![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Edit: ken je de Pats Boem Show nog van vroeger?
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 15 juli 2008 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hé Weezer of Derk, wat zei Sjefke nou altijd, zo'n kreet van "Wat krijgen we NOOOOUUU" of wat was dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() haha, Hans kan sneller wissen dan dat DebianFox kan posten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() "Rrrrrrrrrrrrrrrrrreeds."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() "Ik worrrr nie goed!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee... Hoewel Vlaanderen vroeger veel keek naar de Nederlandse zenders, moet dat soort dingen blijkbaar niet ons ding zijn geweest of zo. Ik ken Dolf Brouwers vooral als iemand die wat raar kwam doen in sommige praatshows en ik dacht dat hij ook een hitje had over al die rotzooi in de Rijn. Dat laatste herinner ik me wel nog goed. De meeste Vlamingen zullen je wel kunnen vertellen wat er in Nederland op televisie was in de jaren 70 en 80 en zo, maar als we terug gaan naar de zwart-wit tijden op televisie vrees ik dat de meesten het nog deden met antenne en dan blijven enkel herinneringen over aan het betere werk, zoals Toon Hermans. Al mocht ik van mijn moeder ook wel horen dat ze enorm kon genieten van Swiebertje's programma als kind.
Als ik zelf steenoude televisie van Nederland moet kiezen, dan kies ik ook voor Toon Hermans (die man is ook in Vlaanderen een held) en voor wat humor was het wel Dorus.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 juli 2008 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???
![]() De kat klabt de klollen van den tlap ... ![]()
![]() |
#52 |
|
![]() je kent Sjefke van Oekel dus niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als eenmanspartij heb je nu eenmaal niks anders te doen, nietwaar? Je moet geen lidgeld meer verwerken, geen leden toespreken en op je eentje een actie voeren staat ook maar stom. Maar nu heeft hij meer tijd om zich te richten op het forum en dat forum zal belgique redden. Reken maar. Misschien komt hij morgen met een hernieuwde enquete waaruit 63,34597 % van de tien ondervraagde studenten aan het station van Leuven zeggen dat belgique mag blijven bestaan als hij hen maar snel met rust laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind trouwens die sketch waarin hij een dubbelrol speelt in een patentenbureau en 1 van rolletjes is om een patent aan te vragen voor een revolutionaire muizenval gewoon super.
Jammer dat het met de kerel zo dubieus en eigenlijk ook misselijk is afgelopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() General Error
SQL ERROR [ mysql4 ] Lost connection to MySQL server during query [2013] An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kom niet meer op het forum...
Edit: net als Debian Fox zo te zien.
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 15 juli 2008 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() misschien hierdoor?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Dat is natuurlijk wel te zien hoe breed je "van gedachten wisselen" interpreteert.
![]() |
![]() |
![]() |