![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#382 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik sta voor 98% achter het gedachtegoed van het Vlaams Belang. 1. Ik kan het niet verhelpen dat er in het verleden mensen in de fout gegaan zijn, mensen die nu al lang dood zijn. 2. Ik ben ook niet verantwoordelijk voor enkelingen die nu nog zaken doen die niet door de beugel kunnen. 3. Ik vind van al die foute dingen NIETS terug in het partijprogramma of in de toespraken van de kopstukken (en ook niet aan de toog onder vier ogen). Laatst gewijzigd door Duym : 26 juli 2008 om 18:08. |
|
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En om dat te vergelijken met het verantwoordelijk stellen van een allochtoon aan wat een andere allochtoon misdoet is een van de pot gerukte vergelijking , omdat "allochtoon zijn " geen politieke daad is . |
|
|
|
|
|
|
#385 |
|
Minister-President
|
Denk je soms dat het VB de enigste degoutante partij is? Ik vind partijen die openlijk tegen het Nederlands zijn, zoveel mogelijk migranten willen binnenhalen zonder enige voorwaarde, partijen die enkel om hun postjes en niets om hun idealen geven... minstens even of zelfs nog degoutanter.
|
|
|
|
|
|
#386 |
|
Europees Commissaris
|
Dat is een andere discussie en dat zijn ze overigens nooit. Daar zijn perfect logischere verklaringen voor dan etnische afkomst of het etnische clubje waar men toebehoort dat weet u evengoed.
|
|
|
|
|
|
#387 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#388 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
|
Dat wil jij er graag van maken, maar migrerende en evenmin bepaald kapitaalkrachtige Nederlanders of Belgen kregen nimmer zulk etiket; uiteraard mede omdat inviterende landen wel toegangs-eisen stelden.
|
|
|
#390 |
|
|
Zonder ook maar iets te willen goedpraten, maar is deze commotie rond deze letter(s) nog wel in verhouding ten opzichte van al het andere onrecht in Belgie?
En niet om het te minimaliseren, hoort dit net thuis bij koetjes en kalfjes. Ik denk dan spontaan aan een discussie niet zo lang geleden over een verkrachting. |
|
|
|
|
|
#391 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#392 |
|
|
Toch vind ik dat provocerende "grapje", zelfs indien alleen publiciteit voor de kroeg het doel zou zijn geweest, uiterst onkies.
We mogen denk ik nog blij zijn dat in "beest" geen letter x voorkomt ....
|
|
|
#393 |
|
|
Ja, omdat racisme tussen blanken technisch onbestaanbaar is; er moet dus een andere naam gegeven worden aan de onderdrukking van ca. 5 miljoen landgenoten (niet: volksgenoten).
|
|
|
#394 | |
|
|
Citaat:
-PB'tjes naar: Hans1, Patriot!, drosophila, Pietje, filosoof. -Site: http://www.verzet.org/ Zo. En ik kan u verzekeren dat ge zult lezen wat ge wilt lezen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 26 juli 2008 om 18:39. |
|
|
|
|
|
|
#395 |
|
Europees Commissaris
|
Ik begrijp uw zin niet goed. Ze krijgen dat etiket niet net omdat ze kapitaalkrachtig zijn. Laatst zag ik een reportage over naar Saoudi-Arabië uitgeweken Belgische ingenieurs . Die hadden hun eigen speciaal gebouwd dorp en al waar ze met hun gezin verbleven. Tja , nogal wiedes dat die geen kleine diefstallen gaan begaan. Waarom zou ik een misdrijf begaan als ik in een luxehuis met zwembad woon. Vergelijk eens onze migranten met de Latijns-Amerikaanse migranten in de V.S. Ook zij zijn oververtegenwoordigd in de gevangenissen. Hmm , ik vraag me toch af hoe dat komt? Maar nogmaals dat is een andere discussie dan degene die hier plaats vindt.
|
|
|
|
|
|
#396 |
|
|
De grote meerderheid van die "stromingen", dwz die welke elkaar erkennen als zijnde moslims, staat absoluut vijandig tegenover westelijke cultuur èn tegenover democratie; nemen ook de (onder andere nummers in de koran vaak herhaalde) teksten als 5:51 en geheel hoofdstuk 9 aan als verplichtingen.
|
|
|
#397 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|