Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2008, 16:31   #21
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
.laya; de vraag kwam van een voorzitter van een moskee; op het platte land is het gebruikelijk dat vrouwen maar een beperkte afstand van huis of moskee verwijderd mogen zijn.
Geen truc dus; de echtgenoten vonden dat de inburgering in de moskee gegeven moest worden.
En ja..het waren dames uit Emirdag!
Natuurlijk terug de eerste geneartie door de import bruiden. Vanzelfsprekend. Moet je een sproberen is SA als vrouw met een wagen naar mekka te rijden.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2008, 16:43   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

In Mekka geraakt geen enkele niet-moslim binnen Shaddy. Behoudens Edith Legrand en Linda... die hebben daar een truuk voor bedacht meen ik ergens te hebben gelezen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2008, 18:14   #23
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In Mekka geraakt geen enkele niet-moslim binnen Shaddy. Behoudens Edith Legrand en Linda... die hebben daar een truuk voor bedacht meen ik ergens te hebben gelezen.
Weet ik maar als man geraak je nog achter het stuur he .... zouden linda en co die truuk mij niet kunnen geven?? Sluieren is gemakkelijk maar van sexe veranderen???

Laatst gewijzigd door shaddy : 8 juli 2008 om 18:14.
Oud 8 juli 2008, 22:31   #24
Pierette
Banneling

Standaard

Pierette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2008, 10:32   #25
shaddy
Banneling

Standaard

bedankt voor de link
Oud 9 juli 2008, 10:43   #26
cheverrant
Partijlid

Standaard Een visum voor een partner

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Gisteren heb ik met een stijgend ongemak de uitzending van panorama bekeken over 'Belgen van Turkse origine die in Turkije een partner gaan zoeken. Die partner verkrijgt dan blijkbaar een visum om in Belgie te wonen.

Ik ga me niet uitspreken over individuele gevallen.

Vanop afstand bekeken gaat het erom: in Europa (Belgie, Nederland, Frankrijk) willen Turkse jongeren gaan wonen omdat de overheid ze beter behandelt, dwz gratis onderwijs, gratis gezondheidszorg en een redelijk pensioen en zorg voor de oude dag.

De meisjes in casu gaan er niet van uit dat ze zullen werken in Europa. Gewoon thuisblijven aan de haard, dat is blijkbaar wat de Turkse man verlangt.

Niet alleen het feit dat dit een Turks en/of Marokkaans privilege blijkt te zijn: als je (als Belg) een partner vindt in Azie en je wilt deze laten overkomen ondervindt je talloze problemen... Kennlijk is Azie een continent waaraan de Belgische immigratie (politieke verantwoordelijken ?) een allergie hebben...
En daarna genieten van zomervakanties in Turkije waar diverse van hun famillieleden die in Europa wonen hun zomerverblijf hebben.

Ik wijs niemand van deze mensen in de uitzending met de vinger, maar ik voelde me beschaamd Belg te zijn, als dat is waar dit land nog goed voor is.

Tot slot vermelde Van Laeken ook nog dat o.a. Nederland een verplichte taaltest ter plaatse heeft ingevoerd vooraleer de bruid naar Nederland mag komen.

Er zit duidelijk iets grondig mis in deze samenleving.
cheverrant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be