![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Terreuraanslagen in Jeruzalem zijn dat ook niet. Ik zeg niet dat de Arabieren niet mogen leven in Jeruzalem, mij een zorg, maar ze moeten het niet opeens als hun hoofdstad gaan claimen. Laat ze dat doen in Amman of Damascus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, man, man!!! Wat zit jij hier toch allemaal te verkopen?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat Joden geen recht hebben op veiligheid, het behoort tot mijn belangrijkste prioriteiten, maar op een onrechtvaardige manier krijg je nooit veiligheid. En met al die antimoslimistische mythes die door zionisten de wereld in gestuurd worden, breng je je nog verder van huis. Veiligheid voor Joden zeker en vast, maar daarom: Doe het rechtvaardig, en EERLIJK. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ja, en je gaat mij wijsmaken dat Israël de hemel op aarde is voor de Palestijnen zeker. 'k Heb sommige Joden wel bezig gehoord. Er zijn er bij die aan het VB-discours een puntje kunnen zuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nee, dat is het niet. Vooral Samaria & Judea niet, waar zij dood gaan aan hun eigen broederstrijd en corruptie. Wat Joden bij het Vlaams Belang te zoeken hebben snap ik niet, en heb ik ook geen kennis over, als jij dat zegt geloof ik je maar ik kan er niet echt inkomen waarom een Zionist, zowel de Joden als niet-Joden, iets te zoeken hebben bij die organisatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zwijg nog over de Palestijnen zelf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is utopisch gepraat, als iedereen zo zou denken dan hadden we wellicht een betere oplossing voor het hele conflict. De veiligheidsmuur is helaas de enige oplossing geweest tot nu toe om terreur in te perken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Want eerst wilden ze arabieren zijn en toen afstammelingen van de philistijnen en nu zouden ze plotseling afstammelingen van arme joden bekeerd tot Islam willen zijn. Ik DUIZEL. Van wat ik gezien heb zijn de meesten Arabieren pur sang. Ze hebben nooit een natie op dat grondgebied opgericht. En hoe dan ook het volstaat niet dat je ergens een tent opslaat om te mogen brullen: 'het is hier allemaal van mij.' Zeker niet als je bondgenoten links en rechts heel vrolijk heel veel mensen uit hun huizen hebben verjaagd zonder dat een kat daarom mijauwde. Maar zoals ik al eerder gezegd heb: ik ben de hele discussie kotsbeu. Ik suggereer voor de zoveelste keer dat we een zes miljoen of zo antizionistische moslims die nu leuk in Belgie en andere Europese landen de Palestijnse zaak verdedigen terug naar hun thuislanden zenden en Israel gewoon naar de azurenkunst laten verhuizen met al zijn hebben en houden. Gek dat de reacties op dit voorstel uitblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk zie ik de Veiligheidsmuur als een voorlopige oplossing tot de volledige Westbank (Judea en Samaria) wordt samengevoegd met de rest van Israël. Dat dat op termijn zal gebeuren staat buiten kijf. Daarom ook dat er steeds nieuwe nederzettingen bijkomen en de volledige infrastructuur (wegen, water, electriciteit enz) verder wordt aangelegd en verbeterd. Iedereen weet dat, wanneer er ooit ernstig met de arabische landen over vrede wordt onderhandeld, dat de toekomst van de Westbank mee op tafel komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 24 juli 2008 om 12:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Welnee. Besteed er geen aandacht aan, investeer er niet in, en het hele conflict gaat vanzelf uit...
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Van het Veebee?
![]() |
![]() |