![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1201 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De 'gewone Joodse Antwerpenaren' die ik ken, weten alvast wel waar het VB voor staat. Die vinden het incident dat het onderwerp van deze draad is geen toeval. Die vergeten ook niet dat sujets als Wim Verreycken (papa klop) een straat in de jodenbuurt willen vernoemen naar Ward Hermans (mocht u niet weten wie dat is, google maar eens - mijn Joodse vrienden in A'pen weten het wel degelijk)
Laatst gewijzigd door drosophila : 28 juli 2008 om 22:31. |
|
|
|
|
|
#1202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens de vroegere coalitie van extreemlinks (pvda) en den ael, was den wel een anti-amerikaanse/anti-joden coalitie. |
|
|
|
|
|
|
#1203 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Betekenis van 'flooden': Een "overstroming". Hiermee wordt vaak een aanval bedoeld om een systeem (of een ongewenste draad in een forum) plat te leggen of om mensen te plagen net zolang totdat ze afdruipen. Een flood is een zeer grote hoeveelheid nutteloze of zinloze dingen blijven typen om een chat of forum te overbelasten daardoor worden achteloze mensen vaak `gekickt` die er onbewust op ingaan en daardoor zelf beginnen te flooden. Dat is uiteindelijk het echte doel van de flooder: anderen in de val te laten trappen. Flooden is ook iemand heel veel berichten versturen zodat alles vastloopt enz. Forumreglement: Te vermijden op vraag van de moderatie: - flooden - schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer - persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers Onmiddellijke verbanning: - forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc. Laatst gewijzigd door roskam : 28 juli 2008 om 22:33. |
|
|
|
|
|
|
#1204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1205 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1206 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Probeer de zaken eens breder te zien. |
|
|
|
|
|
|
#1208 |
|
Gouverneur
|
* De Beest
|
|
|
#1209 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1210 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1211 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1212 |
|
Gouverneur
|
U lijkt Hans1 wel.
|
|
|
#1213 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik heb de foto met tekst overgenomen van een ander privé-forum.
Wat precies gebeurde weet ik niet,zoals ik zei heb ik dat vandaag(net als jullie) voor het eerst gelezen. Ik heb een van de gasten herkent en opgebeld en hij vertelde me dat ze nadien naar een ander café gingen drinken waar ze wel welkom waren. Dus waar de foto genomen is weet ik niet,ik ken die plaats niet. On topic,Joods Actueel bemoeit zich in alles om hun blad te kunnen vullen en de Forum VJO reageert op alles wat antsemitisme kan zijn. Ik ben er persoonlijk tegen,laat die gasten maar doen,zolang ze ermee plezier hebben.Zelfde met de affaire-Agnew,ik vond heel dat gedoe helemaal niet nodig. En aan deze die mijn Nederlands niet perfect vinden stel ik voor om mij te verbeteren en me niet zomaar persoonlijk aanvallen. |
|
|
|
|
|
#1214 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk heb ik nog een puntje Drosofilia ...
Maar 't gaat me waarschijnlijk niet in dank afgenomen worden ... Héél links zit de Vlaamse beweging maar te beschuldigen van nazisympathiën en dergelijke ... Men zet een cordon rond het VB en doet er alles aan om wat enkelingen doen te linken aan alles wat Vlaams en rechts is ... Er is een makkelijke oplossing die er kan voor zorgen dat de liefhebbers van S'en en hakenkruisen niet meer aan 't VB gelinkt kunnen worden ... Laat die hun eigen partij oprichten, dan weet je 100% zeker waar je ze kan vinden en dan moet je niet meer scheef naar de Vlaamse beweging kijken ...
|
|
|
#1215 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|