Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2008, 18:24   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard Waarom verkrachtingstopic verwijderd?

Waarom verwijderen jullie hier een topic over een gruwelijke verkrachting, die in mijn ogen perfect in het subforum paste? Geven jullie hier zomaar toe aan mensen, die in die draad bewezen hebben dat ze geen gevoelens hebben?

Verdedigen jullie de multicriminaliteit? Werd het te gênant hoe sommigen een verkachtig zomaar een fait divers durven noemen?

Als je de doofpot steunt, schrik dan niet van de gevolgen.
Oud 21 juni 2008, 18:28   #2
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Waarom verwijderen jullie hier een topic over een gruwelijke verkrachting, die in mijn ogen perfect in het subforum paste? Geven jullie hier zomaar toe aan mensen, die in die draad bewezen hebben dat ze geen gevoelens hebben?

Verdedigen jullie de multicriminaliteit? Werd het te gênant hoe sommigen een verkachtig zomaar een fait divers durven noemen?

Als je de doofpot steunt, schrik dan niet van de gevolgen.
*ironisch*Er is wel een enorm verschil tussen een glorieuze moslima die haar sjaaltje niet mag dragen op haar werk en een belgische 'hoer' die ongevraagd een worst(je) in zich geduwd krijgt he! Kennen die smerige autochtonen hun plaats nu nog niet? Prioriteiten!

Sommige misdaden zijn er geen als ze door bepaalde bevolkingsgroepen begaan worden tegen leden van een andere... Soms heet dat 'racisme', soms heet dat 'verdraagzaamheid'.

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2008, 18:29   #3
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

De regels over het kopiëren van nieuwsberichten zou ondertussen wel duidelijk mogen zijn. De openingspost bestond uit een integraal overgenomen nieuwsbericht, zonder mening. Politics.be is een discussieforum, geen nieuwssite. Je kan wel je eigen mening ondersteunen via een nieuwsbericht, maar dan via een link naar de nieuwssite, niet door het integraal overnemen van een bericht, want dat kan de moderatie in problemen brengen. Wij steken hier niets in de doofpot. Als je nieuws wil, dan moet je naar een nieuwssite surfen. Censuur is het evenmin aangezien er van een mening geen sprake was.
tronca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2008, 18:34   #4
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
De regels over het kopiëren van nieuwsberichten zou ondertussen wel duidelijk mogen zijn. De openingspost bestond uit een integraal overgenomen nieuwsbericht, zonder mening. Politics.be is een discussieforum, geen nieuwssite. Je kan wel je eigen mening ondersteunen via een nieuwsbericht, maar dan via een link naar de nieuwssite, niet door het integraal overnemen van een bericht, want dat kan de moderatie in problemen brengen. Wij steken hier niets in de doofpot. Als je nieuws wil, dan moet je naar een nieuwssite surfen. Censuur is het evenmin aangezien er van een mening geen sprake was.
Ja, maar de reacties op dit topic maakte veel duidelijk van bepaalde forummers en door heel deze draad te verwijderen en de topicstarter niet te dwingen om zijn bericht aan te passen, werk je wel bepaalde dingen in de hand.

Er was een discussie ontstaan, die het ware gelaat van ons politiek systeem bloot legde. De mensen die de mening van onze huidige regeringspartijen verkondigden, hebben schandalig in hun kaarten laten zien.

Door heel de topic te verwijderen, speel je enkel in het kamp van bepaalde groepen, die je zo meer macht geeft. Dit is enkel koren op de molen van extreem rechts, dat zich nu in zijn gelijk gaat voelen, doordat je terecht de poco's beschermd hebt door hun eigen domme reacties ineens mee te verwijderen.
Oud 21 juni 2008, 18:45   #5
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Impliceert dat niet dat die nieuwssite in de problemen kan komen?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 09:14   #6
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met alle respect maar zijn de persmededelingen van politics dan hier ook niet schuldig aan? Er wordt namelijk gewoon een mededeling geplaatst zonder mening.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 09:46   #7
maf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Met alle respect maar zijn de persmededelingen van politics dan hier ook niet schuldig aan? Er wordt namelijk gewoon een mededeling geplaatst zonder mening.
Wat een stom argument.
Een persmededeling is geen thread.

Pure C/P moet met wortel en tak uitgeroeid worden.
maf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 09:53   #8
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maf Bekijk bericht
Wat een stom argument.
Een persmededeling is geen thread.

Pure C/P moet met wortel en tak uitgeroeid worden.
Vreemd want ik kan er een bericht in plaatsen.
Oud 23 juni 2008, 12:18   #9
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja, maar de reacties op dit topic maakte veel duidelijk van bepaalde forummers en door heel deze draad te verwijderen en de topicstarter niet te dwingen om zijn bericht aan te passen, werk je wel bepaalde dingen in de hand.

Er was een discussie ontstaan, die het ware gelaat van ons politiek systeem bloot legde. De mensen die de mening van onze huidige regeringspartijen verkondigden, hebben schandalig in hun kaarten laten zien.

