Kijk naar de natuur... De leeuwin zal ook haar welpen een knauw geven als ze te ver gaan. Ik heb 3 kinderen, en ja, ze vliegen al eens in de hoek, op hun kamer, in de kelder of ze krijgen een tik op de billen. Iedere keer als ik eregens met mijn kinderen heen ga krijg ik opmerkingen dat ze "toch zo beleefd zijn", "zo braaf zijn", "je kan daar overl mee komen..." Maar dat vereist dus wel inzet en aktief beleid van ons, de ouders. Niet zoals Rachid en Fatima die hun 13 klein mannen maar een hele dag op straat laten rondhangen. Bah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Ter Inlichting:
Mijne kleine zit in deelfde klas as Mo. We hebben hem dus bevraagd en hebben enkele feiten achterhaald die ons wel raar deden opkijken. Het is daar de GEWOONTE om kleuters op deze manier te bestraffen, en NIET alleen door die juf, maar door ALLE kleuterjuffen! En niet alleen voor een boks, maar ook voor het niet opeten van je boterham!!??? Mijn vrouw is de poetsvrouw van die kleuterklassen. De gevaarlijke producten staan onbereikbaar hoog in die bergruimte. Zijzelf moet een trapje nemen om ze te kunnen pakken. Het gevaar dat die kinderen aan zichzelf wat zouden doen ermee, is dus NUL. Mijne kleine zal naar die school blijven gaan, omdat die praktijk nu zeker is afgeschaft, en hij daar nooit het onderwerp is van geweest. WEL was hij reeds het lijdend voorwerp van boksen van Mo. Natuurlijk moet zoiets bestraft worden, maar opsluiten in dat berghok vinden we echt niet kunnen. Met racisme heeft die hele zaak NIKS te maken, want die bestraffing geldt voor iedereen die stout blijft na reprimande. Het is ook zo dat tijden de pauze, wanneer de kinderen spelen en kattekwaad uithalen, de juffen met elkaar staan te babbelen ipv de kinderen in het oog te houden. Er zouden heel wat minder slachtoffers van boksen vallen, als er sneller werd ingegrepen door een goed toekijkend oog. Daar worden ze toch voor betaald, niet? PS : mijn kleutertijd was bij de nonnekes, en om iemand een bloedneus te slaan heb ik op de koer een half uur in de hoek moeten staan. Kinderen in een hok opsluiten is géén goede praktijk, en als het mijn kleine was overkomen had ik onmiddelijk bij de juf en de directrice gestaan en een hels kabaal gemaakt, maar klacht neerleggen? Wie zegt er dat ZIJ darmee begonnen is? Maar ja, dat zal wel niet boven water komen zeker?
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 21 juni 2008 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt Eddy. Altijd interessant om eens een betere kijk op de zaak te krijgen.
opsluiten in een donker hok is een algemeen gebruikte straf, zeker in het verleden. Ik kan me voorstellen dat indien mijn kinderen dit thuis kwamen vertellen dat ik dan met de juf een onderhoud had gevraagd. Maar ik denk niet dat ik de media had verwittigd, de directie en de school van racisme had beschuldigd en nog minder dat ik dan zou dreigen om niet meer te gaan werken! En in de hoek zetten is één, zorgen dat zo'n klein rakkertje in die hoek blijft staan is wel nog iets anders. Raar genoeg bleven mijn kinderen ontzettend braafkes in dat hoekje staan als ze stout waren, maar je blijft je afvragen: w�*�*rom bleven ze staan? Het kan dus best zijn dat prinsenkind Mohammedje zèlfs die vorm van bestraffing aan zijn woestijnsandaaltjes zal lappen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 juni 2008 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Temperament noemt dat bij hen.Hier zouden we van eigen bengels,gewoonweg zeggen UITSCHOT Laatst gewijzigd door Gargamel : 21 juni 2008 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |