![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar laten we dat nu effe parafraseren. Voor Boadicea zijn 'allochtonen' (=iedereen die in haar ogen 'vreemdeling' is, en dat gaat heel ver) dus barbaarse exoten, en moeten er in 'goede' Hitlerse stijl grenzen komen aan 'onze' tolerantie, mogen 'we' geen genade kennen, moeten we 'hen', de barbaarse exoten veronderstel ik, van honger laten sterven, hen van kranen laten springen. Boadicea suggereert ook dat 'zij', de mensen die voor haar 'vreemd' zijn zich met benzine overgieten, en in brand steken. 'Opgeruimd' staat netjes, vind ze. ![]() Ze laat zich geen schuldgevoel aanpraten, neen die poco's, die menselijk zijn voor 'de exoten' die zijn onmenselijk voor haar. Haar een schulgevoel aanpraten, hoe durven ze, de 'hersenloze systeemslaven'. Wie niet aan racisme doet heeft in de ogen van Boadicea geen respect voor de eigen cultuur, en het eigen bloed. Wat is 'eigen bloed' Boadicea? Ik ben trots op mijn bloed, ook al is mijn verwantschap met de historische Boadicea eerder beperkt. Laatst gewijzigd door Linda : 29 juli 2008 om 12:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we uit zelfbehoud eerder de blik eens op jouw kaliber zouden moeten focussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Moest jij naast mij wonen zou je het ook geen pretje vinden. Nochtans ben ik een sociale samenleving zeer genegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k kan u in contact brengen met een kennis. Latina & ook regelmatig in elkaar geklopt voor de eer van haar familie. Wat denkte?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé dan. Strookt toch niet met de paar moslims die ik ken. Op basis daarvan zou ik kunnen concluderen dat de gehele Moslimwereld toffe mensen zijn!
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() Begrijp me niet verkeerd, de moslims die hun geloof belijden op een manier waarop de meeste christenen hun geloof belijden zijn niet het probleem...
Maar je mag de steeds groter wordende groep fanatieke, fundamentele moslims niet vergoeilijken door die eerste groep... en vergelijk nu niet met fundamentele christenen in europa... die smijten geen bommen, en doden hier geen onschuldigen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En alle andere Europese oorlogen hebben ook nooit plaatsgevonden. Christenen steken niet met zwaarden naar mekaar, schieten niet met pijl en boog naar mekaar. Dat zijn allemaal maar dinges om films en feuilletons over te maken, om de jeugd te amuseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wat blond haar en blauwe ogen heeft, kan genetisch gezien inderdaad nog het meest verbasterd zijn. Daar lach ik om. Sorry, verkoop me geen rassentheorieën, want daar sta ik ook niet voor open, maar ik vind wel dat een volk een volk moet zijn en een natie een natie. Het wordt tijd dat we aan 1 kant staan en dat is die van zelfbehoud. Niemand heeft er baat bij dat onze sociale zekerheid kapotgeroofd wordt door exotisch profitariaat. Met al die gezingsherenigingen en de rest van de bla bla bla, valt ons mooi systeem binnenkort als een kaartenhuisje ineen. We kunnen niet heel de wereld helpen en het wordt hoog tijd dat bepaalde delen van de wereld zichzelf leren helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Linkse ratten bezetten zelfs de moderatie hier. Goed om weten en tijd voor andere actie dan woorden, zou ik zo zeggen.
Ik heb hier genoeg mijn tijd verleuterd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() Is het omdat de Christenen hier ooit gevochten en gemoord hebben, in de middeleeuwen, dan maar normaal dat we de Islam hier nu hetzelfde recht maar geven?
Gooi de Verlichting maar weg... Te ouwderwets? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie geeft waar Moslims het recht om hier kruistochten-stijl te vechten?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Mensen van politiek correct kaliber, die vinden dat onze Europese volkeren maar racisten zijn, die in hun ogen een lesje verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie jij Janssens aan een m(M)oslim het recht geven op Dewinter afgeslacht te worden?
Ik niet echt, feitelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Als die mensen er voor kiezen om zich dan maar met benzine te overgieten en in brand te steken in een kerk, is dat hun keuze. Willen ze op kranen kruipen, hongerstaken of om het even welke andere vorm van chantage plegen, is dat hun keuze. Nee, ik ga niemand die dingen aanraden, maar bepaalde "hulpverleningsorganisaties" wel, omdat ze zo de aandacht krijgen in de media. En ga dat niet ontkennen. Ik zou die mensen aanraden met stille trom terug naar land van herkomst te vertrekken, zonder al teveel poespas. Nu hebben deze mensen door hoe ze in de belangstelling moeten staan met hun spectakel en is het hek van dam. Nu als ze van die kranen totteren, is dat spijtig, maar moet ik daar dan een traan om laten? Ik zet geen mensen aan tot dit soort gruwelijke chantage. Dat doen de poco's, die het zo goed met hen voor hebben en ze toch zo graag bedanken, omdat ze eigenlijk de wet overtreden hadden. In mijn ogen moeten we nu echt geen knieval gaan doen. Als mensen hun lot zelf willen bezegelen met zich dood te hongeren, zichzelf in brand te steken en ga zo verder, is dat hun keuze. Men kan het betreuren, maar als ze het zelf willen, vind ik het ook barbaars om ze tegen te houden. Wie geen uitkomst ziet, mag zichzelf wat mij betreft van kant maken. Ik zou het niemand aanpraten, maar als men zo ver is dat de rede wegvalt, doet men maar. Er zijn genoeg zelfmoorden. Waarom dan persee die van een illegaal wiens dossier geweigerd werd erger vinden dan een andere? Wat dan met de Vlaamse gezinnen, die slachtoffer worden van financiële drama's, echtscheidingen en ga zo verder en er het bijltje bij neerleggen. Voor mij is het allemaal even erg, maar mensen hun eigen keuze. Laatst gewijzigd door Boadicea : 29 juli 2008 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gewoon een greep uit het hedendaagse nieuws om je met je voetjes op deze aardkloot te zetten: http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...-per-sms.dhtml En de goede moslima draagt een mooi doekje, met als enige doel het beleiden van haar geloof: http://www.hln.be/hln/nl/40/Mode/art...ndy-zijn.dhtml Het gevaar van links: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Athene.dhtml Nog zo'n jong waar je over kan zeggen dat hij geen kansen kreeg: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...neerstak.dhtml Voorbeeldje van de onwil tot aanpassing: http://www.hln.be/hln/nl/943/Ombudsm...roit-aan.dhtml En 't is spijtig om te zeggen, maar misschien was jouw dit beter overkomen.. dan zou je eens stoppen met dat links geleuter: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-uitdeed.dhtml
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je accepteert niet eens dat mensen die van allochtone afkomst zijn gelijke rechten krijgen, gerespecteerd worden. Het volstaat al dat ik mijn waardering uitdruk voor een Jood of een Moslim of jij, en je zielsverwanten zeggen dat ik 'dweep' met Moslims en Joden. Je tolereert maar één attitude, en dat is de racistische. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je maakt de echte Boadicca te schande. Citaat:
Voor het overige moeten de rijke landen eens ophouden met het leegplunderen van de arme landen, en met het ontwrichten van de culturen van de arme landen. Je bent eerder de grootste vijand van Boadicca. De Keltische cultuur was een hoogstaande cultuur. Je bent een schoolvoorbeeld van een bewijs dat we die ontwrichting nog niet zijn te boven gekomen. Vreselijk!!! |
|||||
![]() |
![]() |