Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juli 2008, 04:52   #241
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ocelot[NL] Bekijk bericht
Als de keuze van de vrouwen het belang van de staat ondermijnt, dan mag die keuze niet bij de betreffende vrouwen liggen. Maar er niets mis mee om als vrouw een carrière te willen, mits ze haar taak als moeder heeft volbracht.
Kom jij klaar bij de gedachte dat andere mensen - even idioot als u en ik - over u mogen heersen ofzo? Ik zie daar de fun eigenlijk niet van in.

Citaat:
Om Europa te houden zoals het is, zal de keuze voor het eigen ras noodzakelijk zijn. En wetenschappelijk bestaan mensenrassen, en dan met name de verschillen ertussen, wel degelijk.
Kleine nuance: volgens sommigen bestaan die, volgens anderen weer niet en daar is nog een grote grijze zone tussen.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 21:44   #242
Ocelot[NL]
Burger

Ocelot[NL]'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Kom jij klaar bij de gedachte dat andere mensen - even idioot als u en ik - over u mogen heersen ofzo? Ik zie daar de fun eigenlijk niet van in.
In bepaalde gevallen, en voor sommige personen, zie ik dat als noodzakelijk.
Oud 7 juli 2008, 21:46   #243
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
In bepaalde gevallen, en voor sommige personen, zie ik dat als noodzakelijk.
Klaarkomen bij de gedachte???

Serieus!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2008, 21:58   #244
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Klaarkomen bij de gedachte???

Serieus!
Nee, in bepaalde gevallen, en voor sommige personen, zie ik het als noodzakelijk dat er iemand is die hun acties in de hand kan houden. Klaarkomen bij die gedachte lijkt me echter vrij ziek.
Oud 11 juli 2008, 15:30   #245
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Mm, laag zelfbeeld?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2008, 16:06   #246
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
Mm, laag zelfbeeld?
Nee.
Oud 12 juli 2008, 19:46   #247
Pantoffeldiertje
Gouverneur

Pantoffeldiertje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, in bepaalde gevallen, en voor sommige personen, zie ik het als noodzakelijk dat er iemand is die hun acties in de hand kan houden. Klaarkomen bij die gedachte lijkt me echter vrij ziek.
Er is echter een vage grens tussen autoritairisme en fascisme.
Oud 21 juli 2008, 15:49   #248
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1 Als de keuze van de vrouwen het belang van de staat ondermijnt, dan mag die keuze niet bij de betreffende vrouwen liggen. Maar er niets mis mee om als vrouw een carrière te willen, mits ze haar taak als moeder heeft volbracht.

2 Ik weet dan ook niet hoe het in België zit, maar ik weet wel dat hier in Nederland veel te veel geld naar het buitenland gaat. Ik weet het, sommige buitenlandse uitgaven zijn nodig, maar in veel gevallen schiet Nederland er zelf niets mee op.

3 Om Europa te houden zoals het is, zal de keuze voor het eigen ras noodzakelijk zijn. En wetenschappelijk bestaan mensenrassen, en dan met name de verschillen ertussen, wel degelijk.

1 Zelfbeschikkingsrecht over het eigen lichaam ondermijnt niet het belang van de staat. Een vrouw dient dus zelf te mogen beslissen of zij kinderen kan en wil krijgen of niet. Wanneer de huidige staat dan ook nog eens faalt in de rechten van deze vrouen te verdedige op de arbeidsmarkt, om de welvaart voor een groter gezin te waarborgen en om een evenwicht tussen werk en opvoeding te creeeren/ Mag zij zeker niet zulke eisen stellen. Waarom hebt u het trouwens enkel over vrouwen? Worden mannen dan niet verplicht om ook voor de opvoeding in te staan en waarom niet?

2 Naar wat gaat er geld in buitenland en waarom? Dan kan er al dan niet over het nut van het besteden van het geld worden gepraat. Geld dat naar buitenlad gaat dient immers ook maar al te vaak nationale belangen.

3 Waarom zou Europa gehouden moeten worden zoals het is. Het Europa van vandaag lijkt mij verre van perfect, ik streef juist voor een ander Europa. Maar mischien houdt u van het Europa waar uitbuiting dagelijske kost is, waarbij uw gezondheid en uwfamilie op een tweede plaats komen. Waarin winst primeert boven menselijke waarden.

Dat u beweert dat mensenrassen bestaan toont alleen maar aan dat u geen universitaire richting volgt in Europa. Mischien volgt wel school in één of ander onderontwikkeld land, daar durven ze zulke onzin soms wel eens te verspreiden.

Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 21 juli 2008 om 15:53.
jamás será vencido is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 16:42   #249
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
1 Zelfbeschikkingsrecht over het eigen lichaam ondermijnt niet het belang van de staat. Een vrouw dient dus zelf te mogen beslissen of zij kinderen kan en wil krijgen of niet. Wanneer de huidige staat dan ook nog eens faalt in de rechten van deze vrouen te verdedige op de arbeidsmarkt, om de welvaart voor een groter gezin te waarborgen en om een evenwicht tussen werk en opvoeding te creeeren/ Mag zij zeker niet zulke eisen stellen. Waarom hebt u het trouwens enkel over vrouwen? Worden mannen dan niet verplicht om ook voor de opvoeding in te staan en waarom niet?
Natuurlijk moeten vaders ook bij de opvoeding betrokken zijn, maar ik zie het als de hoofdtaak van de man om brood op de tafel te brengen voor het gezin, en als de hoofdtaak van de vrouw om grotendeels voor de kinderen te zorgen.

Citaat:
2 Naar wat gaat er geld in buitenland en waarom? Dan kan er al dan niet over het nut van het besteden van het geld worden gepraat. Geld dat naar buitenlad gaat dient immers ook maar al te vaak nationale belangen.
Laat mij even actuele gegevens opzoeken. Maar ik kan je zo al zeggen dat elke cent naar ontwikkelingshulp (niet noodhulp) één te veel is, en dat Nederland eens fors minder moet betalen aan de EU.

Citaat:
3 Waarom zou Europa gehouden moeten worden zoals het is. Het Europa van vandaag lijkt mij verre van perfect, ik streef juist voor een ander Europa. Maar mischien houdt u van het Europa waar uitbuiting dagelijske kost is, waarbij uw gezondheid en uwfamilie op een tweede plaats komen. Waarin winst primeert boven menselijke waarden.
Ik heb het over de demografische indeling. Voor zo ver ik weet, is de meerderheid van alle Europeanen nog steeds blank. Dat wil ik zo houden, al zou het nog beter zijn als er zelfs meer blanken komen.

Citaat:
Dat u beweert dat mensenrassen bestaan toont alleen maar aan dat u geen universitaire richting volgt in Europa. Mischien volgt wel school in één of ander onderontwikkeld land, daar durven ze zulke onzin soms wel eens te verspreiden.
De wetenschappers die de verschillen aangetoond hebben, die komen toch uit de Westerse wereld. En het ontkennen ervan is juist onzin, er bestaan wel degelijk mensenrassen, en elk ras heeft wel degelijk goede en minder goede eigenschappen. En zolang we dat ontkennen, zal er op veel gebieden geen vooruitgang geboekt worden, misschien zelfs achteruitgang.
Oud 21 juli 2008, 18:16   #250
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

1Natuurlijk moeten vaders ook bij de opvoeding betrokken zijn, maar ik zie het als de hoofdtaak van de man om brood op de tafel te brengen voor het gezin, en als de hoofdtaak van de vrouw om grotendeels voor de kinderen te zorgen.

2Laat mij even actuele gegevens opzoeken. Maar ik kan je zo al zeggen dat elke cent naar ontwikkelingshulp (niet noodhulp) één te veel is, en dat Nederland eens fors minder moet betalen aan de EU.

3Ik heb het over de demografische indeling. Voor zo ver ik weet, is de meerderheid van alle Europeanen nog steeds blank. Dat wil ik zo houden, al zou het nog beter zijn als er zelfs meer blanken komen.

4De wetenschappers die de verschillen aangetoond hebben, die komen toch uit de Westerse wereld. En het ontkennen ervan is juist onzin, er bestaan wel degelijk mensenrassen, en elk ras heeft wel degelijk goede en minder goede eigenschappen. En zolang we dat ontkennen, zal er op veel gebieden geen vooruitgang geboekt worden, misschien zelfs achteruitgang.
1 Als eerste moet er dan voor gezorgd worden dat er meer tijd is om voor de opvoeding te zorgen. Vroeger kon men met één loon een gezin onderhouden. Vandaag de dag heb je daar twee lonen voor nodig. Op deze manier kan noch een vader noch een moeder voor de kinderen werken. Een 32 urenweek met loonbehoud is dus noodzakelijk.

Daarnaast zie ik geen ankele aanleing waarom vrouwen noodzakelijk voor de kinderen moeten zorgen. In de hedendaagse dienstenmaatschappij worden zij helaas nog steeds onderbetaald. Dit terwijl het nochtans vrouwen zijn die hogere punten halen op school. En dus op deze manier minstens even waardevol zijn voor een dienstenmaatschappij als mannen.

2 Noodhulp zorgt er bijvoorbeeld voor dat er minder emigranten naar Europa komen. Ik dachtdat u voorstander was van zulke effecten?

Over de EU ben ik het met u eens. Niet omdat dit een buitenlandse instelling is moet er echter minder geld naartoe. Maar aangezien deze een neoliberaal beleid voert.

3 Ik zie niet in waarom Europa blank, zwart of purper zou moeten zijn. Huidskleur heeft geen enkele bijdrage tot een maatschappij.

Wat voor nut zouden meer blanken kunnen hebben?

4 Er zijn genetisch evenveel verschillen tussen 'mensenrassen' als binnen een 'mensenras'. Vandaar dat die afgbakening onmogelijk is. Het genetisch afbakenen van mensen is dus een onmogelijke opdracht. Daar komt nog bij dat het genetisch vaak voor bepaalde driften zorgt. vb. agressiviteit. Maar dat het de opvoeding en sociale structuur zijn die ervoor zorgen hoe dat mensen zich uitendelijk gedragen: iemand kan zijn agressie bijvoorbeeld zowel uiten door te vechten als door te drummen of in een rockgroep te spelen. Ook kunnen bepaalde zaken zoals 'verlgenheid' overwonnen worden. Opvoeding is dus van veel cucialer belang en dominant.
Oud 21 juli 2008, 19:02   #251
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
1 Als eerste moet er dan voor gezorgd worden dat er meer tijd is om voor de opvoeding te zorgen. Vroeger kon men met één loon een gezin onderhouden. Vandaag de dag heb je daar twee lonen voor nodig. Op deze manier kan noch een vader noch een moeder voor de kinderen werken. Een 32 urenweek met loonbehoud is dus noodzakelijk.

Daarnaast zie ik geen ankele aanleing waarom vrouwen noodzakelijk voor de kinderen moeten zorgen. In de hedendaagse dienstenmaatschappij worden zij helaas nog steeds onderbetaald. Dit terwijl het nochtans vrouwen zijn die hogere punten halen op school. En dus op deze manier minstens even waardevol zijn voor een dienstenmaatschappij als mannen.
Maar een 32 urige werkweek met loonbehoud is dan weer niet gunstig voor werkgevers en investeerders. Ik stel voor dat de 40 urige werkweek weer de norm wordt, en dat er extra geld wordt vrijgemaakt voor kinderbijslag voor moeders met jonge kinderen (waar dat nodig is). Dit kan bereikt worden met geld dat er bespaard wordt op buitenlandse uitgaven, en op het afschaffen van uitkeringen voor allochtonen en jonge volwassenen.

Citaat:
2 Noodhulp zorgt er bijvoorbeeld voor dat er minder emigranten naar Europa komen. Ik dachtdat u voorstander was van zulke effecten?

Over de EU ben ik het met u eens. Niet omdat dit een buitenlandse instelling is moet er echter minder geld naartoe. Maar aangezien deze een neoliberaal beleid voert.
Misschien een beetje fout geformuleerd, maar noodhulp moet wel blijven (bijvoorbeeld na zo'n ramp als de Tsunami in Z.O. Azië). Ontwikkelingshulp moet echter afgeschaft worden, dat vind ik geen verplichting van Nederland richting de derde wereld toe. Juist jij zou ook tegen ontwikkelingshulp moeten zijn, omdat je er telkens zo op hamert dat er geen raciale verschillen zijn.

Citaat:
3 Ik zie niet in waarom Europa blank, zwart of purper zou moeten zijn. Huidskleur heeft geen enkele bijdrage tot een maatschappij.

Wat voor nut zouden meer blanken kunnen hebben?
De blanke mens heeft haar oorsprong in Europa, zoals de zwarte mens haar oorsprong in Afrika heeft. Als ik over een Europese stad loop, dan wil ik niet het gevoel hebben dat ik één of ander Afrikaans land woon. Dat Afrikanen hetzelfde willen kan ik begrijpen, maar dan wel zo dat de blanken daar in rust en vrede kunnen leven en wonen.

Citaat:
4 Er zijn genetisch evenveel verschillen tussen 'mensenrassen' als binnen een 'mensenras'. Vandaar dat die afgbakening onmogelijk is. Het genetisch afbakenen van mensen is dus een onmogelijke opdracht. Daar komt nog bij dat het genetisch vaak voor bepaalde driften zorgt. vb. agressiviteit. Maar dat het de opvoeding en sociale structuur zijn die ervoor zorgen hoe dat mensen zich uitendelijk gedragen: iemand kan zijn agressie bijvoorbeeld zowel uiten door te vechten als door te drummen of in een rockgroep te spelen. Ook kunnen bepaalde zaken zoals 'verlgenheid' overwonnen worden. Opvoeding is dus van veel cucialer belang en dominant.
Ik heb het niet over gedrag, gedrag is cultuurgebonden lijkt mij. Ik heb het over atletisch vermogen, intellectueel vermogen, etc. Het mag duidelijk zijn dat niet alle mensenrassen hetzelfde gemiddelde niveau van intelligentie hebben, hetzelfde geldt voor atletisch vermogen.
Oud 21 juli 2008, 19:44   #252
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

1Maar een 32 urige werkweek met loonbehoud is dan weer niet gunstig voor werkgevers en investeerders. Ik stel voor dat de 40 urige werkweek weer de norm wordt, en dat er extra geld wordt vrijgemaakt voor kinderbijslag voor moeders met jonge kinderen (waar dat nodig is). Dit kan bereikt worden met geld dat er bespaard wordt op buitenlandse uitgaven, en op het afschaffen van uitkeringen voor allochtonen en jonge volwassenen.

2Misschien een beetje fout geformuleerd, maar noodhulp moet wel blijven (bijvoorbeeld na zo'n ramp als de Tsunami in Z.O. Azië). Ontwikkelingshulp moet echter afgeschaft worden, dat vind ik geen verplichting van Nederland richting de derde wereld toe. Juist jij zou ook tegen ontwikkelingshulp moeten zijn, omdat je er telkens zo op hamert dat er geen raciale verschillen zijn.

3De blanke mens heeft haar oorsprong in Europa, zoals de zwarte mens haar oorsprong in Afrika heeft. Als ik over een Europese stad loop, dan wil ik niet het gevoel hebben dat ik één of ander Afrikaans land woon. Dat Afrikanen hetzelfde willen kan ik begrijpen, maar dan wel zo dat de blanken daar in rust en vrede kunnen leven en wonen.

4Ik heb het niet over gedrag, gedrag is cultuurgebonden lijkt mij. Ik heb het over atletisch vermogen, intellectueel vermogen, etc. Het mag duidelijk zijn dat niet alle mensenrassen hetzelfde gemiddelde niveau van intelligentie hebben, hetzelfde geldt voor atletisch vermogen.
1 een 32urenweek is nog steeds gunstig voor werkgevers die nog steeds massale winsten zullen maken. Iets minder dan nu maar dat is geen probleem als je zo een superwinsten maakt. Bij die superwinsten valt het kleine bedrag dat naart het buitenland gaat in het niets. Een hogere kinderbijslag moet trouwens ook op een bepaalde manier bereikt worden. Van belastingen. Werkgevers willen ook zo laag mogelijke belastingen. Wil je dan ook minder kinderbijslag gaan geven om de werkgevers te plezieren?

2 Ik ben voorstander van hulp van rijk naar arm. Het maakt mij niet uit welke nationaliteit die rijk of arm hebben. Rijken hebben immers meer om te delen.Geen ontwikkelingshulp zorgt er trouwensvoor dat meer mensen ontwikkelingslanden willen verlaten en naar ontwikkelde landen zoals nederland zullen vluchten. De armen zijn nog steeds veel talrijker dan de rijken, dus niemand zal deze mensenmassa kunnen tegenhouden. Geen grens, geen soldaat, niets. We kunnen er dus maar beter voor zorgen dat de welvaart overal op de wereld beter vespreid wordt, zodat mensen gemakkelijk over de wereld verspreid kunnen leven, ipv dat we allemaal op een kleine oppervlakte moeten leven.

3 de eerste mens heeft zijn oorspong in afrika. Zowel de europese als de afikaanse als de ameikaanse. Hierna is het alleen maar een verhaal van immigratie. Veel zon zorgt ervoor dat sommige mensen een donkere huidskleur kregen om zich te beschermen hiertegen. Gebieden met weinig zon, zorgden ervoor dat de huidskleur licht bleef. Er is geen enkele reden om aan te nemen waarom die migratiestromen niet zoals gedurende heel de geschiedins zouden mogen en kunnen doorgaan. Ik kan evengoed met iemand leven met een zwarte huidskleur als met iemand met een blanke huidskleur. Wat van belang is, is dat ik dezelfde waarden heb. Dat ik aan dezelfde dingen belang hecht. Dat heeft te maken met opvoeding en sociale omgeving en niets met huidskleur. Het is ook niet omdat ik een ros iemand zie , dat ik me plots in schotland of ierland voel.

4 Hoe meet je intellegentie. Met westerse maatstaven dan is het wel duidelijk dat westerlingen beter daarop zullen scoren. Met afrikaanse matstaven, dan zullen afrikanen daar bijvoorbeeld beter op scoren. Intellegentie en IQ zijn een menselijke constructie, niets biologisch. Bepaalde mensen kunnen anders gebouwd zijn, sommigen kunnen harder lopen, anderen kunnen beter schileren, nog anderen zijn creatiever of kunnen beter iemand verzorgen. Al goed, daardoor hebben we zoveel verschillende beroepen, want we hebben al deze verschillende mensen met verschillende specialitsaites nodig. Stel je voor dat iedereen hetzelfde was. dabn konden we allemaal bijvoorbeeld hard lopen en niets anders. Al goed dus, dat we met allemaal verschillende mensen sameleven.
Oud 21 juli 2008, 21:07   #253
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Maar een 32 urige werkweek met loonbehoud is dan weer niet gunstig voor werkgevers en investeerders. Ik stel voor dat de 40 urige werkweek weer de norm wordt, en dat er extra geld wordt vrijgemaakt voor kinderbijslag voor moeders met jonge kinderen (waar dat nodig is). Dit kan bereikt worden met geld dat er bespaard wordt op buitenlandse uitgaven, en op het afschaffen van uitkeringen voor allochtonen en jonge volwassenen.

Misschien een beetje fout geformuleerd, maar noodhulp moet wel blijven (bijvoorbeeld na zo'n ramp als de Tsunami in Z.O. Azië). Ontwikkelingshulp moet echter afgeschaft worden, dat vind ik geen verplichting van Nederland richting de derde wereld toe. Juist jij zou ook tegen ontwikkelingshulp moeten zijn, omdat je er telkens zo op hamert dat er geen raciale verschillen zijn.

De blanke mens heeft haar oorsprong in Europa, zoals de zwarte mens haar oorsprong in Afrika heeft. Als ik over een Europese stad loop, dan wil ik niet het gevoel hebben dat ik één of ander Afrikaans land woon. Dat Afrikanen hetzelfde willen kan ik begrijpen, maar dan wel zo dat de blanken daar in rust en vrede kunnen leven en wonen.

