![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO | |||
| Ja |
|
24 | 20,34% |
| Nee |
|
75 | 63,56% |
| Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk |
|
19 | 16,10% |
| Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#462 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
sus antigoon sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 25 juli 2008 om 16:07. |
|||
|
|
|
|
|
#463 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
als er iemand de verbinding niet maakt ben jij het wel jij veegt gewoon de note weg als onbetrouwbaar terwijl de note eigenlijk het origineel verbeterd!!! ik heb gezegd dat je wereld vooral bestaat van het bezoeken van conspiracysites en ja hoor dit bbc artikel ben ik daar tientallen keren tegengekomen zonder de note uiteraard ... ik bezoek niet enkel de conspiracysites doch ook de debunksites zou je ook eens moeten doen
|
|
|
|
#464 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#465 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En ik veeg die voetnoot niet weg. Het gaat er net om dat de FBI ze mét foto en al de dag (of enkele dagen) na 9/11 wist te benoemen. Nadat enkelen hun foto zagen (dus niet enkel hun naam) gingen zij reclameren. Waarop de voetnoot dus eigenlijk een antwoord is, en die ik voor u heel cru vertaald heb als "jaja we weten het maar we geven er niet om". |
|
|
|
|
|
|
#466 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Irangate? Lockheed? Agusta? |
|
|
|
|
|
|
#467 | |
|
Burger
|
Citaat:
Ook heel interessant, deze centrumlinkse Japanse senator (Filmpje uit de Japanse senaat). Raar he. Laatst gewijzigd door terzijde : 26 juli 2008 om 10:16. |
|
|
|
|
|
|
#468 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Da's een beetje een redenering in de trant van : "De informatie op een bepaalde webpagina, die in mijn plaatje past is waar, omdat ze in mijn plaatje past en enkel daarom." |
|
|
|
|
|
|
#469 | |
|
Burger
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door terzijde : 26 juli 2008 om 11:16. |
|
|
|
|
|
|
#470 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#471 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#472 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#473 | |
|
|
Dit had ik nu echt niet verwacht:
![]() Google laat echt toe om heel het NWO-netwerk, met zijn donkere tentakels, te ontmantelen.
|
|
|
|
|
#474 | |
|
|
Anderzijds: Google maakt zelf NWO-cream!!
![]() Google is misschien wel het zenuwcentrum van heel dat zootje ongeregeld. OMG ("Oh My Google")!! Wat nu?
Laatst gewijzigd door C2C : 27 juli 2008 om 12:33. |
|
|
|
|
|
|
#475 |
|
Banneling
|
oh wat flauw kinderachtig achterlijk en bespottelijk!
waarom doe je zo achterlijk? btw Google is inderdaad in de handen van de N.W.O. ja, is dat zo raar? Maar reageer hier aub niet op ,want dan word ik nog meer kotsmisselijk. Ga je zelf maar aangeven bij de mod's dat je spamt!! ok? Je bent eigenlijk te debiel voor woorden! Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
#476 |
|
Parlementslid
|
Voor wie nog twijfelde ....
Obama 's tour for a new world order. zo kondigt sky news TV het teminste aan .....and there is no choice... for global citicen ship and our common securite .... and to advance humanity.... http://www.youtube.com/watch?v=0CV8Xt2VWvc zo rap al daar? die was voor u! Laatst gewijzigd door Babylonia : 27 juli 2008 om 15:57. |
|
|
|
|
|
#477 | |
|
Banneling
|
Citaat:
thanks! Nu weet ik het zeker Pin d"Ar |
|
|
|
|
|
|
#478 | |
|
|
Citaat:
Het en is een feit dat ze hun streven naar een wereldregering al decennia in het geheim hebben gedaan. Geheim in die zin dat het bijna nooit in de mainstream media komt, maar de beweging is er wel in de vorm van allerlei organisaties, al dan niet publiekelijk en elk met hun eigen zogezegde motivatie, die meeste de echte achterliggende motivatie verbergt.
|
|
|
|
|
#479 | |
|
|
Citaat:
Er wordt een consensus realiteit gecreerd door de controleurs van deze planeet.
Laatst gewijzigd door exodus : 29 juli 2008 om 12:51. |
|
|
|
|
|
|
#480 | |
|
|
Citaat: