![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1181 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1182 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wat is uw punt, Manta?
|
|
|
|
|
|
#1183 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Die strijd is al zo lang bezig dat niemand nog anders weet. |
|
|
|
|
|
|
#1184 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het was dan ook Garry-met-de-puberale-avatar die links verweet "20% uit te sluiten". Als u daar geen mening over hebt, waarom reageert u er dan op? Pavlov?
|
|
|
|
|
|
#1185 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat hij wel degelijk stelde dat er DAAR (doelend op De Leeuw van Vlaanderen)
nog iets anders was gebeurd hé , en hij zet er netjes een foto bij die genomen is op de hoek van waar dat café is ... Dus kunnen we gerust stellen dat hij wel degelijk wilde laten uitschijnen dat het desbetreffend café was ...
|
|
|
#1186 |
|
Europees Commissaris
|
Nog minderjarig en nu al pakken meer verstand dan sommige zichzelf "Vlaamsgezind" noemende dertigers of veertigers op dit forum. Chapeau, u hebt de eer van de Vlaamse beweging hier nog net gered.
|
|
|
|
|
|
#1187 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En is die "s" nu wettelijk verboden of niet ???
|
|
|
#1188 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Nu, dankzij de twintigjarige aandacht van het cordon sanitaire is zelfs separatisme geen vies woord meer. Het heeft lang geduurd maar we gaan erop vooruit denk ik. Het is alleen wachten totdat "de linksen" de Belgicistische krampen achterwege zullen laten, waarschijnlijk genoodzaakt door de politieke realiteit zal dit plots gebeuren en draaien ze in èèn dag hun kazak. Meer en meer mensen realizeren zich dat links, tegen Vlaanderen, een verloren gevecht strijdt. Het is misschien maar een indruk, maar veel van uw posts schijnen het stopwoord "Pavlov" te hebben, dat is toch niet geconditioneerd? |
|
|
|
|
|
|
#1189 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1190 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Enfin, van mij mag u dat rustig geloven hoor... |
|
|
|
|
|
|
#1191 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1192 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1193 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een gezaag om 2 s'en ...
Wie ligt daar nu in godsnaam van wakker buiten wat blokquatch frustrés? |
|
|
|
|
|
#1194 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
door het gebrek aan democratie door het feit dat de vlaamse mensen jaarlijks twaalf miljard euro moeten afdragen aan hun waals "niet-medelanders" door het feit dat we daarvoor NOG STEEDS met de kont worden bekeken, en door het feit dat de énige partij die luidop wil zeggen dat we het beu zijn in een cordon te plaatsen --------------- zijn de mensen het beu ja. en geloof me vrij: méér mensen dan de ooit VB stemmers van het eerste uur zijn het beu hoor en wat gaat er gebeuren? Hoevelen gaan nog stemmen op de bedrogen Bart De Wever? Hoevelen stemmen nog op de bedriegende Leterme? Hoevelen stemmen nog op de opportunistische (ik ben vlaams, niet helemaal, maar kom soms toch, allez si le roi het me niet défendeert hé) Jean Marie? Welke persoon die VOOR VLAANDEREN wil stemmen gelooft die mensen nog?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 juli 2008 om 22:22. |
|
|
|
|
|
|
#1195 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1196 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Forum der Joodse Organisaties = "blokquatch frustrés" (wat dat ook mag betekenen)? Tiens, volgens Dewinter zijn dat zijn dikke vrienden die bovendien massaal voor hem stemmen... (wat dat laatste betreft: misschien moet hij de patron van de beesst eens vriendelijk vragen om die mensen voortaan te bedienen)
Laatst gewijzigd door drosophila : 28 juli 2008 om 22:21. |
|
|
|
|
|
#1197 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook op de site die u vermeld staat deze toestand foutief ... Voor zover ik het me kan herinneren heeft De Leeuw van Vlaanderen geen terras... Citaat:
In ieder geval vind ik het een overdreven commotie voor een puberstreek ... En wat vooral jammer is , dat het weer wordt gebruikt om de Vlaamse beweging in een slecht daglicht te stellen ...
|
|
|
|
#1198 |
|
Europees Commissaris
|
Euh ... de Joodse gemeenschap, misschien?! Maar als blokkertje kan ik begrijpen dat u enkel de dingen kunt zien vanuit uw eigen standpunt. Empathie is jullie vreemd natuurlijk. De enige slachtoffertjes in jullie ogen zijn jullie zelf, dat bewijst gans deze draad.
|
|
|
|
|
|
#1199 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar als men op hoog niveau zijn lagere niveau verplicht van ook maar een coalitie te vormen met een bepaalde politieke partij, en als men dan, als er toch toenadering gezocht wordt op deze lagere niveau's, dan zijn bevriende (gesubsidieerde) media in werking laat treden, om deze toenadering te demoniseren, dan is de democratie toch ver zoek. |
|
|
|
|
|
|
#1200 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|