![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 20,34% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
75 | 63,56% |
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk |
![]() ![]() ![]() |
19 | 16,10% |
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het spijt mij dat mijn steun voor de gewone jongen & meid in het leger als beledigend wordt opgevat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik me niet kan aanmelden, lijkt me dat vreemd. Niet dat ze me willen hebben, maar in principe zou, als ik invloedrijk genoeg was, me kunnen aanmelden. Dus ergens moet er een secretariaat ofzo zijn. Het lijkt me stug dat een wereldleider zelf zo'n secretariaat zou bijhouden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mischien eens verdiepen in de materie? Bv in het begrip 'geslachtslijnen'? of je aanmelden bij de vrijmetselaars, schijnt soms ook te helpen pffff Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bloedlijnen zijn niet echt een optie dus gaan we voor de Loge. Hoe komen we binnen in de loge? Dát moet je ons toch wel kunnen uitleggen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() De NWO bestaat en heeft een kantoor in Belgrado ! & uiteraard kan je er lid van worden : stuur me gerust een PBtje.
Tempo toleras sed vero aperas Laatst gewijzigd door roger verhiest : 18 juli 2008 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mocht ik ooit nog eens in Belgrado komen, dan ga ik vast en zeker op bezoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() en dan gooien ze mij er af vanwege spam!!
zal ik deze idioten eens aan gaan klagen?????? Bij een moderatortje? Di....!!!!! man o man wat zijn die goedkoop bezig Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Parlementslid
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Babylonia : 19 juli 2008 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Parlementslid
|
![]() Ik had net een bekend tijdschrift in handen uit frankrijk met een en al propaganda voor Obama
30 paginas die je zo in het tijdperk van hitler zou kunnen plaatsen kwa plaatjes en lay out en woorden. Obama voor een menigte Obama op een affiche met leuzen errond Nazi look op en top ongelooflijk gevonden: http://www.courrierinternational.com...entielleUS.asp “La révolution Obama” est le nouveau hors-série de Courrier international, actuellement disponible en kiosque 7,50 euros Historisch propaganda materiaal. Van wie is die krant ? Wie heeft dit betaald? wikipedia: Courrier international est une publication du pôle Magazine du groupe La Vie-Le Monde. Conçu �* l'automne 1987 par quatre Parisiens, Jean-Michel Boissier, Hervé Lavergne, Maurice Ronai et Jacques Rosselin, il finit par voir le jour le 8 novembre 1990, un an après la chute du mur de Berlin, grâce �* deux actionnaires fondateurs, Pierre Bergé et Guy de Wouters (la Société Générale de Belgique). La publication a été dirigée jusqu'�* fin 1994 par Jacques Rosselin, un de ses quatre fondateurs, licencié moins d'un an après qu'elle eut été rachetée par le groupe Générale Occidentale (une filiale d'Alcatel qui possédait notamment L'Express et Le Point). Le rachat s'est conclu en mars 1994 pour la somme de 83 millions de francs alors que le titre n'était pas encore �* l'équilibre (il ne l'atteint qu'en 1999). Courrier International a ensuite été racheté par Vivendi, Dus Vivendi is eigenaar en Jean-Marie Messier is lang directeur van deze watermaatschappij en van Lazard een amerikaanse bank gesticht door drie askhanazi joden. wikipedia. Je ziet een heel netwerk van mensen uit de prestigieuse parijse 'automobioelclub' en de bankwereld. In het blad staat Een cartoon voor jongeren waarin gezegd werd dat ze" iets gaan kopen omdat ze van obama houden..." een speciale editie is het bekend tijdschrift lijkt op ' nieuwsweek' ... wat een bende hufters. Wonderlijk is dat ze toch kortgeleden een titel waarbij Sarkozy als malade/zieke werd afgeschilderd niet mochten publiceren... Dus sommige journalisten daar willen wel... Voor wie het niet weet Brezinsky is adviseur van Obama en daarmee is Hij wel degelijk een pion van de huidige schaduwregering net als alle andere kandidaten. Het grote schaakspel is een bekend werk van Brezinsky. Vermoedelijk is hij een insider van 9/11, zo niet een van de architecten. Laatst gewijzigd door Babylonia : 19 juli 2008 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Europees Commissaris
|
![]() Arme Pindar. Hopelijk voel je je niet beledigd, niet geschoffeerd, niet in je wiek geschoten, niet in je kruis getast, niet in je hemd gezet of niet op je pik getrapt. Maar je maakt het er wel naar met je fanatieke zever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat ik me afvraag is waarom jij en anderen hier dan komen als je het zever vind? Blijf dan weg e laat me met rust! Laat ik jullie ook met rust. en ik ben niet in mij wiek geschoten, maar vin dhet niet fair dat mensen die ' echte' spam plaatsen, geen ban krijgen van moderatortjuuussss. en vroeg naar bed he?! ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |