![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Kristof Calvo (Jong Groen!) (forumsessie 21 juli t.e.m. 27 juli) Voorzitter Jong Groen! |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bovendien kunnen andere reizigers toch in andere wagons terecht? |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
nee, dat ben ik niet. lees wat ik schrijf.
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Partijlid
|
[quote=Pick Nick;3590289]
Citaat:
Trouwens, als uitsmijter: een jaarlijkse topper die, op algemeen verzoek van de kinderen, ook dit jaar werd herhaald is de (gescheiden) jongens/meisjesdag. Jaja, een volledige dag "onder jongens/meisjes" blijkt voor kinderen een aantrekkelijk idee te zijn! (Toegegeven, dit concept zou ik zelf ook niet bedacht hebben @Dixie: het gaat om kinderen van de lagere school. 6-12 jaar. Vooral kinderen uit het eerste en tweede leerjaar. Geen schaamte over kilotjes meer of vrouwelijke vormen dus.
|
|
|
#105 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb vooral gezien dat er niets gebeurde: dus een burgmeester die wat demagogisch wou doen: wanneer zijn de volgende gemeenteverkiezingen? |
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U blijft uit uw nek kletsen. Misschien moet je maar eens een carrière van stand-up-comedian overwegen. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
Tja, denk je nu werkelijk dat ze hun vandalenstreken voor de camera gaan uithalen?
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#110 |
|
Partijlid
|
Je kan me van veel beschuldigen, maar een leugenaar ben ik niet. Sorry dat ik hier gewoon neerschrijf wat ik de afgelopen weken heb meegemaakt...
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De stad richt deze apartheid lessen in,wat vind U hiervan als grootstad Antwerpen
|
|
#113 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious kom eens los uit dat moslims en niet-moslims denken. er zijn massa's vrouwen die liever zwemmen zonder venten in de buurt. soms heeft dat met godsdienst te maken, soms niet. Ah, ik dacht dat het ging om zwemuurtjes specifiek en alleen voor moslims. Tiens dat dacht ik ook ? Dus als ik ingenious goed begrijp gaat het het hier omdat de "venten" gapen naar de vrouwen? Sexueel dus. Nu wil ik het hier niet in het belachlijke trekken maar er bestaan ook lesbiennes, moeten we dan dat ook opslitsen ? Een zwemuuurtje voor hetero vrouwen en eentje voor lesbische vrouwen ? Moet ik in de loopclub en fitness vragen dat er geen homo's in de gezamenlijke douches/kleedkamers komen, want die zouden zich eens kunnen vergapen ! Jani, heeft wel een punt met zijn opmerkingen, maar de ommekeer zal toch uit de moslimgemeenschap zelf moeten komen me dunkt en niet door het bevestigen van de denkpatronen van de mannelijke moslims.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Minister-President
|
Dubbel
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 26 juli 2008 om 15:32. |
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#116 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Als we naar iemand zijn geloof mogen vragen, zijn we tenminste zeker. Nu, vandaag, moest een arabisch uitziend persoon komen solliciteren bij mij, zou ik hem niet aannemen, want hij zou wel eens moslim KUNNEN zijn. Als hij mij echter verzekert dat hij dat geloof niet aanhangt, is er geen probleem. |
||
|
|
|
|
#117 |
|
Partijlid
|
Dus jij zou iemand niet aannemen, enkel en alleen omdat hij Moslim is? Zelfs als die persoon duidelijk de beste potentiële werkkracht is? Vreemde selectiecriteria!
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|