![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
| Bekijk resultaten enquête: Is er een grote gelijknis tussen de Islam en het VB? | |||
| Ja, het VB straalt een zekere demagogie uit en kiezers stellen zich geen kritische vragen |
|
50 | 60,24% |
| Neen, het VB is een volledig zuivere partij |
|
33 | 39,76% |
| Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#343 | ||
|
Minister-President
|
Hier. Lees het nog maar eens na. En je hebt me nooit beledigd zei je???
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#344 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
2. Mijn beweringen slaan even goed op autochtone Vlamingen die zich tot de Islam bekeren en moslimfundi worden. Afkomst heeft daar niets mee te maken. |
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hier gaat het om psychische toerekeningsvatbaarheid. Dat is in de wet of jurisprudentie voorzien. Ik ken daarentegen geen enkele wet waarin staat dat moslim zijn, als een verzachtende of verzwarende omstandigheid moet aangerekend worden. Jij bent het die hier switcht. Dat dat onderscheid volledig wettelijk is, doet niets, maar dan ook HELEMAAL niets terzake. Het gaat hem om het feit dat ik onderscheid maak tussen moordenaar A en moordenaar B. Punt. Ik zeg daarbij trouwens niets over de strafmaat, dat is voer voor juristen en criminologen, niet voor mij. |
|
|
|
|
|
#348 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
De rest laat ik over aan de goede zorgen van Dies en Superstaaf. |
||
|
|
|
|
#349 |
|
Burger
|
Dat is nu ook juist mijn punt, stefanie blijft maar doorbomen over zogezegde beledigingen in plaats van eens in te gaan op het woord integratie, ze heeft nog altijd niet gezegd wat ze daaronder verstaat.
Volgens mij omdat ze weet dat ze dan het pleit verliest.
|
|
#350 | |||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
P.S. Daar het woord 'Marokkanen' tot uw dagelijkse woordenschat blijkt te behoren, kan je het voor de verandering misschien ook eens een keertje correct spellen! Citaat:
Misschien moet je op mijn eenvoudige met ja of nee te beantwoorden vraag toch maar eens antwoord geven! Zo kan heel eenvoudig bepaald worden of we je samen bij fernand in het hoekje der discriminatie moeten steken of je misschien alsnog vrijuit gaat?! Citaat:
De vraag is echter of je geen onderscheid maakt wanneer de omstandigheden dezelfde zijn, maar de 2moordenaars een verschillende nationaliteit bezitten?! In aller oorsprong ging het trouwens over het onveiligheidsgevoel en niet over criminaliteit! Maar we veranderen niet van onderwerp hoor!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||||
|
|
|
|
#351 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#352 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
#353 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
#354 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#355 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#356 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#359 | ||
|
|
Citaat:
Daar gaat echter de discussie helemaal niet over. Of het nu een moslimfundamentalist of een christenfundamentalist (Mc Veigh bvb.) is die een terroristische aanslag pleegt, de behandeling moet dezelfde zijn. Of mag men de moslimfundamentalist een andere straf geven? In dit geval krijgen ze in de VS uiteraard beiden de doodstraf. Voor kleinere criminaliteit geldt echter hetzelfde principe: Zelfde misdaad = Zelfde straf en zelfde behandeling. Ben je het eens met dat principe?
|
|
|
#360 | ||
|
|
Citaat:
|