![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Historisch_materialisme
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar met welke machine maak je ze? Of mix je het of doe je het met zo'n stomper? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
Hopla alles erin, een minuutje draaien en zelfs groene smoothies maak ik maar ik geloof dat België daar nog niet klaar voor is dus daar heb ik het nog niet eens over gehad... Maar nu Groentje me bijvalt! Groene smoothies maak je dus door bij een fruitsmoothie een handvol groene bladgroente te douwen (spinazie, peterselie, ..). Dan krijg je een fluogroen drankje. Er bestaat niks gezonders om de dag mee te beginnen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ach, Jasje. Het is een game of give and take. Voor alle voordelen moet ik er ook de nadelen bijnemen. Ik ontken die zeker niet.
Ik geloof dat ik Amsterdam wel een leukere stad zou vinden om te leven. Alle mensen die naar A'dam trekken willen er nooit meer weg. Ik heb daar ook een schoner en veiliger gevoel. Plus het is een stad die enorm de creativiteit aanwakkert. Er is daar zo'n positieve energie die je ook in NYC hebt (en niet zozeer in Brussel). |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarin verschilt een smoothie eigenlijk van een doos vruchtensap (naast de versheid dan)?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 juli 2008 om 16:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al had Brussel de Duitsers niet nodig om stuk te gaan... Een paar decennia van bepaalde burgemeesters (met Paul VDB als meest beruchte) waren genoeg om die stad zijn hart, looks en cohesie te vernielen. Moest ik er wonen, ik zou al snel een smoothiebuik hebben als tegencompensatie ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Nou, Jasje. Dat gemiddelde Vlaamse dorp is dan weer een schoolvoorbeeld van hoogvliegende architectuur, durf en openheid!
![]() Gezellig! (Wat Kees van Kooten 'een plakje huis' noemde ![]() ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 23 juli 2008 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() PS: die blender is onwijs handig. Je doet de deksel erop, en laat m even draaien. Perfect 'smooth'. Met die staafmixer kan het idd ook maar het zal er nooit zo mooi smooth uitkomen of je staat een half uur te mixen (of alles piepklein hakken, kortom véél gedoe). Maar het k�*n wel. Ik had eerst geen vitamix en toen deed ik het met de blender
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Of Poperinge, ook gezellig
![]() ![]() Prachtig! ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 23 juli 2008 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() ja, ik ga soms vér in koosnaampjes. Jazeker=Jasje=Manteltje.
Waar gaat dat héén! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter als "annorak" eh
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de tegenaanval dan maar
![]() http://members.lycos.nl/guiver/newpage12.html Vlaanderen is ver volgebouwd, maar heeft zijn mooie plekjes. Ik snap niet waarom de vriendin van mijn vader haar huisje in Rupelmonde vlak bij de Schelde kan verkopen om in Leuven te gaan wonen op een appartementje. Zo'n prachtig gebied. Eens ik 40 of zo ben hoop ik net in Rupelmonde te gaan wonen als het dan niet te ver ligt van het werk dat ik dan heb ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat je voor Dronkoers vanaf nu Drondron of Rododendron of zo gebruikt. Kwestie van de mensen niet te doen denken dat je met Drodro tegen Drosophila bezig bent
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() ![]() PS: Mitgardino! Kijk eens wat er met je kiwi draadje gebeurt! |
![]() |
![]() |