![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp in die zin wel de frustraties van velen, die wel voortdurend geld in die pot stoppen. Wat betreft die polygamie: het is wel zo dat een man moet bewijzen iedere vrouw te kunnen onderhouden. Alleen een man die rijk is, kan dus meerdere vrouwen hebben. En voor vrouwen die arm zijn en die zelf hun situatie niet kunnen verbeteren (want geen studies en dus geen werk) is trouwen met een rijke man zeer interessant. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 juli 2008 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Ik vermoed ook dat een leegloop van een land leidt tot het terugroepen van een bevolking, die men probeert te verleiden met betere voorwaarden. Polen heeft ook zijn bouwarbeiders teruggeroepen mbv een loonsverhoging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iets wat ik van de kinderen en de vrouwen van Ali uit Mali weinig waarschijnlijk vind.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
En zo zorgt onze overheid mooi voor een aantal hartverscheurende familiedrama's. Bravo wetgever. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin , als Ali uit Mali er drie mag hebben , dan mag ik dat ook zeker ??? ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Wist Ali B dat hij vijftig kinderen maakte? En wisten de moeders dat? Zijn er middelen beschikbaar om te voorkomen dat de vrouw zwanger wou raken? Verveling. Wat zou u doen als er niets anders te doen was? (Toen in een bepaalde regio in Nederland de electriciteit voor een avond uitviel, merkte men dat negen maanden later aan het geboortecijfer!! ![]() Ali B en zijn vrouw kunnen kinderen gemaakt hebben in de hoop dat deze kinderen konden gaan werken om zo Ali B en zijn vrouw later van voeding en verzorging te voorzien. Hoe meer kinderen je maakt, hoe groter de kans dat minstens eentje hun later comfort kon bieden. Op dat moment kon de man rijk zijn, de economie kon goed draaien, ... Maakt u dezelfde bedenkingen als u een Vlaams gezin ziet met elf kinderen? Als je immigreert in een land, betekent dat dan automatisch voor u dat het land (of de inwoners van dat land) automatisch het recht hebben je met je privé-situatie te moeien?? Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 juli 2008 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Maar niet in ieder land dus, maar er zijn daar wel (financiele) voorwaarden aan polygamie verbonden. En ook aan het huwelijk eigenlijk, want een man moet een bruidschat betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
![]() Citaat:
Waarom vindt u dat de belgische staat en u wel verantwoordelijk zijn voor die kinderen van Jef van op de hoek? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
als ik emigreer naar een ander land dan betekent dat toch enkel en alleen dat ze me ginds van 's morgens tot 's avonds moeten gaan bepamperen, me van voldoende eten en drinken en gezondheidszorg gaan voorzien, voor mij, mijn kinderen, mijn vrouwen en heel mijn familie. en dat ze zich verder gewoon met hun eigen zaken bemoeien, en mij me rust laten! Wat dacht je?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of - Ali uit Mali komt alleen met z'n kinderen (moeders blijven maar daar ... -Ali uit Mali komt naar hier met één vrouw en de twee anderen blijven ginder (kinderen van die twee vrouwen zijn moederloos) -Ali uit Mali komt naar hier met drie vrouwen en moet wettelijk gezien naar de gevangenis , de vrouwen kunnen hier niets doen , want ze zijn illegaal hier en moeten terug naar hun land (met kinderen) ... Of moet er nog een wetje aagepast worden om Ali uit Mali hier legaal te laten wonen met drie vrouwen en een hoop kinderen ??? (Wat dan weer discriminatie is want wij mogen zulks dan nog steeds niet ...
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik zou echt die toelatingsvoorwaarden eens willen weten. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 juli 2008 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 juli 2008 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Het is door mensen met zo'n vooroordelen als jij, dat deze kinderen minder kansen krijgen in onze samenleving en dat deze kinderen dus effectief minderkans hebben om bij te dragen! Ook al willen ze dat net wel. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
http://www.cgvs.be/nl/Woordenlijst/V/ Citaat:
Laatst gewijzigd door Dope : 10 juli 2008 om 20:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier vind je meer info over het bekomen van verblijfsrecht in België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() circe was al heel kort door de bocht aan het gaan, maar je hebt haar verslaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
4000 euro kindergeld en drie doppen per maand. |
|
![]() |
![]() |