![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() pfff, het is hier wat aan 't rommelen in de lucht.
maar een onweer? DOEN ALSOF ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vond het zaaaalig weer.
Lekker rondhangen en zonnebaden in de tuin, ijsje eten, buiten avondeten en ontbijten, ... Heerlijk! ![]() ![]() ![]() Jammer van die vreselijke regenbui gisteren, terwijl het daardoor 's nachts geen graad afkoelde. Intussen hoor ik alweer gedonder. En please geen airco opzetten. ![]() ![]() Of je zwembadwater niet voor de 75e keer deze "zomer" hervullen deze zomer omdat er vermoedelijk een mugje in geplast heeft. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 juli 2008 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleen hier geen regen of onweer gezien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() extreem-rechts weer... ik zeg het je!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... Dat nemen we er dan maar bij
![]()
![]() |
#46 |
|
![]() ![]() Geluksvogel! Want die warme zwoele zomeravonden waarbij je languit op je terras bij een kaars (pas na 23 omdat het zo lang licht blijft) en een borrel (een glas wijn) nog rustig kan lezen/praten, missen we hier. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 juli 2008 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() dju, witse is bezig.
met die blonde met die krulletjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kon er vroeger ook niet zo goed tegen. Kreeg van die witte vlekken in mijn gezicht enzo, maar dat is allemaal passé nu. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen dat ik er ook niet heel goed tegen kan. Op vakantie in een continu-warm land werd ik ooit wanhopig door het gebrek aan enige verkoeling. Het is vooral warmte zonder zon die ik minder aangenaam vind, van die klammerige drukte die achterblijft in kamers op dagen dat het heel warm is geweest en er een onweer zit aan te komen dus, bijvoorbeeld. Of van die dagen waarop het ±25 graden is, terwijl de hemel grijs is. ![]() Maar zeker in de stad, als je geen tuin hebt, is het meestal nog wat moeilijker te verduren. Troost je, binnen een paar dagen ben ik ook terug in de buurt en hoor je me ook klagen. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 juli 2008 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Subiet na het eten weer in bad se....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik kan er vrij slecht tegen. Ik ben waarschijnlijk een van de weinig Nederlanders die niet houdt van warmte en een vakantie op een Costa Del Blote Kont.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoog tijd dat ze de mensen van de weerkundige dienst in de gevangenis steken !!!
![]() Al drie dagen waren er heftige onweders voorspeld , maar nog geen bliksemflits gezien ... ![]() Integendeel , 'k heb vandaag m'n planten moeten begieten omdat ze stonden uit te drogen ... Warm zoveel je wil , maar een mooi natuurlijk klank en lichtspel komt er maar niet ... ![]()
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor doe ik aan massale muggenmoord, dan pissen die niet in mijn zwembad, of dat van de buren.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Zijn toch maar een paar duizend liter die er per dag aangaan , dat zal toch geen probleem zijn ??? Iedereen in de buurt doet het zo ... (behalve als ze de auto's aan't wassen zijn , dan is het op straat een kleddernatte boel omdat iedereen het water zomaar laat lopen ... ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 27 juli 2008 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |