![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb evenmin een flauw idee of hij ooit wel officieel in Duitsland woonde. Hij leefde als minderjarige bij zijn daar wonende broer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juli 2008 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is afhankelijk van hoelang hij daarvoor werkte in loondienst, en hoelang hij zelfstandige was. Alle voorwaarden zijn terug te vinden op de site van de RVA. Wellicht is het beter, om een zelfstandige dezelfde sociale rechten toe te kennen, en dezelfde bijdrage te laten betalen, als een werknemer in loondienst. Natuurlijk is het niet juist dat Mustafa, mits een papierke van zijn nonkel, recht zou hebben op werkloosheidsuitkering. Ook de voorwaarden voor niet-Belgen zijn terug te vinden op www.rva.be Ik toonde je dit al meerdere keren aan, voor gelijkaardige uitspraken, die je in andere draden naar voor bracht, en je blijft dit beweren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en w�*t beweer ik?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar houd men de lippen stevig over op elkaar. Dat is het aantal dat wordt gesteund door het ocmw. Nu, als ge betere cijfers hebt, dan mijn schattingen (6250/jaar die via valse papieren rsz trekken, en 6250/jaar die bij het ocmw terecht komen) geef ze mij. Geef eindelijk eens cijfers die dit tegenspreken. Nu Polen komen wel naar hier om te werken (ze komen hier de taken uitvoeren waarvoor laaggeschoolde allochtonen hier hunnen neus optrekken - het aantal Poolse kuisvrouwen is wel een stuk groter dan het aantal Poolse electriciens), maar helaas is dat voor de Afrikanen niet geldig. Echtgenoten hebben geen recht op een leefloon, maar als hun partner recht heeft op de een of andere sociale uitkering (leefloon of rsz, doet er al niet toe), dan zal deze uitkering wel verhogen, wegens gezinslasten. Europa is wel wat groter dan Polen. Ook Albanie, Roemenie... zijn Europa. En wat de ouders betreft. Eens de kinderen hun ouders hebben laten overkomen, en ze nemen geen verantwoording meer op voor hun ouders, vallen deze onder het ocmw, al of niet Turk zijnde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.ad.nl/binnenland/article1325155.ece http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...ng+ww&where=nl
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eenmaal ze asiel gekregen hebben neem ik aan dat ze (tot ze onmiddellijk werk krijgen zonder de taal te kennen en zonder opleiding te hebben) gewoon van onze OCMW steun kunnen leven. Nietwaar Astar? (ps. ik ken iemand die op het OCMW werkt hoor, op de afdeling "schulddinges". 95% van zijn klanten zijn allochtonen! Komen zelfs hulp vragen omdat ze de verzekering van hun VIJF (5) auto's zogezegd niet kunnen betalen.... hij raadde ze aan om er een paar te verkopen (dit is nu wel al een aantal jaren geleden, ik weet niet of hij dat nu nog mag zeggen, kan best zijn dat hij gewoon de verzekeringen moet betalen zonder commentaar te geven);
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juli 2008 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lees niets over Polen die hier een leefloon zouden krijgen en dan in Polen daarvan zouden leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | ||
|
![]() Citaat:
Overigens is de "regeling", deels EU-bepaald, wel zeer soepel en dus voor de autochtone belastingbetaler duur: Citaat:
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het OCMW bemiddelt om je schulden in stukjes af te betalen bij de verschillende schuldeisers en geeft je daarbij een wekelijks inkomen. de persoon die ik ken en die dus de schuldbemiddelaar is, wou niet gaan bemiddelen bij de verzekeringsmaatschappij voor iemand die 5 auto's had. Ik weet niet of hij ondertussen die mogelijkheid nog heeft, of hij verplicht is om die brave allochtoon te helpen bij het betalen van zijn vijf verzekeringen voor zijn vijf auto's, de sukkelaar!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
|
![]() Een Spaanse vriend van mij kwam ooit bij me thuis met een mooi negerinneke, toen ze zei dat ze 18 broers en zussen had zei ik; "ocharme uw moeder" ze haaste zich om te zeggen; "nee nee, bij ons werkt dat zo niet, mijn vader heeft 18 kinderen bij verschillende vrouwen". Tja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
|
![]() Eind jaren zeventig was er ne slimme Belg die adopteerde 3000 Thaise kinderen en vroeg kindergeld aan voor deze in België, dit werd hem geweigerd, ik hoop dat hij nu met terugwerkende kracht dit alsnog kan vorderen.
PS stond toendertijd in de krant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was niet zeker dat je goed begreep wat schuldbemiddeling is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
|
![]() Citaat:
Schuldbemiddeling verkrijgt men alleen als men torenhoge schulden heeft en men die nooit zal kunnen afbetalen. Uw schulden worden 5 jaar afbetaald door een door u aangestelde derde, na die vijf jaar wordt de rest van de schuld kwijt gescholden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Materiële hulp is opvang in een opvangcentrum voor asielzoekers zonder financiële hulp. Laatst gewijzigd door Astar : 20 juli 2008 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |