|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Caroline Gennez (sp.a) - 1 tot 7 maart "Waar Stevaert als voorzitter zijn pijlen meer richt op het binnenland, is het de taak van ondervoorzitster Gennez om zich meer te concentreren op Europa. Onlangs bewees ze nog slagkracht in huis te hebben door de publicatie van haar boek ‘Beste Euro | 
|  | Discussietools | 
|  4 maart 2004, 10:36 | #1 | 
| Vreemdeling Geregistreerd: 25 februari 2004 Locatie: Schellebelle 
				 |   Mevrouw de ondervoorzitster Waarom heeft de SPa tegen het wetsvoorstel gestemd dat zegt dat wie verkozen is ook moet zetelen ? 
				__________________ Omdat ik de democratie genegen ben. | 
|   | 
|  4 maart 2004, 17:01 | #2 | ||
| Europees Commissaris Geregistreerd:  5 september 2003 
				 |   Citaat: 
             ben ook benieuwd hoe ze deze onweerlegbare vraag zullen beantwoorden 
				__________________ Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus: Citaat: 
 | ||
|   | 
|  5 maart 2004, 11:11 | #3 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 10 mei 2003 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Mevrouw Genez,  Vindt u niet dat u aan kiezersbedrog doet als Vandelanotte opkomt met de verkiezingen en toch niet zal gaan zetelen, daar hij minister zal blijven? Wat vindt u trouwens van het gedrag van Robert Stevaert vorig jaar bij de verkiezingen. Hij werd zowel voor de senaat als de kamer verkozen, maar nam geen van beide op. 
				__________________  N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!! | 
|   | 
|  5 maart 2004, 18:24 | #4 | 
				 |   Ik wacht nog steeds op een gefundeerd antwoord of hebben alle spa mandatarissen van knopje vergist ? 
				__________________ Omdat ik de democratie genegen ben. | 
|   | 
|  6 maart 2004, 16:38 | #5 | 
| Minister-President Geregistreerd:  5 maart 2004 Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus) 
				 |   Ik heb ook zo mijn bedenkingen.   Men stelt zich voor en wordt verkozen, maar laat zich vervangen door een opvolger.  En als men dan toevallig op een doordeweekse dag een kijkje mag hebben in 't parlement dan is nauwelijks de helft aanwezig. Het zou wat zijn, moest in het bedrijfsleven de sollicitant na de aanwervingsselectie zich laten vervangen door "iemand anders" en dat bij de uitvoering van de job niet eens de helft komt opdagen. En omdat het juist aan de politici ligt om daar iets aan te doen gebeurt daar ook niets aan natuurlijk! 
				__________________ Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD | 
|   | 
|  7 maart 2004, 17:26 | #6 | |
				 |   Citaat: 
 Anders kunnen jullie dit goed initiatief beter schrappen. 
				__________________ Omdat ik de democratie genegen ben. | |
|   | 
|  7 maart 2004, 17:38 | #7 | ||
| Vreemdeling Geregistreerd:  5 maart 2004 
				 |   Citaat: 
 | ||
|   | 
|  7 maart 2004, 17:55 | #8 | ||
| Minister-President Geregistreerd:  5 maart 2004 Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus) 
				 |   Citaat: 

__________________ Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD | ||
|   | 
|  7 maart 2004, 19:52 | #9 | |||
| Europees Commissaris Geregistreerd:  5 september 2003 
				 |   Citaat: 

__________________ Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus: Citaat: 
 | |||
|   | 
|  7 maart 2004, 21:23 | #10 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 10 mei 2003 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Ik vraag me toch af waarom mevrouw Genez niet op deze vraag komt antwoorden. 
				__________________  N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!! | 
|   |