![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De desillusie van elke schoonmoeder ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor kampeer je dus in een bos, die hond slaapt in JOU tent op JOU matje, of je bind hem aan een boom, bomen genoeg je kunt hem gebruiken als apporteur voor te jagen mits hij is opgevoed natuurlijk.
Uiteraard we gaan kamperen, dan moet da to basic zijn en mag da niks kosten behalve wat lood en wat visvoeder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dat denkt gij! ![]() Fast food ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Om het helemaal af te maken ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 7 juli 2008 om 22:22. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Effe een nota maken da'k nooit op dezelfde camping wil staan als jij ... ![]()
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Josfien is een cavia ... Dus ik zie niet in hoe en waarom ik die aan een boom zou binden ... ![]() En apporteren doet ze ook al niet , behalve als je een worteltje of zo voor hare neus gooit , en dan vreet ze dat nog ter plekke op ... Dus ja , als jachtcavia is't ook al nix ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door lombas : 8 juli 2008 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zal je eerlijk bekennen dat ik het overwogen heb om de laptop mee te nemen, maar je hebt gelijk: het is de bedoeling dat we wat meer tijd met elkaar doorbrengen. De laptop blijft dus thuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8X8 meter = 64 m2??? dat is inderdaad niet kamperen. kamperen = buiten wonen, tenzij het regent. dan zit je onder zeil boekjes te lezen of gezelschapspelletjes te doen. kamperen als moeder de vrouw van twee, was voor mij VOORAL: afwassen, wassen, was ophangen, was opvouwen, en afwassen. Tijdens de dagelijkse wasbeurt (ja op zo'n wasbord) kon ik het niet laten om te mompelen dat ik thuis een wasMACHIEN had, en een DROOGKAST en een AFWASMACHIEN en mijn schrobbende buurvrouw keek me aan en zei = me tambien! en toen schrobden we lustig verder... toen ik later hoorde dat wij op de ENIGE plaats in Europa waren geweest waar er in dat jaar géén hittegolf was maar wel alle dagen regen (vandaar die constante wasbeurten), heb ik besloten dat ik nooit meer ging kamperen. Het was nochtans een meer dan onnoemelijk prachtig uitzicht. Vlak aan de oceaan, bergwand met allemaal kleine plateautjes waar telkens één tent opstond, vier weken lang het ruisen van de golven... maar amper zon. Llanes, Costa Verde... tja groen was het wel. Enfin Patsy, genoeg kleding meenemen dat je niet alle dagen staat tshirtjes te wassen, regelmatig op restaurant gaan eten (spaart afwas) en het ontbijt door man en kinderen laten organizeren. Komt er toch nog iets van verlof in huis! Normandie, Bretagne -----> Belle Ile niet overslaan! een aanrader ! en hier sé : Camping Morbihan
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juli 2008 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *Andro neemt 5 doosjes dafalgan codeïne mee
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou de belangrijkste tip nog vergeten:
mijn kinderen sliepen in een apart canadienneke! wel zo opgesteld dat je via de grote tent moest binnengaan, maar toch voldoende om ietsiepietsie meer privacy te hebben! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juli 2008 om 19:38. |
![]() |
![]() |