Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2004, 20:04   #21
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Hello Mustapha,

Citaat:
één van de basisvoorwaarde is dat de meerderheid moslim moet zijn.
FOUT.

De moslims gaan er inderdaad prat op dat ze in in al, AL, de staten waar ze nu aan de macht zijn :

oorspronkelijk een kleine (KLEINE) minderheid waren !
Oud 26 februari 2004, 17:14   #22
PG
Vreemdeling

PG's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PG
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErTaN
Ik vind dat moslims met een dubbele nationaliteit een keuze moeten maken. Of je kiest voor je land van herkomst of je kiest voor NL/BE. Je doel als moslim blijft natuurlijk in beide gevallen hetzelfde, het opzetten van een Islamitische Staat. Zelf heb ik gekozen voor de Nederlandse nationaliteit en wil graag van NL een Islamitische Staat maken.
ErTan, elk fora waar je lid van bent, bestook je met je walgelijke ideeën. Je hebt politiekdebat.nl en scholieren.com al overspoelt met je waanideeën en walgelijke opmerkingen. Stop daar toch eens mee!
PG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2004, 00:15   #23
Bert
Burger

Stuur een bericht via MSN naar Bert
Standaard

Citaat:
Ik vind dat moslims met een dubbele nationaliteit een keuze moeten maken. Of je kiest voor je land van herkomst of je kiest voor NL/BE. Je doel als moslim blijft natuurlijk in beide gevallen hetzelfde, het opzetten van een Islamitische Staat. Zelf heb ik gekozen voor de Nederlandse nationaliteit en wil graag van NL een Islamitische Staat maken.
Ik vit wel vaak op racisten en mensen die een zero-tolerance aanpak verdedigen, maar als ik u zo bezig hoor dan moet ik toegeven dat het toch ook wel eens kriebelt.

Ik zal het dan maar op onwetendheid schuiven, zeker?
Oud 27 februari 2004, 19:40   #24
Soul
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar Soul Stuur een bericht via Yahoo naar Soul
Standaard

Ik ben dubbelnationalig en hou me aan mijn godsdienst en ben geintegreerd.
Waar in godsnaam haal je het dat de doel van een moslim is om een Moslimstaat op te richten?!

Iedereen heeft het recht en de vrijheid om zijn godsdienst uit te oefenen, dus ik zie niet echt het nut in on zo'n staat te maken.

Vergeet wel niet dat je verschillende moslims hebt , van normaal tot extreem, zoals je ook katholieken hebt! Wij zijn niet allen de boeman.

Maar geen schrik, er zal geen Moslimstaat in Belgie komen.
Ieder land is uniek , elk op zijn manier en met verschillende culturen wat het juist aangenaam maakt.
Oud 29 februari 2004, 00:30   #25
Erich_Honecker
Vreemdeling

Erich_Honecker's schermafbeelding

Locatie: Berlijn, DDR -der Deutschen Demokratischen Republik-
Stuur een bericht via MSN naar Erich_Honecker
Standaard

Geachte Landgenoten,

Vreemdelingen kunnen NOOIT de nationaliteit verwerven van hun gastland.

Vreemdelingen zijn enkel en alleen toegelaten als vakantieganger-max 3mnd- OF als arbeidskracht met een tijdelijke verblijfsvergunning.

Vreemdelingen hebben geen recht op sociale zekerheid tijdens en na hun werkzame periode.
Geen werk meer ?? binnen 5 dagen het land verlaten.

Tsja, een islamitische staat in Nederland............tijd om Minister Mielke in te schakelen, de STASI weet daar wel raad mee....

Ieder volk in eigen land, dan pas worden we Multi-cultureel !!

