Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2008, 15:30   #21
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
De voorbije dagen was ik in Gent (was al enkele jaren geleden) en wat me vooral opviel was de aanwezigheid van massa's negers.
Blijkbaar is er daar de laatste jaren een serieuze kolonie negers aangekomen ?
Ja, wat wil je, 't zijn nu eenmaal Gentse Feesten hé. Toevallig op Pole Pole terechtgekomen?

Laatst gewijzigd door Johan217 : 25 juli 2008 om 15:30.
Johan217 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2008, 16:07   #22
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Vlaams-Brabant ! Mijn dorp is een kerk met wat huizen er rond. Zelfs geen supermarkt of beenhouwer en VEEEEL groen !

Ook geen Russen, Afrikanen, Chinezen, Arabieren e.d. Een echte MONOcultuur dus. Verfrissend na jaren in de multicul puinhoop Brussel !
waar is dat juist ?
klinkt interessant.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2008, 16:23   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
De voorbije dagen was ik in Gent (was al enkele jaren geleden) en wat me vooral opviel was de aanwezigheid van massa's negers.
Blijkbaar is er daar de laatste jaren een serieuze kolonie negers aangekomen ?
't Zal aan de Gentse feesten liggen. Ook negers zien graag Polé Polé. Die hoeven toch niet enkel op te treden;
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2008, 16:46   #24
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Is het nog wel toegelaten om het woord neger te gebruiken ???

In woordspelletjes dacht ik wel: geef een woord dat je in 2 richtingen kan lezen. Toch ook hier maar opletten in de kleuterklas.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2008, 17:08   #25
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
In woordspelletjes dacht ik wel: geef een woord dat je in 2 richtingen kan lezen. Toch ook hier maar opletten in de kleuterklas.
Ze hebben de wereld ingewikkeld gemaakt met hun regeltjes hé
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2008, 23:49   #26
FDM
Banneling

Standaard

de Tunesiërs zullen het graag horen als je hen zou gelijkschakelen met de kenianen door ze allemaal afrikanen te noemen
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 00:13   #27
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

De negerinvasie in de grote steden is me inderdaad ook opgevallen. En niet alleen hier. Toen ik in het buitenland was en mijn geliefde dorpje binnen reed, was het eerste wat ik zag zo'n verwilderd Bob Marley-type met bijhorende vodden die ze kleren noemen. Ik dacht dat ik niet goed zag en wreef me de ogen uit. Maar helaas, ik zag het echt. De vakantie was volledig in 't water natuurlijk. De pletwals van de globalisering is bezig met één grote multikul-smeerboel te maken van Europa. Alle cultuur en eigenheid worden uitgewist door een dictatuur van linkse vreemdelingenimportatie met bijhorende meningsdiktatuur.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 04:03   #28
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
De negerinvasie in de grote steden is me inderdaad ook opgevallen. En niet alleen hier. Toen ik in het buitenland was en mijn geliefde dorpje binnen reed, was het eerste wat ik zag zo'n verwilderd Bob Marley-type met bijhorende vodden die ze kleren noemen. Ik dacht dat ik niet goed zag en wreef me de ogen uit. Maar helaas, ik zag het echt. De vakantie was volledig in 't water natuurlijk. De pletwals van de globalisering is bezig met één grote multikul-smeerboel te maken van Europa. Alle cultuur en eigenheid worden uitgewist door een dictatuur van linkse vreemdelingenimportatie met bijhorende meningsdiktatuur.
Ooooh, meneer komt een wereldbeeld tegen die hem onbekend is en moet het daarom veroordelen als "voddendragers". Ik begin te vermoeden dat je hier enkel en alleen maar bent om de grootste clichés te vertegenwoordigen en wat ruzie te stoken. Ik zou je een racist noemen maar dan beschuldig je me maar van politieke correctheid. Daarom zal ik dat dan maar als zielig, bekrompen en onbelezen bestempelen.
Oud 26 juli 2008, 14:27   #29
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Gent is een echte multiculturele stad, veel nationaliteiten, weinig tot geen problemen!
Gent is cool!!! Een goed beleid, een goede mentaliteit en zie, de gentenaars zijn fie rop hun stad
Oud 26 juli 2008, 14:43   #30
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
Gent is een echte multiculturele stad, veel nationaliteiten, weinig tot geen problemen!
Gent is cool!!! Een goed beleid, een goede mentaliteit en zie, de gentenaars zijn fie rop hun stad
Idd. Ik vind Gent ook een aangename stad om in te toeven. Als ik daar ben neem ik steevast de bus en dan zitten daar mensen op van allerlei verschillende origines met verscheidene culturele achtergronden door elkaar , zelden mensen die mekaar argwanend zitten aan te kijk noch aan te staren. Het is alsof je een andere sfeer proeft dan in sommige andere steden , ik weet niet aan wat het ligt.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 14:50   #31
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
en niet enkel in Gent , in mijn straat heeft een gezin een ruime woning gekocht , hij rijdt met een nederlandse nummerplaat , spreekt frans en is van een congolees merk , maar werken heb ik em nog niet zien doen
Ik wist niet dat Congo een auto industrie had.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 15:02   #32
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik wist niet dat Congo een auto industrie had.
Voor 800 miljoen achterover gedrukte eurotjes geven ze u daar welke industrie je maar wilt...
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 17:04   #33
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Met (bouw)grondprijzen van rond de 1500 euro per vierkante meter zal het wel even duren voor we hier "verrijkers" krijgen :lmao:
Heu, hebben jullie geen socialehuisvesting?
Ik woon in een heel klein dorpke tegen Turnhout en wij hebben buiten het normale uitschot hier in de wijk, marocanen, negers, Iranezen, en nog zo wat rimram.
Daar vreemde daklozen (lees nieuw aangekomenen) voorrang krijgen blijven deVlaamse daklozen in de kou staan.
Vlaamse daklozen worden door het ocmw niet geholpen omdat ze geen adres hebben en zijn veroordeeld tot een leven op straat, ik vraag mij af die nieuwkomers hebben toch ook geen adres?
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 17:08   #34
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Ooooh, meneer komt een wereldbeeld tegen die hem onbekend is en moet het daarom veroordelen als "voddendragers". Ik begin te vermoeden dat je hier enkel en alleen maar bent om de grootste clichés te vertegenwoordigen en wat ruzie te stoken. Ik zou je een racist noemen maar dan beschuldig je me maar van politieke correctheid. Daarom zal ik dat dan maar als zielig, bekrompen en onbelezen bestempelen.
Waarom worden linkse mensen steeds aggressief wanneer iemand voor zijn mening uitkomt?
opgevoed in de wijk ofzo?
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 17:21   #35
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Te bedenken dat Hoomer de 2e post agressief vindt?!
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 17:24   #36
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
amai, gij zijt ook nen echte levensgenieter zie ik
Oud 26 juli 2008, 19:25   #37
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja de doorsnee poco noemt elke andersdenkende graag racist of bekrompen of verzuurd. Terwijl nu net zij verzuurd zijn omdat ze iedereen hun denkwijze willen opdringen.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 19:26   #38
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
ahahahahaha de echte gentenaar begint de onverdraagzaamheid van de moslims ook beu te worden. Keep on dreaming des te harder is het wakker worden...

Laatst gewijzigd door shaddy : 26 juli 2008 om 19:29.
Oud 26 juli 2008, 19:26   #39
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Idd. Ik vind Gent ook een aangename stad om in te toeven. Als ik daar ben neem ik steevast de bus en dan zitten daar mensen op van allerlei verschillende origines met verscheidene culturele achtergronden door elkaar , zelden mensen die mekaar argwanend zitten aan te kijk noch aan te staren. Het is alsof je een andere sfeer proeft dan in sommige andere steden , ik weet niet aan wat het ligt.

De islam mijn beste de islam.
Oud 26 juli 2008, 19:27   #40
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Heu, hebben jullie geen socialehuisvesting?
Ik woon in een heel klein dorpke tegen Turnhout en wij hebben buiten het normale uitschot hier in de wijk, marocanen, negers, Iranezen, en nog zo wat rimram.
Daar vreemde daklozen (lees nieuw aangekomenen) voorrang krijgen blijven deVlaamse daklozen in de kou staan.
Vlaamse daklozen worden door het ocmw niet geholpen omdat ze geen adres hebben en zijn veroordeeld tot een leven op straat, ik vraag mij af die nieuwkomers hebben toch ook geen adres?
Dat is het vergif van europa. OCMW 's moeten die vreemdelingen voor laten gaan op hun eigen armen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be