Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO
Ja 24 20,34%
Nee 75 63,56%
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk 19 16,10%
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2008, 15:49   #461
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
haha zit je in't nauw dan speel je toch gewoon op de man ... ik ben niet de persoon die zoals jij leugens neerpent door iets te vertalen wat er niet staat hoor of onvolledige info te verschaffen
ik slik liever iets van de FBI dan van iemand die zijn wereld niet groter is dan het bezoeken conspiracysites dat is pas zeer dom naief en onvolledig zijn
laffe en persoonlijke aanvallen dat kan je goed he voor een keer laat ik het zo ik zie je liever elke keer op je bek te gaan en je jezelf belachelijk maakt op dit forum
Ik speel niet op de man, ik zeg gewoon zoals het is. En kijk, je geeft zelf toe dat ik gelijk heb. Het artikel dat je leest zegt 1 ding, de voetnoot een ander. En toch slaag je er niet in beiden te verbinden? Denk je dat je zomaar één van de twee gegevens kan "vergeten" om iets te bewijzen? Of heb je niet door dat ze mekaar tegenspreken op dezelfde BBC site, dus niet een of andere "conspiracysite" zoals jij komt beweren.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2008, 16:03   #462
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Another of the men named by the FBI as a hijacker in the suicide attacks on Washington and New York has turned up alive and well.

The identities of four of the 19 suspects accused of having carried out the attacks are now in doubt.

Saudi Arabian pilot Waleed Al Shehri was one of five men that the FBI said had deliberately crashed American Airlines flight 11 into the World Trade Centre on 11 September.

His photograph was released, and has since appeared in newspapers and on television around the world.

Hijacking suspects
Flight 175: Marwan Al-Shehhi, Fayez Ahmed, Mohald Alshehri, Hamza Alghamdi and Ahmed Alghamdi

Flight 11: Waleed M Alshehri, Wail Alshehri, Mohamed Atta, Abdulaziz Alomari and Satam Al Suqami

Flight 77: Khalid Al-Midhar, Majed Moqed, Nawaq Alhamzi, Salem Alhamzi and Hani Hanjour

Flight 93: Ahmed Alhaznawi, Ahmed Alnami, Ziad Jarrahi and Saeed Alghamdi

Now he is protesting his innocence from Casablanca, Morocco.

He told journalists there that he had nothing to do with the attacks on New York and Washington, and had been in Morocco when they happened. He has contacted both the Saudi and American authorities, according to Saudi press reports.

He acknowledges that he attended flight training school at Daytona Beach in the United States, and is indeed the same Waleed Al Shehri to whom the FBI has been referring.

But, he says, he left the United States in September last year, became a pilot with Saudi Arabian airlines and is currently on a further training course in Morocco.

Mistaken identity

Abdulaziz Al Omari, another of the Flight 11 hijack suspects, has also been quoted in Arab news reports.

Abdelaziz Al Omari 'lost his passport in Denver'
He says he is an engineer with Saudi Telecoms, and that he lost his passport while studying in Denver.

Another man with exactly the same name surfaced on the pages of the English-language Arab News.

The second Abdulaziz Al Omari is a pilot for Saudi Arabian Airlines, the report says.

Meanwhile, Asharq Al Awsat newspaper, a London-based Arabic daily, says it has interviewed Saeed Alghamdi.

Khalid Al-Midhar may also be alive

He was listed by the FBI as a hijacker in the United flight that crashed in Pennsylvania.

And there are suggestions that another suspect, Khalid Al Midhar, may also be alive.

FBI Director Robert Mueller acknowledged on Thursday that the identity of several of the suicide hijackers is in doubt.
jij komt met dit artikel af van 23/11/01 zeer kort na de feiten ik zeg ja maar je moet de note ook lezen

Citaat:
A five-year-old story from our archive has been the subject of some recent editorial discussion here. The story, written in the immediate aftermath of the 9/11 attacks, was about confusion at the time surrounding the names and identities of some of the hijackers. This confusion was widely reported and was also acknowledged by the FBI.

The story has been cited ever since by some as evidence that the 9/11 attacks were part of a US government conspiracy.

We later reported on the list of hijackers, thereby superseding the earlier report. In the intervening years we have also reported in detail on the investigation into the attacks, the 9/11 commission and its report.

We’ve carried the full report, executive summary and main findings and, as part of the recent fifth anniversary coverage, a detailed guide to what’s known about what happened on the day. But conspiracy theories have persisted. The confusion over names and identities we reported back in 2001 may have arisen because these were common Arabic and Islamic names. In an effort to make this clearer, we have made one small change to the original story. Under the FBI picture of Waleed al Shehri we have added the words "A man called Waleed Al Shehri..." to make it as clear as possible that there was confusion over the identity. The rest of the story remains as it was in the archive as a record of the situation at the time.

We recently asked the FBI for a statement, and this is, as things stand, the closest thing we have to a definitive view: The FBI is confident that it has positively identified the nineteen hijackers responsible for the 9/11 terrorist attacks. Also, the 9/11 investigation was thoroughly reviewed by the National Commission on Terrorist Attacks Upon the United States and the House and Senate Joint Inquiry. Neither of these reviews ever raised the issue of doubt about the identity of the nineteen hijackers.
jij vertaald het als volgt:

Citaat:
Yep dat is nog het strafste, maar blijkbaar begrijp je dat stukje tekst niet dus ik zal het even vertalen:

"We zijn op de hoogte dat sommige van de kapers die we genoemd hebben nog rondlopen, maar het zal ons een zorg zijn, wat wij zeggen is finaal".
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 25 juli 2008 om 16:07.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2008, 16:22   #463
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik speel niet op de man, ik zeg gewoon zoals het is. En kijk, je geeft zelf toe dat ik gelijk heb. Het artikel dat je leest zegt 1 ding, de voetnoot een ander. En toch slaag je er niet in beiden te verbinden? Denk je dat je zomaar één van de twee gegevens kan "vergeten" om iets te bewijzen? Of heb je niet door dat ze mekaar tegenspreken op dezelfde BBC site, dus niet een of andere "conspiracysite" zoals jij komt beweren.
neen je geeft je eigen mening over de bijgevoegde note ... jij hebt helemaal gn gelijk en ik geef dit nog minder toe

als er iemand de verbinding niet maakt ben jij het wel jij veegt gewoon de note weg als onbetrouwbaar terwijl de note eigenlijk het origineel verbeterd!!!

ik heb gezegd dat je wereld vooral bestaat van het bezoeken van conspiracysites en ja hoor dit bbc artikel ben ik daar tientallen keren tegengekomen zonder de note uiteraard ... ik bezoek niet enkel de conspiracysites doch ook de debunksites zou je ook eens moeten doen
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 00:01   #464
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
jij komt met dit artikel af van 23/11/01 zeer kort na de feiten ik zeg ja maar je moet de note ook lezen

jij vertaald het als volgt:
Yep, en ik blijf erbij.
Oud 26 juli 2008, 00:06   #465
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
neen je geeft je eigen mening over de bijgevoegde note ... jij hebt helemaal gn gelijk en ik geef dit nog minder toe

als er iemand de verbinding niet maakt ben jij het wel jij veegt gewoon de note weg als onbetrouwbaar terwijl de note eigenlijk het origineel verbeterd!!!

ik heb gezegd dat je wereld vooral bestaat van het bezoeken van conspiracysites en ja hoor dit bbc artikel ben ik daar tientallen keren tegengekomen zonder de note uiteraard ... ik bezoek niet enkel de conspiracysites doch ook de debunksites zou je ook eens moeten doen
Ik bezoek geen "conspiracysites", en nog minder "debunksites".

