![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan doe ik alsof ik het niet begrepen heb en zeg "Merci pour toutes ces informations, monsieur... Et bonne soirée!" Het protest van de verbouwereerde verkoper heb ik vervolgens met een ultiem "Bonne soirée!" en een grote ironische glimlach in de kiem gesmoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer wat nieuwe armen bij
![]()
![]() |
#23 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Koop niet boven je budget en leef niet boven je stand, en dan heb je dergelijke problemen niet. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je werkelijk naar idiote vergelijkingen wil gaan (van heroine weten we dat het schadelijk is, leningen hoeven dat niet te zijn): zullen we alle kredietverleningen aan minder bedeelden maar stopzetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vuile reclamens blijven er vuil.... Bedriegen is de kunst ... Snap je .... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is niet omdat die gedupeerden zogezegd 'vrije keuze' hebben, dat ik het niet degoutant vind om te parasiteren op de wanhoop, de miserie, of de naïviteit van mensen. vind ik echt het laagste van het laagste. ik heb nog meer respect voor werkloze 'profiteurs' dan voor dat soort ongedierte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 juli 2008 om 18:54. Reden: dikke vingers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, wie niet getraind is in manipulatietechnieken is dan een vogel voor de kat. Ze zouden die criminelenbende moeten oprollen. I.p.v. politieke partijen als DHKPC op last van een militaire dictatuur voor bendevorming te vervolgen, zou het Belgisch gericht zich veel beter met de bendevorming van Citibank bezig houden. Zouden ze nog eens iets nuttig doen voor de gewone burger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Technisch gezien, als je om andere mensen gaf, Kallikles, zou je zoveel mogelijk mensen - inclusief jezelf - moeten laten oplichten door zaken zoals City Bank. Hoe meer mensen zich laten 'oplichten', hoe groter de kans dat 'dé politiek' ter hulp schiet.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Regelmatig worden mensen die niet kredietwaardig zijn bij de grote banken (KBC, Fortis, Dexia) doorverwezen naar Citibank.
Het zegt genoeg over deze twijfelachtige onderneming... CityBank verstrekt kredieten aan iedereen, zonder grondige screening en stelt zich dan hard op. (Als ik me niet vergis kunnen soms zelfs wanbetalers daar een lening krijgen..)
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 12 juli 2008 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijwillige slavernij dan toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Dat is een ongelijke strijd tussen een gediplomeerde beroepsverkoper en een ongewapende onvoorbereide amateur koper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Carrefour zijn er zelfs kassa's voorbehouden voor klanten met carrefour-kredietkaart. Verder vind ik het hoog tijd om wettelijk een limiet vast te leggen op de hoogte van de interest. Dit kan blijkbaar wel voor de rente op spaarboekjes. Citibank zou wel de kampioen zijn in het sjoemelen om dossiers samen te stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() De mensen weten niet (meer) wat geld, krediet, koopkracht, inflatie, woeker, enz. betekenen. Héél vrijwillig met andere woorden.
![]() Zou je het zelf wel weten, nu je toch zo graag laat uitschijnen een neoliberale boekenwurm te zijn?
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet wat elk van die woorden betekent, ja. Ik weet zelfs hoe je daar mee kan 'spelen' op beleidsvlak - maardat is verre van indrukwekkend, feitelijk.
![]() |
![]() |