![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het wraakroepende is dat veel burgers de indruk hebben dat de belangrijkere problemen net niet worden aangepakt, terwijl men zich wel bezig houdt met dit soort pietluttigheden.
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door roskam : 26 juli 2008 om 06:19. |
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pietluttig vind ik persoonlijk dan weer hoe een gans land al meer dan een jaar lang wordt gegijzeld door enkele politiekers die het maar niet eens raken hoe ze de taart die België heet, onder elkaar kunnen verdelen. Ondertussen blijven alle zaken die de burgers wèl interesseren geblokkeerd. ![]() Laatst gewijzigd door roskam : 26 juli 2008 om 06:27. |
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er gaat heus niemand doodgaan van een s op een muur.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#306 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Was het dat wat je bedoelde Distel? Wie VOOR het herinvoeren en vrij cultiveren van het embleem van de SS is (en alles waar de SS voor berucht en gevreesd werd), moet er zich rekenschap van geven dat de TEGENstemmers niet bij de pakken blijven zitten. Integendeel, voluit gebruik maken van hun recht op vrije meningsuiting, hoe 'vervelend' dat voor sommige extremisten ook mag zijn. Laatst gewijzigd door roskam : 26 juli 2008 om 07:30. |
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Banneling
|
Van een extreem Vlaams-nationalistische separatist zoals jij kan ik me voorstellen dat je veel pret hebt. De uitbater van De Beest heeft wel een paar benauwde dagen gehad en kon er niet zo hard mee lachen zoals jij. Behoor je toevallig ook tot het vast clienteel van De Beest?
Laatst gewijzigd door roskam : 26 juli 2008 om 08:18. |
|
|
|
|
|
#310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heeft er iemand nu al een fotooke gezien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#311 |
|
Banneling
|
De kladschilder van dienst heeft het opschrift van De Beest bijgewerkt.
Bovenste foto op 23 juli / onderste een dag later op 24 juli. De bijgewerkte SS is nu één S, maar nog altijd geen gotische S zoals de rest van het opschrift. Waarschijnlijk omdat de schilder op dat ogenblik 2.8 promille alcohol in zijn bloed had. ![]() Laatst gewijzigd door roskam : 26 juli 2008 om 08:38. |
|
|
|
|
|
#312 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 juli 2008 om 09:01. |
||
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De siegrune - zoals de S hier afgebeeld staat boven de inkomdeur van De Beest, was ondermeer het embleem van de Hitlerjugend, meer bepaald van het Jungvolk (HJ van 10 tot14 jaar). Misschien moeten we de uitbater van De Beest erop wijzen dat het verboden is om aan minderjarige neonazi's alcohol te schenken? Laatst gewijzigd door roskam : 26 juli 2008 om 09:16. |
|
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het was daarvoor ook één S.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 juli 2008 om 09:23. |
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#316 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is me wel een spannende soap.
Hoe zal ie er morgen uitzien?
|
|
|
#317 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
PS: op je pm later op de dag antwoord. ben nog niet wakker... |
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Dat neemt niet weg dat er hier weer maar eens een associatie kan gemaakt worden waar de Vlaamse zaak absoluut niet mee gediend is. Over smaken en kleuren valt niet te twisten; over vrijheid van meningsuiting ook niet, maar het blijft een domme stunt van die uitbater.
|
|
|
|
|
|
#319 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar soit, ik hoop dat de mensen die hier lopen te ageren weten waartegen ze ageren: een beetje verf op een muur. Dat logo gaat geen mensen dooddoen dus eh. Dat logo gaat niet plots Vlaanderen volzetten met concentratiekampen. Dat ze er maar een swastika opzetten als ze dat willen. Zou het voor mij duidelijker maken dat ik daar toch niet wil binnengaan. Nu moet ik wel toegeven dat ik het wel een beetje tof vind dat ze dat logo hebben aangepast. Ik probeer me voor te stellen welke gesprekken vooraf zijn gegaan aan de beslissing om het een beteke smaller te maken. Hilarisch. Citaat:
|
|
|
|
#320 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ja! dat is er dus wel over vind ik ook.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|