En ik veeg die voetnoot niet weg. Het gaat er net om dat de FBI ze mét foto en al de dag (of enkele dagen) na 9/11 wist te benoemen. Nadat enkelen hun foto zagen (dus niet enkel hun naam) gingen zij reclameren. Waarop de voetnoot dus eigenlijk een antwoord is, en die ik voor u heel cru vertaald heb als "jaja we weten het maar we geven er niet om".
Oud 26 juli 2008, 08:21   #466
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Niemand beweert dat "iedere" journalist er door gestuurd wordt. Dat hoeft ook niet, u krijgt als journalist maar de kans om uw verhaal te brengen als dat verhaal niemand tegen de schenen schopt. De enkelingen die daarvan afwijken zijn op 1 hand te tellen en krijgen meestal geen of weinig aandacht.
Watergate?
Irangate?
Lockheed?
Agusta?
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 09:59   #467
terzijde
Burger

terzijde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
haha zit je in't nauw dan speel je toch gewoon op de man ... ik ben niet de persoon die zoals jij leugens neerpent door iets te vertalen wat er niet staat hoor of onvolledige info te verschaffen
ik slik liever iets van de FBI dan van iemand die zijn wereld niet groter is dan het bezoeken conspiracysites dat is pas zeer dom naief en onvolledig zijn
laffe en persoonlijke aanvallen dat kan je goed he voor een keer laat ik het zo ik zie je liever elke keer op je bek te gaan en je jezelf belachelijk maakt op dit forum
Kan je de FBI even ervan op de hoogte brengen dat Bin Laden verantwoordelijk is voor 9/11? Ze weten dat daar namelijk nog niet. Vergeten?
Ook heel interessant, deze centrumlinkse Japanse senator (Filmpje uit de Japanse senaat). Raar he. Centrumlinks in Japan lijkt beduidend minder suf dan voluit-links "spa-rood" hier in Belgoland.

Laatst gewijzigd door terzijde : 26 juli 2008 om 10:16.
terzijde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 10:39   #468
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terzijde Bekijk bericht
Kan je de FBI even ervan op de hoogte brengen dat Bin Laden verantwoordelijk is voor 9/11? Ze weten dat daar namelijk nog niet. Vergeten?
Lol, op basis van die website, kan jij vaststellen wat de FBI wel of niet weet?

Da's een beetje een redenering in de trant van :
"De informatie op een bepaalde webpagina, die in mijn plaatje past is waar, omdat ze in mijn plaatje past en enkel daarom."
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 10:57   #469
terzijde
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Lol, op basis van die website, kan jij vaststellen wat de FBI wel of niet weet?

Da's een beetje een redenering in de trant van :
"De informatie op een bepaalde webpagina, die in mijn plaatje past is waar, omdat ze in mijn plaatje past en enkel daarom."
Enige suggestie waarom 9/11 ontbreekt? We veroveren al 7 jaar het Midden-Oosten omdat Bin Laden het gedaan had, toch? En Saddam natuurlijk. Vlot het trouwens met je magmahypothese? Reageer ook even op Fujita als je wil. En nu je toch bezig bent, kijk ook eens rond in de senaat van Arizona. Of in het Canadese parlement. Heb het geweten. Prettig weekend!

Laatst gewijzigd door terzijde : 26 juli 2008 om 11:16.
terzijde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 13:13   #470
terzijde
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terzijde Bekijk bericht
Enige suggestie waarom 9/11 ontbreekt? We veroveren al 7 jaar het Midden-Oosten omdat Bin Laden het gedaan had, toch? En Saddam natuurlijk. Vlot het trouwens met je magmahypothese? Reageer ook even op Fujita als je wil. En nu je toch bezig bent, kijk ook eens rond in de senaat van Arizona. Of in het Canadese parlement. Heb het geweten. Prettig weekend!
Parcifal, ben je er nog?
Oud 26 juli 2008, 14:00   #471
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Watergate?
Irangate?
Lockheed?
Agusta?
Juist ja, 4 op een halve eeuw. Zoals ik zei zijn ze op 1 hand te tellen.
Oud 26 juli 2008, 15:35   #472
terzijde
Burger

Standaard

Citaat:
Watergate?
Irangate?
Lockheed?
Agusta?
Tonkin? (Vietnam)
Northwoods? (Cuba)
Begin daar alvast mee. Leuke opwarmers.
Oud 27 juli 2008, 12:27   #473
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Dit had ik nu echt niet verwacht:

Google laat echt toe om heel het NWO-netwerk, met zijn donkere tentakels, te ontmantelen.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 12:28   #474
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Anderzijds: Google maakt zelf NWO-cream!!

