Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juli 2008, 15:09   #101
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
hmm.. persoonlijke ervaring met deze man soms? ik herinner me NIEMAND uit m'n studententijd die de lessen van Bouckaert nuttig vond.. de brave man las gewoon wat voor uit z'n cursus en kon zich niet weerhouden af en toe z'n frustratie over het links establishement te uiten. soms tot op het absurde toe.

ophelderend, verlichtend, een ware denktank..
Al een geluk dat er geen leerkrachten zijn die rechts demoniseren en (extreem)links de hemel inprijzen hé ?
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2008, 15:16   #102
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Ja dat zouden de autoritaire nationaal solidaristen wel willen he Ik vind het gewwon een domme zet om in de linkse regimepers te gaan zanniken over het cordon voor je het weet heb je er zelf één aan je been.
Ja, laten we vooral de weg naar de postjes niet afsluiten.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2008, 15:20   #103
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Ja, laten we vooral de weg naar de postjes niet afsluiten.
Geen macht = geen verandering, en hoe krijgt een partij macht? jawel door verkozenen
Oud 2 juli 2008, 15:21   #104
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Al een geluk dat er geen leerkrachten zijn die rechts demoniseren en (extreem)links de hemel inprijzen hé ?
ja, de pol & soc is een bolshewieks broeinest dat zijn trotskistische tentakels plant in de arme student zijn hoofd, en het er daarna afrukt omdat privaat eigendom not done is !
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2008, 15:22   #105
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Geen macht = geen verandering, en hoe krijgt een partij macht? jawel door verkozenen
Maar mogen de principes daarvoor wijken, vindt u (voor zover we die terugvinden bij de LDD, natuurlijk)?
Oud 2 juli 2008, 15:53   #106
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Maar mogen de principes daarvoor wijken, vindt u (voor zover we die terugvinden bij de LDD, natuurlijk)?
Over welke principes hebt u het? Ik kan alleen vaststellen dat LDD vol voor haar programma gaat (en gegaan is het laatste jaar).
Oud 2 juli 2008, 19:46   #107
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Over welke principes hebt u het?
Dat begin ik me eerlijk gezegd ook af te vragen.
Oud 3 juli 2008, 09:31   #108
lddekeren
Vreemdeling

lddekeren's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikey32 Bekijk bericht
Ik zeg het al op voorhand : mij niet direct als racist bestempellen he....

Ik ben daar gaan eten en een theetje drinken bij een paar mensen. Voor ge het weet gaat dat daar over politiek en godsdienst.
1. Die willen de migranten niet terug, want dat zijn volgens hun geen Marokanen. ('t was een hele uitleg, maar de woorden mislukkelingen en gelukzoekers kwamen er veelvuldig in voor)
2. Ze begrijpen ook dat hele hoofddoekendebat niet, want dat stond volgens hun niet in de Koran... Wat ze soms wel aandeden was zo een witte doek die je gans rond uw hoofd wikkelt en waar alleen je ogen uitkomen (ben de naam vergeten) maar dat was dan alleen als er serieuze wind was... we zaten daar bij het begin van de sahara en d'r was nogal veel zand. En ik kan beamen dat dat een wreed goed idee was om dat aan te doen
3. Werklozensteun begrepen ze helemaal niet. Geld krijgen zonder er iets voor te moeten doen, dat bestond volgens hun niet. Als je geld krijgt van de maatschappij, dan moet je daar iets voor terug doen. Ik heb met handen en voeten proberen ons dopsysteem uit te leggen, maar dat hielp niet Het enige wat er als reactie uitkwam was : "kunnen ze dan de parken en de straten niet mooier maken, die zijn toch jong en fit genoeg om te werken ?"

D'r waren nog meer markante uitspraken, maar ik ben veel vergeten door die goeie wijn
Uitspraken zoals hierboven vind je bvb ook terug in Thailand als je daar vertelt over ons "sociaal systeem". Daar vinden ze dat ook fantastisch voor profiteurs enz.
Ik denk dat er weinig landen zijn, buiten West europa, waar men zo'n sociale hangmat heeft als hier.
lddekeren is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 19:16   #109
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lddekeren Bekijk bericht
Uitspraken zoals hierboven vind je bvb ook terug in Thailand als je daar vertelt over ons "sociaal systeem". Daar vinden ze dat ook fantastisch voor profiteurs enz.
Ik denk dat er weinig landen zijn, buiten West europa, waar men zo'n sociale hangmat heeft als hier.
En die hangmat zou wel eens onze ondergang kunnen worden...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 23:43   #110
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over welke principes hebt u het? Ik kan alleen vaststellen dat LDD vol voor haar programma gaat (en gegaan is het laatste jaar).
En we hebben nood aan een partij die gaat zoals ze praat, ofdat die nu LDD noemt of VB doet niets ter zaken, zolang ze maar krachtdadig haar programma ten uitvoer brengt zonder de boel hopeloos te laten verzieken door zichzelf en heel haar progamma volledig weg te cijferen onder allerlei compromissen ten bate van het voortbestaan van dit verziekte onland.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be