![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik geloof dat wel. Maar ik ben geen zinnig mens in jouw ogen, he Pietje?
|
|
|
|
|
|
#502 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wederom een gemiste kans.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 juli 2008 om 08:09. |
|
|
|
|
|
|
#504 |
|
Banneling
|
De uitbater had voor zijn gevel in plaats gele verf, rode verf kunnen gebruiken met in het midden een wit rond vlak en in zwarte verf een swastika kunnen schilderen. Ook dan zouden wij om dezelfde reden en argumenten 'roepen tegen een laagje verf'.
|
|
|
|
|
|
#505 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#506 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gisteren had je het nog over een dronken schilder, vandaag is het de uitbater. Wat is het nu? Mail snel eens naar Joods Actueel om het te achterhalen.
|
|
|
|
|
|
#507 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stel die bron gewoon in vraag omdat die in het verleden ook al een paar keer is uitgegleden zonder dat er bananenschillen lagen. |
|
|
|
|
|
|
#508 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
I'm not surprised
Dat zijn dan jouw woorden
|
|
|
#509 |
|
Banneling
|
Los van het feit of de schilder al dan niet beschonken was, ben ik er nog steeds van overtuigd dat de uitbater bloednuchter was toen hij het SS-embleem boven zijn inkomdeur liet schilderen.
|
|
|
|
|
|
#510 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, logische conclusie uit jouw boude stelling. Wie het niet eens is met Pietje, is geen zinnig mens.
|
|
|
|
|
|
#511 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom zouden Vlaams-Nationalisten zich distantiëren van iets waar ze niets mee te maken hebben? Louter en alleen omdat bepaalde gefrustreerde Calimero's connecties blijven suggereren die er er niet zijn en waarmee de Vlaams-Nationalist van de 21ste eeuw niets te maken heeft? Distantiëren joden zich van hun racistisch religieus gedachtegoed - uitverkoren volk eerst - op basis waarvan hun zionistische broeders vandaag en elke dag mensenrechten schenden? Zullen we de Esperanza's om de haverklap vragen dat zij zich distantieert van de zionistische nationalisten? Wedden dat als we dat doen zij ons overlaadt met gebruikelijke taktieken als interpretaties, goedpraterij en Calimero klaagzangen.... We kunnen dan ook in Calimero-stijl jammeren dat dat een gemiste kans is. |
|
|
|
|
|
|
#512 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je hem zelf gevraagd of hij dat liet doen? Of is je bron een ober die een bejaarde man toeriep dat hij geen joden bediende?
|
|
|
|
|
|
#513 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kom hier dat ik u ne kus geef.
|
|
|
|
|
|
#514 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, hooguit je eigen logica.
|
|
|
#515 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De 'bananenschil' waar de Vlaamse Beweging telkens weer over uitglijdt en zichzelf discrediteert, ongeloofwaardig en onbetrouwbaar maakt, is telkens de associatie die wordt gemaakt met het Derde Rijk en de collaboratie. Als je niet kan verteren dat die associatie wordt gelegd, geef uw kritikasters dan ook niet telkens weer de pap in de mond door dit soort zaken te tolereren en te minimaliseren tot een onschuldige kwajongensstreek en 'een laagje verf'. Laatst gewijzigd door roskam : 27 juli 2008 om 08:22. |
|
|
|
|
|
|
#516 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mocht ik, naar analogie, een zionistische nationaliste zijn én geconfronteerd worden met soortgelijke zaken waardoor ik mijn rechtgeaarde zaak in het diskrediet zie worden gebracht, zou ik er geen problemen mee hebben om mij ervan te distantiëren. Net zoals er hier een paar Vlaams-nationalisten er geen problemen mee hebben gehad om hun afschuw te uiten.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 juli 2008 om 08:29. |
|
|
|
|
|
#517 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Trouwens... om Esperanza te plezieren. Als het echt waar is dat de uitbater dit expres deed, dan is hij inderdaad een dommekloot.
|
|
|
|
|
|
#518 |
|
Banneling
|
...of 'gewoon' een anti-semitische neo-nazi, die nog een beetje moeite heeft om er voor uit te komen, gezien de snelheid dat hij terug inbond.
Laatst gewijzigd door roskam : 27 juli 2008 om 08:26. |
|
|
|
|
|
#519 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zo is dat. Hetzelfde wat ik reeds eerder zei.
|
|
|
#520 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan misschien een draad opstarten waarin je dagelijks je excuses dropt en je afschuw verwoordt. Oh en mits jij het Vlaams-Nationalisme over dezelfde kamt scheert als nazisme, scheer ik het jodendom voortaan ook maar over dezelfde kam met het zionistisch nationalisme. |
|
|
|
|