![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Een nieuw niveau van arrogantie bereiken met twee regeltjes... Dat kan enkel het fruitvliegje!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Minister
|
Citaat:
Hoewel ik het opschrift een ongepast idee van die kroegbaas vind, doen me de reacties erop denken aan de heksenjacht tegen de joden in de jaren dertig. |
|
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Gewoon tegenover een twintig keer zo grote Magen David plaatsen met het onderschrift: "aan de helden die ouderen en kinderen hielpen deporteren, landverraad pleegden en actief meehielpen aan het holocaust, aan de dappere SS-leden die heldhaftig in Oost-Europe hele dorpen met bewoners en al in de fik stoken: We are still here, eng he?"
of zoiets dergelijks. En in een tijd van groeiend anti-semitisme is discussiëren over wetten niet echt nuttig: die softe appeasement politiek werkt niet. Iedere zelfbewuste doch nog steeds gediscrimineerde doet zich er goed aan om zichzelf te verdedigen op martial arts gebied (denk aan Krav Maga) en op het gebied van wapenbezit. Het is jammer dat in meerdere landen de Joodse bevolking zich vaker dan eens uitsprak tegen minder wapenregulering. Want herinner: better be hated by the world than loved in Auschwitz. Laatst gewijzigd door BenIsaac : 26 juli 2008 om 09:56. |
|
|
|
|
|
#325 |
|
Europees Commissaris
|
den omzet van die café zal deze week nogal gestegen zijn.
|
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Bij Pearl staan dit weekeinde brilglazen en monturen aan halve prijs genoteerd. Het is hèt moment om je slag te slaan. Zie Pearl SOLDEN - 50% ![]() |
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik begrijp heel goed dat de joodse gemeenschap reageert, maar een klacht indienen bij de misdaadorganisatie CGKR? Waarom geen gesprek met de verantwoordelijken voor dit misplaatste opschrift. Misschien hadden die dat geweigerd, maar pas dan hadden onze joodse vrienden een pijpenkrul meer vanonder hun hoed kunnen halen. Laatst gewijzigd door Duym : 26 juli 2008 om 10:13. |
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Geen, heerlijk ontwijkend hoor. Wat heeft een Jood uit Europa te doen met wat jij claimt wat er gebeurt in Israël? Maar ik begrijp het al, de eternal Jew is natuurlijk hoofdverantwoordelijke voor alle problemen in de wereld.
|
|
|
|
|
|
#331 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door roskam : 26 juli 2008 om 10:25. |
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Minister
|
Citaat:
Weer een masker dat valt. Iemand die er genoegen in schept om mensen tegen elkaar op te zetten, of die het gruwelijk zou vinden als zou blijken dat Vlaams Belangers helemaal niet die grote jodenhaters zijn. |
|
|
|
|
|
|
#334 |
|
Minister
|
Pijnlijk zulke antwoorden. Ik hoop oprecht dat jij je land beter kunt verdedigen met je geweer dan met je mond. Verpruts de sympathie voor het joodse volk niet door zoals hier gezegd de Calimero uit te hangen.
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ging jij ook zo te keer toen de sossen uitpakten met hun verkiezingspamflet NEE die een exacte copy was van een nazi pamflet? |
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
Banneling
|
Ik zou het niet weten, ik ben geen sos. Waar kan ik dat pamflet bekijken? En als dat zo zou zijn, maakt dat de actie van De Beest dan minder fout?
|
|
|
|
|
|
#339 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Kritiek op Israël volgens de volgende logica: een Jood in Antwerpen vind iets aanstotend; antwoord: ja dus moeten ze in Israël maar niet op Palestijnen schieten. In die trend. Dat kan ik echt niet volgen. Ik heb geen hekel aan een beweging die ik niet of nauwelijks ken. Ik heb hier geen duister agenda, geen plannetjes om de Vlaamse beweging (hoe die ook in elkaar zit) zwart te maken. |
|
|
|
|