Door heel de topic te verwijderen, speel je enkel in het kamp van bepaalde groepen, die je zo meer macht geeft. Dit is enkel koren op de molen van extreem rechts, dat zich nu in zijn gelijk gaat voelen, doordat je terecht de poco's beschermd hebt door hun eigen domme reacties ineens mee te verwijderen.
Tja, als je de regels niet volgt ...

je kan het altijd steken op een complot van de 'poco's'. hahaha

Laatst gewijzigd door goodwill : 23 juni 2008 om 12:19.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 16:08   #10
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 23 juni 2008, 17:56   #11
Mohamed
Banneling

Standaard

Mohamed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2008, 20:10   #12
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Tja, als je de regels niet volgt ...

je kan het altijd steken op een complot van de 'poco's'. hahaha
'K denk dat deze kwestie ondertussen werd rechtgezet. Er is een nieuwe discussie opgestart, in de juiste rubriek, waar ik ondertussen mijn excuses heb kunnen aanbieden. Ik zou het op mijn geweten niet willen hebben te worden gebrandmerkt als iemand die verkrachting minimaliseert.

Ondertussen weten we nog steeds niet waarom de topicstarter van de ondertussen gewiste topic in de eerste plaats dacht aan een integratieprobleem in plaats van een maatschappelijk probleem.

En nogmaals mijn oprechte excuses tegenover Boadicea.

Rudy
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 10:04   #13
maf
Banneling

Standaard

Citaat:
Bedoelend?
maf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 15:43   #14
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ondertussen weten we nog steeds niet waarom de topicstarter van de ondertussen gewiste topic in de eerste plaats dacht aan een integratieprobleem in plaats van een maatschappelijk probleem.
Het in een verkeerd subforum plaatsen is door mij opnieuw gesignaleerd bij de mods. Tot vandaag blijft het daar echter staan.

Graag dus uitleg van de mods: waarom vinden zij dat een nieuwbericht over een verkrachting, waarvan de daders nota bene niet geïdentificeerd zijn, thuishoort in het subforum 'Integratie en migratie'?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 16:00   #15
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Het in een verkeerd subforum plaatsen is door mij opnieuw gesignaleerd bij de mods. Tot vandaag blijft het daar echter staan.

Graag dus uitleg van de mods: waarom vinden zij dat een nieuwbericht over een verkrachting, waarvan de daders nota bene niet geïdentificeerd zijn, thuishoort in het subforum 'Integratie en migratie'?
Laatste keer. Ik zal HEEL traag typen, dan versta je het misschien:

1) Verkrachters gebruikten het argument dat ze geen HOOFDDOEK droeg zoals het hoort. Autochtone bevolking draagt geen kopvod. Het is in ISLAM dat dit hoort. ISLAM is een bron van problemen mbt immigratie en integratie (of het totale gebrek eraan)

2) Volgens het slachtoffer waren de daders Noordafrikanen. Ik denk dat de meeste autochtonen wel weten hoe een Noordafrikaan eruit ziet. Noordafrikanen zijn een bron van problemen met Immigratie en Integratie

Capito ?????
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 16:03   #16
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laatste keer. Ik zal HEEL traag typen, dan versta je het misschien:

1) Verkrachters gebruikten het argument dat ze geen HOOFDDOEK droeg zoals het hoort. Autochtone bevolking draagt geen kopvod. Het is in ISLAM dat dit hoort. ISLAM is een bron van problemen mbt immigratie en integratie (of het totale gebrek eraan)

2) Volgens het slachtoffer waren de daders Noordafrikanen. Ik denk dat de meeste autochtonen wel weten hoe een Noordafrikaan eruit ziet. Noordafrikanen zijn een bron van problemen met Immigratie en Integratie

Capito ?????
sommigen willen/kunnen dit niet begrijpen
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 16:10   #17
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht

Jawadde. Een userke roept de moderatie ter verantwoording.

Is het omdat je je gelijk niet krijgt? Ben jij toevallig Bert den bleiter want die loopt ook continu te bleiten als em geen gelijk krijgt
Oud 27 juni 2008, 16:31   #18
Boadicea

Standaard

Citaat:
Jawadde. Een userke roept de moderatie ter verantwoording.

Is het omdat je je gelijk niet krijgt? Ben jij toevallig Bert den bleiter want die loopt ook continu te bleiten als em geen gelijk krijgt
Dat userke geeft hier aan dat ze hier komt scoren door mensen geband te willen zien. Zegt veel over haar argumentatiecapaciteiten.

Als ze zo een expert is, mag ze wat mij betreft haar expertise uit de doeken doen. Zoniet mag ze van de knopje blijven. Iedereen op het forum weet nu dat ze nogal graag op het rode driehoekje drukt, dus waar ze op uit is.
Oud 27 juni 2008, 17:47   #19
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat userke geeft hier aan dat ze hier komt scoren door mensen geband te willen zien. Zegt veel over haar argumentatiecapaciteiten.

Als ze zo een expert is, mag ze wat mij betreft haar expertise uit de doeken doen. Zoniet mag ze van de knopje blijven. Iedereen op het forum weet nu dat ze nogal graag op het rode driehoekje drukt, dus waar ze op uit is.
Boadicea, ik heb van u nog excuses tegoed van uw vorige lastercampagne, en u begint alweer een nieuwe: want waar, wanneer, hoe en voor wie heb ik een ban gevraagd?

Overigens druk ik zo vaak op het driehoekje als ik zelf wil, daar heb ik uw toestemming niet voor nodig.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 18:05   #20
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Ik denk dat de meeste autochtonen wel weten hoe een Noordafrikaan eruit ziet.
Ja , gelijk toen ze 2 weken lang 2 Noord-Afrikaanse Polen gingen gaan zoeken

Ook echt een aanwinst voor dit forum , die LastMohican
moser is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be