Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2008, 09:46   #321
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
En die twee SS'en zijn tot 1 S gemaakt met verf van een lichtere tint. Waarschijnlijk was het donkergrijs op?
Een nieuw niveau van arrogantie bereiken met twee regeltjes... Dat kan enkel het fruitvliegje!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 09:49   #322
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Paniek! Nog altijd niet gothisch! Hellep! Drama! Angst!
Inderdaad, bedroevend. Hier zijn alweer wat maskers gevallen.

Hoewel ik het opschrift een ongepast idee van die kroegbaas vind, doen me de reacties erop denken aan de heksenjacht tegen de joden in de jaren dertig.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 09:54   #323
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht
Van een extreem Vlaams-nationalistische separatist zoals jij kan ik me voorstellen dat je veel pret hebt. De uitbater van De Beest heeft wel een paar benauwde dagen gehad en kon er niet zo hard mee lachen zoals jij. Behoor je toevallig ook tot het vast clienteel van De Beest?
Nee, ik kom voor het zeggen nooit in Antwerpen en ik zou zeker niet durven naar De Beest te gaan : stel je voor dat ik ineengeslagen wordt door een zionistische neurotische gek met een dubbele-s-fixatie.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 09:55   #324
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Gewoon tegenover een twintig keer zo grote Magen David plaatsen met het onderschrift: "aan de helden die ouderen en kinderen hielpen deporteren, landverraad pleegden en actief meehielpen aan het holocaust, aan de dappere SS-leden die heldhaftig in Oost-Europe hele dorpen met bewoners en al in de fik stoken: We are still here, eng he?"

of zoiets dergelijks. En in een tijd van groeiend anti-semitisme is discussiëren over wetten niet echt nuttig: die softe appeasement politiek werkt niet. Iedere zelfbewuste doch nog steeds gediscrimineerde doet zich er goed aan om zichzelf te verdedigen op martial arts gebied (denk aan Krav Maga) en op het gebied van wapenbezit. Het is jammer dat in meerdere landen de Joodse bevolking zich vaker dan eens uitsprak tegen minder wapenregulering. Want herinner: better be hated by the world than loved in Auschwitz.

Laatst gewijzigd door BenIsaac : 26 juli 2008 om 09:56.
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 09:55   #325
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

den omzet van die café zal deze week nogal gestegen zijn.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 09:57   #326
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Gewoon tegenover een twintig keer zo grote Magen David plaatsen met het onderschrift: "aan de helden die ouderen en kinderen hielpen deporteren, landverraad pleegden en actief meehielpen aan het holocaust, aan de dappere SS-leden die heldhaftig in Oost-Europe hele dorpen met bewoners en al in de fik stoken: We are still here, eng he?"

of zoiets dergelijks. En in een tijd van groeiend anti-semitisme is discussiëren over wetten niet echt nuttig: die softe appeasement politiek werkt niet. Iedere zelfbewuste doch nog steeds gediscrimineerde doet zich er goed aan om zichzelf te verdedigen op martial arts gebied (denk aan Krav Maga) en op het gebied van wapenbezit. Het is jammer dat in meerdere landen de Joodse bevolking zich vaker dan eens uitsprak tegen minder wapenregulering. Want herinner: better be hated by the world than loved in Auschwitz.
Hoeveel palestijnen lapten de joodse vredesduiven vandaag al af?
Oud 26 juli 2008, 10:01   #327
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het was daarvoor ook één S. Bekijk je eigen voor/na foto's eens voor ik over jouw promillage moet beginnen denken.

Bij Pearl staan dit weekeinde brilglazen en monturen aan halve prijs genoteerd. Het is hèt moment om je slag te slaan.

Zie Pearl SOLDEN - 50%

roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 10:02   #328
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
den omzet van die café zal deze week nogal gestegen zijn.

En dan zeggen dat het zionisten zijn die de marketing ervan verzorgen.
Oud 26 juli 2008, 10:12   #329
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
gelukkig zijn pietje en drosphila er nog om de strijd aan te binden op tinternet
Ik denk dat beiden meer kwaad dan goed gedaan hebben. Ik ben Vlaams Belanger en sympathisant voor de staat Israël. Het betoog van sommigen hier ridiculiseert wat de joden meegemaakt hebben.
Ik begrijp heel goed dat de joodse gemeenschap reageert, maar een klacht indienen bij de misdaadorganisatie CGKR? Waarom geen gesprek met de verantwoordelijken voor dit misplaatste opschrift. Misschien hadden die dat geweigerd, maar pas dan hadden onze joodse vrienden een pijpenkrul meer vanonder hun hoed kunnen halen.

Laatst gewijzigd door Duym : 26 juli 2008 om 10:13.
Oud 26 juli 2008, 10:12   #330
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Hoeveel palestijnen lapten de joodse vredesduiven vandaag al af?
Geen, heerlijk ontwijkend hoor. Wat heeft een Jood uit Europa te doen met wat jij claimt wat er gebeurt in Israël? Maar ik begrijp het al, de eternal Jew is natuurlijk hoofdverantwoordelijke voor alle problemen in de wereld.
Oud 26 juli 2008, 10:23   #331
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen, heerlijk ontwijkend hoor. Wat heeft een Jood uit Europa te doen met wat jij claimt wat er gebeurt in Israël?
Zo veel als het Vlaams-nationalisme te doen heeft met een s in een verkeerd lettertype op de muur van een Antwerps café. Niets dus. Maar mits jij je uitput in idiote vergelijkingen en verdachtmakingen (en dat is dan ook de enige bedoeling van jou vermeende verontwaardiging), dan moet je maar kunnen verdragen dat je een koekje van eigen deeg terug geserveerd krijgt.

Citaat:
Maar ik begrijp het al, de eternal Jew is natuurlijk hoofdverantwoordelijke voor alle problemen in de wereld.
De Calimeroprijs werd met stip gewonnen door BenIsaac.
Oud 26 juli 2008, 10:24   #332
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Waarom geen gesprek met de verantwoordelijken voor dit misplaatste opschrift. Misschien hadden die dat geweigerd, maar pas dan hadden onze joodse vrienden een pijpenkrul meer vanonder hun hoed kunnen halen.
Neo-nazi's en Joden samen aan de onderhandelingstafel. Over wat zullen ze onderhandelen? Wie het laatst het licht uitknipt? Ha ha

Laatst gewijzigd door roskam : 26 juli 2008 om 10:25.
Oud 26 juli 2008, 10:30   #333
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neo-nazi's en Joden samen aan de onderhandelingstafel. Over wat zullen ze onderhandelen? Wie het laatst het licht uitknipt? Ha ha

Weer een masker dat valt. Iemand die er genoegen in schept om mensen tegen elkaar op te zetten, of die het gruwelijk zou vinden als zou blijken dat Vlaams Belangers helemaal niet die grote jodenhaters zijn.
Oud 26 juli 2008, 10:35   #334
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen, heerlijk ontwijkend hoor. Wat heeft een Jood uit Europa te doen met wat jij claimt wat er gebeurt in Israël? Maar ik begrijp het al, de eternal Jew is natuurlijk hoofdverantwoordelijke voor alle problemen in de wereld.
Pijnlijk zulke antwoorden. Ik hoop oprecht dat jij je land beter kunt verdedigen met je geweer dan met je mond. Verpruts de sympathie voor het joodse volk niet door zoals hier gezegd de Calimero uit te hangen.
Oud 26 juli 2008, 10:46   #335
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Zo veel als het Vlaams-nationalisme te doen heeft met een s in een verkeerd lettertype op de muur van een Antwerps café. Niets dus. Maar mits jij je uitput in idiote vergelijkingen en verdachtmakingen (en dat is dan ook de enige bedoeling van jou vermeende verontwaardiging), dan moet je maar kunnen verdragen dat je een koekje van eigen deeg terug geserveerd krijgt.

De Calimeroprijs werd met stip gewonnen door BenIsaac.
Ik maakte die vergelijking helemaal niet. Dat jij dat opmerkt kan ik ook niks aan doen. Ik zeg gewoon SS tekens en andere tekens van oorlogsmisdadigers en holocaust-medewerkers moeten geconfronteerd worden met dikke vette Magen Davids met een grote Am Yisrael Chai eronder. De losers van de 20e eeuw moeten zich hier goed van bewust zijn.
Oud 26 juli 2008, 10:51   #336
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ging jij ook zo te keer toen de sossen uitpakten met hun verkiezingspamflet NEE die een exacte copy was van een nazi pamflet?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 10:53   #337
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik maakte die vergelijking helemaal niet.
Je insinueert ze keer op keer. Je ware bedoeling is al lang duidelijk geworden. En die heeft dan ook niets met verontwaardiging te maken maar enkel met haat tegenover Vlaams-Nationalisten.
Oud 26 juli 2008, 11:09   #338
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ging jij ook zo te keer toen de sossen uitpakten met hun verkiezingspamflet NEE die een exacte copy was van een nazi pamflet?
Ik zou het niet weten, ik ben geen sos. Waar kan ik dat pamflet bekijken? En als dat zo zou zijn, maakt dat de actie van De Beest dan minder fout?
Oud 26 juli 2008, 11:12   #339
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou het niet weten, ik ben geen sos. Waar kan ik dat pamflet bekijken? En als dat zo zou zijn, maakt dat de actie van De Beest dan minder fout?
welke actie?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 11:17   #340
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Je insinueert ze keer op keer. Je ware bedoeling is al lang duidelijk geworden. En die heeft dan ook niets met verontwaardiging te maken maar enkel met haat tegenover Vlaams-Nationalisten.
Wat!? Ey, ik ben op dit forum gekomen om te leren over het hele gedoe in Vlaanderen omdat ik er niks van begreep en nog steeds nagenoeg niks. Het hele Vlaamse-nationalisme heb ik mij nooit mee bezig gehouden. Ik heb eenmaal een filmpje gezien van prominente "Vlaams-nationalisten" die door de ME heen stormden om een graf te bezoeken van een stel Duitse oorlogsmisdadigers. Nu heb ik langzaam ook geleerd dat er ook wel pro-Israël vlamingen zijn. Ik ben hier niet om Vlaams-nationalisten zwart te maken, ik heb hier te weinig kennis over om er een goede mening over te vormen.

Kritiek op Israël volgens de volgende logica: een Jood in Antwerpen vind iets aanstotend; antwoord: ja dus moeten ze in Israël maar niet op Palestijnen schieten. In die trend. Dat kan ik echt niet volgen.

Ik heb geen hekel aan een beweging die ik niet of nauwelijks ken. Ik heb hier geen duister agenda, geen plannetjes om de Vlaamse beweging (hoe die ook in elkaar zit) zwart te maken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be