Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2008, 10:29   #541
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Er kleeft dagelijks bloed aan onze handen? Ik heb nog nooit iemand vermoord. .
Heeft die cafébaas uit Antwerpen dan iemand vermoord?
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 10:32   #542
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat hebben Joden die zich verontwaardigd voelen over een nazi-teken (hun goed recht), te doen met wat Joden elders schuldig aan zouden zijn? Helemaal niets.

Zoveel dus als Vlamingen en Vlaams-Nationalisten te doen hebben met het gedachtegoed van een Antwerpse cafébaas.
Helemaal niets dus.
Oud 27 juli 2008, 10:33   #543
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Nee ik beweer dat ook niet dat er aan die man z'n handen bloed kleeft. Jij claimde dat echter wel over Zionisten.
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 10:37   #544
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Waar blijft je distanciëring tgo die ene joodse uitzondering?
Zoals ik al zei, ging het hier over niet-Joodse immigranten (op 1 uitzondering na), maar die wel Israëlische staatsburgers zijn. Uiteraard veroordeel ik elk neo-nazigeweld, hoe klein en onbeduidend het ook op het eerste zicht mag lijken, en van waar of van wie het ook mag komen.

Laatst gewijzigd door roskam : 27 juli 2008 om 10:37.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 10:38   #545
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee ik beweer dat ook niet dat er aan die man z'n handen bloed kleeft. Jij claimde dat echter wel over Zionisten.
Je blijft in ieder geval een regime waar bloed aan kleeft verdedigen.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 10:41   #546
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoveel dus als Vlamingen en Vlaams-Nationalisten te doen hebben met het gedachtegoed van een Antwerpse cafébaas.
Helemaal niets dus.
Sta me toe dat ik niet overtuigd ben dat jij helemaal niets te doen hebt met het gedachtegoed van de uitbater van De SS-Beest. Je zal iets meer moeite moeten doen.

Distancieer jij je van de De SS-Beest? Ja of neen is voldoende. Ik hoef niet te weten waarom, dat kan ik zelf wel invullen.

Laatst gewijzigd door roskam : 27 juli 2008 om 10:41.
Oud 27 juli 2008, 10:43   #547
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helemaal niets dus.
Alleen spreken de reacties van sommige Vl.-nationalisten boekdelen. Dat varieerde van dagen aan een stuk lopen te beklagen over de "zogezegde" selectieve verontwaardiging van de publieke opinie tot proberen om zoveel mogelijk andere bevolkingsgroepen mee de discussie in te slepen (wat jij bvb voortdurend doet) of het CGKR belachelijk proberen te maken enzov.

Het doet me denken aan mensen die net een boete gekregen hebben om te snel te rijden en tegen de agent van dienst beginnen te fulmineren : " ja , maar waar waarde gij toen die en die en die dit mispeuterden".

Kijk deze reactie bvb is imo de meest gepaste.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Voor mensen die menen de Vlaamse zaak te verdedigen is dit een uiterst dwaze zet.
Ze zetten de Beest in Gotische letters, en enkel de S in het lettertype van de SS. Ik kan daar niet mee lachen vriend!
Als je weet dat dit gevoelig ligt bij de publieke opinie doe het dan verdomme niet! Zeker niet nu we terrein aan het winnen zijn op politiek niveau.
Zie je het verschil ? Geen zelfbeklag , geen gezaag over de duistere motieven van de topicstarter , geen extremistische moslims of joden er bij sleuren, niet belachelijk maken van de anti-fascisten of anti-racisten.

Dat is echt veel effectiever en overtuigender dan wat jij aan het doen bent.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 10:43   #548
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Op welke planeet leef jij?
Oud 27 juli 2008, 10:45   #549
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht
Sta me toe dat ik niet overtuigd ben dat jij helemaal niets te doen hebt met het gedachtegoed van de uitbater van De SS-Beest. Je zal iets meer moeite moeten doen.

Distancieer jij je van de De SS-Beest? Ja of neen is voldoende. Ik hoef niet te weten waarom, dat kan ik zelf wel invullen.
Ik hoef mij niet te distanciëren van iets of iemand waarmee ik totaal geen uitstaans heb. Net zomin als jij je hoeft te distantiëren voor de afslachtingen van Lenin.
Oud 27 juli 2008, 10:49   #550
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

.

Laatst gewijzigd door BenIsaac : 27 juli 2008 om 10:50. Reden: laat ook maar zitten, dit valt toch niet te bespreken meer
Oud 27 juli 2008, 10:56   #551
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar blijft je distanciëring tgo die ene joodse uitzondering?

Citaat:
Ik hoef mij niet te distanciëren van iets of iemand waarmee ik totaal geen uitstaans heb.
Zoek het verschil.
Oud 27 juli 2008, 10:56   #552
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Alleen spreken de reacties van sommige Vl.-nationalisten boekdelen. Dat varieerde van dagen aan een stuk lopen te beklagen over de "zogezegde" selectieve verontwaardiging van de publieke opinie tot proberen om zoveel mogelijk andere bevolkingsgroepen mee de discussie in te slepen (wat jij bvb voortdurend doet) of het CGKR belachelijk proberen te maken enzov.

