![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet grappig.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Media geloof ik dan ook niet op hun woord. Moeten we aan de jouwe ook gaan twijfelen vanaf nu?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik had ook nooit getwijfeld aan mijn eigen mortaliteit, al zeker aangezien het prototype (mijn pa) een paar weken geleden al het tijdelijke voor het eeuwige had verruild.
Nu ja, infantieltjes moeten zich ergens mee bezig houden, al goed dat hij er trots op is (als zijn vlag de lading dekt). 'Forumlid gaat straks zijn gat afkuisen na toiletbezoek' is misschien een goede opvolger voor deze topic. Ik steun de permban. +2 dus. ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Laat ons daar dan een hardcore permban van maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, kom, laten we niet te streng zijn, het is nog een kind...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De punks steunen.
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Prima. Een indoctrinatie-stage met het verzameld werk van de DK's, Henry Rollins en Crass lijkt me hier wel aangewezen om zijn BS-gehalte naar meer aanvaardbare levels te brengen...
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proudtobewhatiam, wat ben jij? Waar ben je precies zo trots op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een ander Nederlands forum gebeurde dat wel, we hebben toen nog een bloemstukje gestuurd.
Ik vind dit een ongelooflijke klotestreek.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op politicsinfo.net is dat ook ooit gebeurd, na zelfmoord dan nog geloof ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dacht ik wel. Maar kijk eens naar de reacties.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Altijd blij, altijd content, altijd gelukkig, altijd tevereden, .. Waar ben ik precies zo trots op? Ik ben altijd eerlijk zelfs wanneer ik lieg .. Ik probeer altijd rechtvaardig te zijn .. Ik probeer altijd om mijn emoties te verslagen .. Mijn motivatie en wil om ooit een rechter te worden ![]() ![]() En nog meer en meer .. Denk je dat deze topic een grap is? denk jij dat ik lieg? .. Er is maar 1 ding tussen en dat is de tijd en als het komt dan wordt die "forumlid oveleden" waar. = ik ben altijd eerlijk zelfs als ik lieg ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat bewijs toch maar een ding dat ze medelijden gingen hebben met iemand die "altijd vriendelijk is zelfs met liberalen en nationalisten"
![]() De plan is veranderd want ik wou effe wachten en dan iemand verzinnen zonder naam en gewoon zeggen dat hij een vreemdeling van noord afrika is om te zien wat er ging gebeuren en zo weet je wie de nationalisten van vb zijn ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 21 juni 2008 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Zo met de mensen hun gevoelens spelen...
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
![]()