Ik heb het niet over gedrag, gedrag is cultuurgebonden lijkt mij. Ik heb het over atletisch vermogen, intellectueel vermogen, etc. Het mag duidelijk zijn dat niet alle mensenrassen hetzelfde gemiddelde niveau van intelligentie hebben, hetzelfde geldt voor atletisch vermogen.
DAT ligt dus NIET in de genen (alle mensen zijn gelijk, op een paar luttele details na), maar het ligt wél aan de omgeving en de levenssituatie: in Afrika moeten kinderen soms meer dan 10 km lopen om naar school te gaan - bij ons worden ze op de achterbank gevoerd -> nogal wiedes dat dat de beste lopers uit Afrika komen - in oostenrijk idem: 's winters moten ze noodgedwoçngen met ski's naar de 5 km verder gelegen school, daarom zullen wij nooit echte skiërs hebben-> de omgeving en de levensomstandigheden maken de verschillen, want wij komen allemaal van die oorspronkelijke oermens uit (zwart) Ethiopië - wat maakt een Amerikaan anders dan een Engelsman? Toch wel de omgeving, de verovering van het Westen, de strijd tegen de Indianen, andere uitdagingen (de Engelsen waren enkel bekommerd om welke thee ze moesten serveren - de uitgewekenen moesten zich een leven vechten in een onherbergzaam landschap....M.a.w. de omgeving modulleert de mens, die in essentie in de ganse wereld dezelfde is! Daarom ook is de wereld van iedereen en heeft iedereen het recht te wonen, te werken, te leven, waar hij/zij wil

...Wij gingen toch ook massaal in Congo gaan wonen? Waarom kan het omgekeerde dan niet?
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 21:10   #254
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Bart De Bie zal zeker mijn stem krijgen omdat ik hem het voorbeeld vind van hoe wel juist de criminele allochtonen moeten aan pakken

Dat hij homo is stoort mij totaal niet zolang hij zijn werk maar zo correct blijft uitvoeren

Antwerpen zou veel baad hebben met wat meer mensen als hem
En wat doe je met de echte Antwerpse criminelen, met de witteboord-fraudeurs, met de onnozelaars die omwille van steekpenningen de Lange Wapper willen waar maken?-> Dat is VEEL erger dan een handtassendiefstal!
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 21:28   #255
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Bart De Bie zal zeker mijn stem krijgen omdat ik hem het voorbeeld vind van hoe wel juist de criminele allochtonen moeten aan pakken

Dat hij homo is stoort mij totaal niet zolang hij zijn werk maar zo correct blijft uitvoeren

Antwerpen zou veel baad hebben met wat meer mensen als hem
Dat hij homo is stoort niet, langs geen kanten, maar dat hij (veroordeeld) misdadiger(mishandeling, valsheid in geschrifte, aanzetting tot racisme) is, d�*t stoort gewéldig
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF31012008_021
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF01022008_127

http://www.nieuwsblad.be/extra/arrest_debie_new.pdf

Laatst gewijzigd door filosoof : 21 juli 2008 om 21:45.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 21:56   #256
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat hij homo is stoort niet, langs geen kanten, maar dat hij (veroordeeld) misdadiger(mishandeling, valsheid in geschrifte, aanzetting tot racisme) is, d�*t stoort gewéldig
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF31012008_021
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF01022008_127

http://www.nieuwsblad.be/extra/arrest_debie_new.pdf
Bart De Bie is geen homo. Zie one zillion posts terug
Hij is wel door de partijtop terug gefloten omdat hij openlijk pleite voor gelijke rechten voor holebi's. Volgens die partijtop moeten holebi's naar heropvoedingskampen om daarna een ongelukkig heterohuwelijk te sluiten (ongelukkig voor zichzelf als voor hun heteroseksuele echtgenoot/-genote).
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 22:02   #257
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Bart De Bie is geen homo. Zie one zillion posts terug
Hij is wel door de partijtop terug gefloten omdat hij openlijk pleite voor gelijke rechten voor holebi's. Volgens die partijtop moeten holebi's naar heropvoedingskampen om daarna een ongelukkig heterohuwelijk te sluiten (ongelukkig voor zichzelf als voor hun heteroseksuele echtgenoot/-genote).
Ik zou toch nog maar eens een tweede keer naar Bartje mailen, om te zien ofdat hij nog altijd niet homo is geworden...
Oud 21 juli 2008, 22:28   #258
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou toch nog maar eens een tweede keer naar Bartje mailen, om te zien ofdat hij nog altijd niet homo is geworden...
Lol, ik heb die mail niet gestuurd, en eigenlijk kan het me ook niet schelen, zolang hij geen anti-holebistandpunten in neemt. Moest nu pakweg Filip De Winter (die wel regelmatig anti-holebistandpunten in neemt) homo zijn, dan zou ik dat veel interessanter vinden, al was het maar om zijn hypocrisie aan te kunnen klagen.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 23:34   #259
Ocelot[NL]
Burger