Het doet me denken aan mensen die net een boete gekregen hebben om te snel te rijden en tegen de agent van dienst beginnen te fulmineren : " ja , maar waar waarde gij toen die en die en die dit mispeuterden".

Kijk deze reactie bvb is imo de meest gepaste.

Zie je het verschil ? Geen zelfbeklag , geen gezaag over de duistere motieven van de topicstarter , geen extremistische moslims of joden er bij sleuren, niet belachelijk maken van de anti-fascisten of anti-racisten.

Dat is echt veel effectiever en overtuigender dan wat jij aan het doen bent.
Ik deel de mening van Giserke niet. Zij heeft zich duidelijk laten intimideren door enkele Calimero's om de Vlaams zaak te verbinden aan het neo-nazisme. (Ze is blijkbaar de enigste. Merk op dat haar naïviteit nu lekker misbruikt wordt door diegenen die er baat bij hebben).

In die val (opgezet door de calimero's van de Holocaust-industrie), trap ik natuurlijk niet. Dat heb ik inmiddels toch al ettelijke keren duidelijk gemaakt.
Oud 27 juli 2008, 10:58   #553
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoek het verschil.
Wie is er begonnen met distanciëringen te eisen? Daar draait heel deze draad om?
Mag ik er dan ook eentje eisen voor een associatie die evenzeer gemanipuleerd is als de uwe?
Oud 27 juli 2008, 11:00   #554
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik deel de mening van Giserke niet. Zij heeft zich duidelijk laten intimideren door enkele Calimero's om de Vlaams zaak te verbinden aan het neo-nazisme.
Hierboven schrijf je letterlijk dat je weigert je te distancieren van De SS-Beest. Ik ben blij dat je volhard in dwaasheid en bewust bevestigt wat wij al jaren zeggen en aanklagen. I rest my case
Oud 27 juli 2008, 11:02   #555
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie is er begonnen met distanciëringen te eisen?
Geen idee, ik zelf heb dat toch nergens geschreven. Jij hebt dat wèl aan mij gevraagd en ik heb er op geantwoord.
Oud 27 juli 2008, 11:06   #556
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hierboven schrijf je letterlijk dat je weigert je te distancieren van De SS-Beest. Ik ben blij dat je volhard in dwaasheid en bewust bevestigt wat wij al jaren zeggen en aanklagen. I rest my case

heeft U zich al openlijk gedistancieerd dan? of heb ik dat gewoon gemist?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 11:16   #557
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ja

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roskam
Uiteraard veroordeel ik elk neo-nazigeweld, hoe klein en onbeduidend het ook op het eerste zicht mag lijken, en van waar of van wie het ook mag komen.
Overigens (Pick Nick) wat heeft u toch met de holocaust-industrie...

Laatst gewijzigd door BenIsaac : 27 juli 2008 om 11:16.
Oud 27 juli 2008, 11:17   #558
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
heeft U zich al openlijk gedistancieerd dan? of heb ik dat gewoon gemist?
Ja, u heeft dat gemist. Het staat hier.
Oud 27 juli 2008, 11:24   #559
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja

Overigens (Pick Nick) wat heeft u toch met de holocaust-industrie...
Ik denk dat P.N. bedoelt - en ik geef hem daarmee onwillig het voordeel van de twijfel - dat de Holocaust (Shoah is een beter woord) op industriële machinematige methode werd uitgevoerd. Dwz, moord aan de lopende band, voordien nooit gezien en sindsdien ook nooit meer. Waarmee nogmaals de uniciteit van de Shoah werd benadrukt.
Oud 27 juli 2008, 11:24   #560
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Hierboven schrijf je letterlijk dat je weigert je te distancieren van De SS-Beest. |
Nee, daarin staat letterlijk :
Citaat:
Ik deel de mening van Giserke niet. Zij heeft zich duidelijk laten intimideren door enkele Calimero's om de Vlaams zaak te verbinden aan het neo-nazisme.
In die val (opgezet door de calimero's van de Holocaust-industrie), trap ik natuurlijk niet.
Citaat:
Ik ben blij dat je volhard in dwaasheid en bewust bevestigt wat wij al jaren zeggen en aanklagen. I rest my case :
Ik stel vast dat jij volhardt in de dwaasheid om de activiteiten van een Antwerpse cafébaas te associëren met het Vlaams-Nationalisme. Ik ben blij dat jij bewust bevestigt dat de calimero's van de Holocaust-industrie bewust mensen zoals Giserke misbruiken, om hun belangen te dienen. Dat is wat ik al jarenlang zeg en aanklaag. I rest my case as well.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be