Partijleider Honecker

"Vorwärts immer, rückwärts nimmer!"
"Die Partei hat immer recht".
"Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..."

http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav
Erich_Honecker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2004, 16:13   #26
Ebbe
Burger

Ebbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Omdat jij je belachelijk maakt. Simpel. 8)
Kan je dat ook verduidelijken of is dat te moeilijk voor je? Ik maak mezelf belachelijk omdat ik een andere ideaal heb dan jou? Ik maak mezelf belachelijk omdat ik een andere mening heb dan jou? Doe niet zo bekrompen en open jezelf.
Geen haar op mijn hoofd dat eraan denk om van Turkije een Katholieke,Christelijke of vrijzinnige staat te maken.
Ik heb respect voor Turkije met zijn cultuur en inwoners,en als m'n het daar wil veranderen zullen de turken dat zelf moeten doen.
Maar dat jij als Turk! in Nederland,de eigen cultuur omver wil schoppen om uw cultuur te laten heersen...Dan ben je fout bezig hoor!
Heb je al eens geprobeert om wat langer in Turkije te verblijven dan je doorsnee vakantie?Volgens mij ga je misschien dan pas beseffen dat Turkije het land is waar je jezelf echt thuis kan voelen.Wil je misschien helemaal niet meer terug naar Nederland!
Niemand die ginder vreemd naar je opkijkt omdat je een vrome moslim wil zijn.
Beste Ertan,ginder wacht je paradijs op aarde...
Oud 29 februari 2004, 16:44   #27
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ebbe
Citaat:
Kan je dat ook verduidelijken of is dat te moeilijk voor je? Ik maak mezelf belachelijk omdat ik een andere ideaal heb dan jou? Ik maak mezelf belachelijk omdat ik een andere mening heb dan jou? Doe niet zo bekrompen en open jezelf.
Geen haar op mijn hoofd dat eraan denk om van Turkije een Katholieke,Christelijke of vrijzinnige staat te maken.
Ik heb respect voor Turkije met zijn cultuur en inwoners,en als m'n het daar wil veranderen zullen de turken dat zelf moeten doen.
Maar dat jij als Turk! in Nederland,de eigen cultuur omver wil schoppen om uw cultuur te laten heersen...Dan ben je fout bezig hoor!
Heb je al eens geprobeert om wat langer in Turkije te verblijven dan je doorsnee vakantie?Volgens mij ga je misschien dan pas beseffen dat Turkije het land is waar je jezelf echt thuis kan voelen.Wil je misschien helemaal niet meer terug naar Nederland!
Ik ben het hier niet mee eens.

Ik vind dat de Europeanen naar het voorbeeld van de moslimmigranten wat tegenwoordig Turkije heet moeten "koloniseren". De beste manier om dit te realiseren is met het aankopen van vakantiewoningen aan de kusten van Klein-Azië.

Dit is het gedeelte van de Middellandse Zee waar het westerse denken haar bakermat heeft. Het is een heel mooie omgeving met een aangenaam klimaat. Ideaal om er van je pensioen te genieten.

Dus Europeanen : allen naar "Turkije" totdat Izmir weer Smyrna en Istambul weer Constantinopel heten.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2004, 22:54   #28
Erich_Honecker
Vreemdeling

Standaard

Geachte Landgenoten,

Immigranten die menen te moeten hitsen en steuken in hun gastland worden vanaf heden per direct uitgezet.

Vandaag heb ik persoonlijk het decreet ondertekend, Minister Mielke (STASI) zal persoonlijk worden belast met de uitvoering.

Alle vreemdelingen, welke een een agressieve, negatieve, provocerende houding proberen te koesteren in hun gastland zullen worden verwijderd.

Partijleider SED
Honecker

Oud 1 maart 2004, 21:33   #29
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ebbe
Ik ben het hier niet mee eens.

Ik vind dat de Europeanen naar het voorbeeld van de moslimmigranten wat tegenwoordig Turkije heet moeten "koloniseren". De beste manier om dit te realiseren is met het aankopen van vakantiewoningen aan de kusten van Klein-Azië.