Standaard

Citaat:
1 een 32urenweek is nog steeds gunstig voor werkgevers die nog steeds massale winsten zullen maken. Iets minder dan nu maar dat is geen probleem als je zo een superwinsten maakt. Bij die superwinsten valt het kleine bedrag dat naart het buitenland gaat in het niets. Een hogere kinderbijslag moet trouwens ook op een bepaalde manier bereikt worden. Van belastingen. Werkgevers willen ook zo laag mogelijke belastingen. Wil je dan ook minder kinderbijslag gaan geven om de werkgevers te plezieren?
Waarom zouden we het verhogen door de belasting omhoog te gooien als het geld ook ergens anders te halen valt? De Nederlandse overheid smijt met geld, geld dat veel beter besteed kan worden. Ik weet niet exact hoe het in België zit, maar ik mag aannemen dat het daar net zo is.

Citaat:
2 Ik ben voorstander van hulp van rijk naar arm. Het maakt mij niet uit welke nationaliteit die rijk of arm hebben. Rijken hebben immers meer om te delen.Geen ontwikkelingshulp zorgt er trouwensvoor dat meer mensen ontwikkelingslanden willen verlaten en naar ontwikkelde landen zoals nederland zullen vluchten. De armen zijn nog steeds veel talrijker dan de rijken, dus niemand zal deze mensenmassa kunnen tegenhouden. Geen grens, geen soldaat, niets. We kunnen er dus maar beter voor zorgen dat de welvaart overal op de wereld beter vespreid wordt, zodat mensen gemakkelijk over de wereld verspreid kunnen leven, ipv dat we allemaal op een kleine oppervlakte moeten leven.
Het is natuurlijk niet waar dat niets die mensenmassa tegen kan houden. En waarom zou het überhaupt onze (Europeanen) taak zijn om die welvaart te verspreiden? Is het niet beter dat we ze zelf die welvaart laten opbouwen? Dan wil ik ze best aan de juiste benodigdheden helpen, namelijk: Capabele leiders. Democratie werkt namelijk niet in landen waar meer dan de helft van de bevolking het opleidingsniveau van een driejarige heeft.

Citaat:
3 de eerste mens heeft zijn oorspong in afrika. Zowel de europese als de afikaanse als de ameikaanse. Hierna is het alleen maar een verhaal van immigratie. Veel zon zorgt ervoor dat sommige mensen een donkere huidskleur kregen om zich te beschermen hiertegen. Gebieden met weinig zon, zorgden ervoor dat de huidskleur licht bleef. Er is geen enkele reden om aan te nemen waarom die migratiestromen niet zoals gedurende heel de geschiedins zouden mogen en kunnen doorgaan. Ik kan evengoed met iemand leven met een zwarte huidskleur als met iemand met een blanke huidskleur. Wat van belang is, is dat ik dezelfde waarden heb. Dat ik aan dezelfde dingen belang hecht. Dat heeft te maken met opvoeding en sociale omgeving en niets met huidskleur. Het is ook niet omdat ik een ros iemand zie , dat ik me plots in schotland of ierland voel.
Wij (de Europeanen) hebben hier onze beschavingen opgebouwd. Waarom zouden wij dan moeten uitwijken zodat een stel immigranten hier de boel af kan breken zoals ook in de voormalige Europese koloniën gebeurt?

Citaat:
4 Hoe meet je intellegentie. Met westerse maatstaven dan is het wel duidelijk dat westerlingen beter daarop zullen scoren. Met afrikaanse matstaven, dan zullen afrikanen daar bijvoorbeeld beter op scoren. Intellegentie en IQ zijn een menselijke constructie, niets biologisch. Bepaalde mensen kunnen anders gebouwd zijn, sommigen kunnen harder lopen, anderen kunnen beter schileren, nog anderen zijn creatiever of kunnen beter iemand verzorgen. Al goed, daardoor hebben we zoveel verschillende beroepen, want we hebben al deze verschillende mensen met verschillende specialitsaites nodig. Stel je voor dat iedereen hetzelfde was. dabn konden we allemaal bijvoorbeeld hard lopen en niets anders. Al goed dus, dat we met allemaal verschillende mensen sameleven.
De afgelopen eeuwen heeft Europa zich prima gered zonder allerlei migranten, waarom zouden die mensen nu, nu mensen steeds veelzijdiger worden, dan wel nodig zijn? Jouw redenatie gaat totaal niet op, de Europese bevolking is al verschillend genoeg qua eigenschappen. Dat ze in Afrika alleen kunnen hardrennen, en elkaar liever uitmoorden dan naar school te gaan, betekent niet dat zoiets ook voor Europa geldt.
Oud 22 juli 2008, 01:16   #260
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

