![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Berlinda : 27 juni 2008 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() kom dat zien !!!! de vrije val van het eigenbelang........echter zonder hoofdrolspeler de winter want die zag de bui al hangen en koos eieren voor zijn geld.... moedig he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Vestrepen heeft de Titanic tijdig verlaten en is zo dom nog niet !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Les 2 politiek: vertrouw nooit op peilingen
(les 1 was: hou de partijen uit mekaar)
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() De VLD is goed bezig, onder meer met Marino Keulen die zich als harde Vlaming opstelt,
de taalcode, sociale woning , Geert Versnick en anderen met leefloon en taalvoorwaarden. Is wel allemaal schijn maar het werkt en het volk is vlug content,niemand weet de praktijk is. Het octrooi op Vlaams Nationalisme is verlopen en nu is iedereen Vlaams, SP.A, VLD, LDD, met of zonder België, NVA,... geen mens geraakt er nog aan uit. Zie ook de populariteit van onze Gentenaar Guy.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() er zijn ook raakvlakken tussen ldd en vb..... alleen zuiveren ze er de rotte elementen eruit en heeft ldd nog een beetje respect voor de andersdenkende medemens, het vb heeft geen respect........en je moet geen peilingen lezen om te weten dat het vb afgezaagd is , hun parcour is versleten tot op de draad en ze kunnen alleen maar afbreken , nooit opbouwen , zelfs hun leden mogen niet zeggen wat ze denken , alles word er voorgekauwd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij al ooit eerder peilingen geweten waarin het VB geen terugval kende? Hahahahaha, en de armen van geest trappen der weeral met hun beide voeten in natuurlijk. Allee, ge kunt er maar gelukkig mee zijn met die dode mus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Je had beter de analyse gevolgd in Terzake: het zijn kiezers van CD&V-N-VA die zich herverdelen over een aantal partijen. De score van 't Vlaams Belang is beter dan in de andere peilingen van DS en VRT.
Maar: geen paniek. Volgend jaar weten we al wat die peilingen waard zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rare konklusie van les 1. De kartelformule tsjeven-NVA heeft goed gemarsjeerd en ... is volgens deze peiling nog altijd de grootste. Laat mij terugkomen op de vergelijking met een wielerwedstrijd: vorig jaar won ik met 10 minuten voorsprong, en dit jaar met 2 minuten voorsprong. Geraak ervan gefrustreerd of niet, maar ik heb nog altijd gewonnen dit jaar. Mijn direkte konkurrent is zeker en vast vooruitgegaan, maar hij blijft slechts tweede, en ik eerste.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 juni 2008 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde Gui, die heel de tijd zat te roepen hoe goed alles wel ging ... maar ondertussen zijn eigendommen moest verkopen om niet dieper in schulden te geraken .... sjonge sjonge, ik geef inderdaad meer krediet aan jongere vld'ers als Keulen en Versnick (maar toch niet aan kieken drugs-smoorder Kiekenborge ...), maar 't is triestig dat de Vlaming die Verafstoot niet beter doorheeft.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik haat peilingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik twijfel aan het gezond verstand van peilingen,weten mensen wel dat LDD een bazenparij is dat geen rekening houdt met de gewone man in de straat?
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie gelooft die peilingen nog?
Wanneer was de laatste (van de Waalse kranten)? Vorige week? In die peiling hield CD&V-NVA stand op 29% en VB ook. Peiling hebben geen enkele waarde. De corrupte régime-media doen maar wat ze willen in dit walgelijke land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet even heel hard lachen. De peilers gaan met LDD hetzelfde doen als met het Vlaams Belang. Hen de lucht in peilen zodat de verkiezingsresultaten tegenvallen. Beste LDD'ers... wees voorbereid op het truukje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat hebben ze nog niet door.
Iemand die zich pro Vlaanderen out heeft niets goeds te verwachten van de régime-media, noch van hun "peilingen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je ooit VB horen opkomen voor leefloontrekkers,gehandicapten,chronisch zieken, bejaarden,de arme werkenden, kijk eens naar hun stemgedrag. Ja wat gratis vuilzakken en een premietje of een kindercheque,dat wel, maar een sociale partij doe mij niet lachen. Ze is best vergelijkbaar met LDD, maar die zijn net niet racistisch,dat is ook alles. Stoken kunnen ze goed, alles is de schuld van de vreemdeling, van de koning, de Walen,links, maar laat ons veronderstellen dat die hindernissen weg zijn gewerkt, op wie gaan ze dan kakken. ![]() |
|
![]() |
![]() |