Google is misschien wel het zenuwcentrum van heel dat zootje ongeregeld. OMG ("Oh My Google")!! Wat nu?

Laatst gewijzigd door C2C : 27 juli 2008 om 12:33.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 13:11   #475
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

oh wat flauw kinderachtig achterlijk en bespottelijk!

waarom doe je zo achterlijk?

btw Google is inderdaad in de handen van de N.W.O. ja, is dat zo raar?

Maar reageer hier aub niet op ,want dan word ik nog meer kotsmisselijk.

Ga je zelf maar aangeven bij de mod's dat je spamt!! ok?

Je bent eigenlijk te debiel voor woorden!

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 15:53   #476
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Voor wie nog twijfelde ....
Obama 's tour for a new world order.
zo kondigt sky news TV het teminste aan
.....and there is no choice... for global citicen ship and
our common securite .... and to advance humanity....
http://www.youtube.com/watch?v=0CV8Xt2VWvc

zo rap al daar?
die was voor u!

Laatst gewijzigd door Babylonia : 27 juli 2008 om 15:57.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 15:55   #477
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Voor wie nog twijfelde ....
Obama 's tour for a new world order.
zo kondigt sky news TV het teminste aan
.....and there is no choice...
http://www.youtube.com/watch?v=0CV8Xt2VWvc

thanks!

Nu weet ik het zeker

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 12:46   #478
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als lid en aanhanger van de NWO, als verdediger van het anders globalisme, van het democratisch besturen van de planeet en deze niet oeverloos over te laten aan kleine dictaturen zal ik wel nooit aan mijn trekken komen.
Je hebt er geen idee van wat de NWO is. Met de NWO bedoelen we de controle van de mensheid. Die is er, en als je ze niet kan zien zou je best nog een beetje zoeken.

Het en is een feit dat ze hun streven naar een wereldregering al decennia in het geheim hebben gedaan. Geheim in die zin dat het bijna nooit in de mainstream media komt, maar de beweging is er wel in de vorm van allerlei organisaties, al dan niet publiekelijk en elk met hun eigen zogezegde motivatie, die meeste de echte achterliggende motivatie verbergt.
Oud 29 juli 2008, 12:50   #479
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is dus geen sprake van een dictatuur, noch van een georganiseerde, georcestreerde "conspiracy" mogelijk, vermits de helft van de macht in ons land, ook economisch, wordt bestuurd in een democratisch systeem dat daarenboven het gerecht, het leger, de politie enz... in handen heeft.
De grootste manipulatie van de NWO is het feit dat zij het geloofsysteem van de mensen op alle vlakken controleert en beïnvloedt, en van daar uit een soort zelf-in-standhoudend systeem krijgt waardoor je die infrastructuur die jij beschrijft gewoonweg niet nodig hebt. Dat is een van de kernen van de zaak.

Er wordt een consensus realiteit gecreerd door de controleurs van deze planeet.

Laatst gewijzigd door exodus : 29 juli 2008 om 12:51.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2008, 13:20   #480
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De grootste manipulatie van de NWO is het feit dat zij het geloofsysteem van de mensen op alle vlakken controleert en beïnvloedt, en van daar uit een soort zelf-in-standhoudend systeem krijgt waardoor je die infrastructuur die jij beschrijft gewoonweg niet nodig hebt. Dat is een van de kernen van de zaak.

Er wordt een consensus realiteit gecreerd door de controleurs van deze planeet.
Hiermede is de klassenstrijd, de strijd tussen Noord en Zuid in de wereld, de strijd tussen idealisten en materialisten, de strijd tussen de godsdiensten, tussen de godsdiensten en de heidenen van de baan geveegd!
Proficiat!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be