1 Waarom zouden we het verhogen door de belasting omhoog te gooien als het geld ook ergens anders te halen valt? De Nederlandse overheid smijt met geld, geld dat veel beter besteed kan worden. Ik weet niet exact hoe het in België zit, maar ik mag aannemen dat het daar net zo is.

2 Het is natuurlijk niet waar dat niets die mensenmassa tegen kan houden. En

3waarom zou het überhaupt onze (Europeanen) taak zijn om die welvaart te verspreiden?

4Is het niet beter dat we ze zelf die welvaart laten opbouwen?

5Dan wil ik ze best aan de juiste benodigdheden helpen, namelijk: Capabele leiders. Democratie werkt namelijk niet in landen waar meer dan de helft van de bevolking het opleidingsniveau van een driejarige heeft.

6Wij (de Europeanen) hebben hier onze beschavingen opgebouwd.

7 Waarom zouden wij dan moeten uitwijken zodat een stel immigranten hier de boel af kan breken zoals ook in de voormalige Europese koloniën gebeurt?

8De afgelopen eeuwen heeft Europa zich prima gered zonder allerlei migranten, waarom zouden die mensen nu, nu mensen steeds veelzijdiger worden, dan wel nodig zijn?

9Jouw redenatie gaat totaal niet op, de Europese bevolking is al verschillend genoeg qua eigenschappen. Dat ze in Afrika alleen kunnen hardrennen, en elkaar liever uitmoorden dan naar school te gaan, betekent niet dat zoiets ook voor Europa geldt.
1 Indien uw voorbeelden geeft dan kan ik deze bediscussieren anders niet.
Ik heb je het nut van ontwikkelingshulp uitgelegd. En gezegd waarom ik tegen geld ben dat naar de EU gaat. Zijn dat de enige dingen waarvan jij geld voor kinderbijslag wilt halen? Dat zal de vette moeite zijn...

2 Hoe ga jij zo een mensenmassa tegenhouden?

3 Het is niet de taak van europeanen alleen om welvaart te verspreiden. De welvaart moet verspreid worden over wereldschaal. Van rijk naar arm. Nationaliteit doet er niet toe.

4 ja, maar dat is nogal moeilijk wanneer wij die landen uitbuiten voor goedkope werknemers en en goedkope grondstoffen.

5 democratie is overal mogelijk, zelf in een kleuterklas. Maar facisten die over democratie beginnen te prediken, dat is wel vreemd.

6 wij hebben nixke opgevbouwd. Dat hebben mensen in het verleden gedaan, en daar hebben wij niets met te maken. Als er bijvoorbeeld een kathadraal staat, dan hebben wij daar geen verdiente aan, maar verre grootouders die eveweinig met ons te maken hebben als met anderen.

7 hoe komt dat immigranten de boel afbreken heb je daar al over nagedacht?

8 de afgelopen eeuwen heeft europa veel immigranten ontvangen. was er binnen europa migratie. En is er ook veel migratie uit europa geweest. Ga maar kijken naar de cijfers van het NIS.

9 Niet naar school gaan, en oolog heeft te maken met cuturele of opvoedkundige structuren, die zeker niet eigen zijn aan Afrika, of aan afrikanen. Of wou u dat soms zeggen? Pogroms en moorden vvonde plaats overal ter wereld. moord ook. Scholing heeft te maken met sociale strucuren. Maar mischien denkt u dat een school iets biologisch is. Afrikanen kunnen trouwens heel wat meer dan hardlopen, indien u dit niet bevestigt, kan ik niet anders dan u van racisme beschuldigen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be