Dit is het gedeelte van de Middellandse Zee waar het westerse denken haar bakermat heeft. Het is een heel mooie omgeving met een aangenaam klimaat. Ideaal om er van je pensioen te genieten.

Dus Europeanen : allen naar "Turkije" totdat Izmir weer Smyrna en Istambul weer Constantinopel heten.
Ik ben zowel in Izmir als in Istanboel als in een rist andere plaatsen geweest daar en het onthaal was er best gastvrij. Spijtig dat de vliegtuigbiljetten naar ginds wat te duur zijn..
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2004, 00:33   #30
Erich_Honecker
Vreemdeling

Standaard

kameraad,

Met zulke terroristen moet je helemaal geen discussie voeren.

Terrorisme beantwoordt ik met TERRORISME van staatswegen.

Turken moeten maar een islamstaat stichten in turkije, prima, dit past ook goed bij hun primitieve cultuur en godsdienst.

Vlaanderen blijft Vlaams met een Vlammse cultuur, zonder vertroebeling van moslimpjes.

Staatschef, Honecker

Oud 2 maart 2004, 10:20   #31
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erich_Honecker
Geachte Landgenoten,

Immigranten die menen te moeten hitsen en steuken in hun gastland worden vanaf heden per direct uitgezet.

Vandaag heb ik persoonlijk het decreet ondertekend, Minister Mielke (STASI) zal persoonlijk worden belast met de uitvoering.

Alle vreemdelingen, welke een een agressieve, negatieve, provocerende houding proberen te koesteren in hun gastland zullen worden verwijderd.

Partijleider SED
Honecker

Ben jij een komiek ofzo misschien?
Of leef jij werkelijk in een schizofrene fantasie waar jij als Partijleider vergadert met je imaginaire Ministers zoals Mielke (Mielke, Melke en Mon ??? ) van de STASI partij...

1 typ geef ik je wel : humor hoort thuis in de "Koetjes en Kalfjes"-sectie van het forum...
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2004, 13:25   #32
ErTaN
Vreemdeling

ErTaN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ErTaN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Mensen die staan roepen om een islamstaat te stichten zijn net diegene die het minste van af weten van de islam.

Een islamstaat kan je niet zomaar stichten. Zolang de basisvoorwaarden er niet zijn mag je er nog niet aan denken.

Het is natuurlijk wel een lange termijn ideaal. Waarom zouden de basisvoorwaarden er over een aantal decennia niet zijn?
Oud 3 maart 2004, 13:33   #33
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Mensen die staan roepen om een islamstaat te stichten zijn net diegene die het minste van af weten van de islam.

Een islamstaat kan je niet zomaar stichten. Zolang de basisvoorwaarden er niet zijn mag je er nog niet aan denken.

Het is natuurlijk wel een lange termijn ideaal. Waarom zouden de basisvoorwaarden er over een aantal decennia niet zijn?
Omdat wij dit nooit gaan laten gebeuren
Oud 3 maart 2004, 13:49   #34
Bert
Burger

Stuur een bericht via MSN naar Bert
Standaard

Citaat:
Er zijn genoeg wetenschappelijke studies die aangeven dat het in de berekenbare toekomst nooit tot een moslimmeerderheid komt.
Oud 3 maart 2004, 15:55   #35
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe kan een kleine minderheid van een 2% nu op een paar generaties een meerderheid worden??? Waar is de logica naartoe?
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2004, 14:56   #36
Erich_Honecker
Vreemdeling

Standaard

Kameraad,

Je bent pas schizofreen als je niet begrijpt of weet -maar dan zou ik je eerder dom noemen - dat Erich Honecker niet meer in leven is.
Deze persoon is in 1994 overleden, vandaar.

De ”STASI”-partij bestaat evenmin, meneertje............

Ik zou zeggen, volg een aantal geschiedenis lessen.........niveau 0.........en kom dan nog eens terug............schizofreen pfffff laat me niet lachen aub...

En Minister Mielke was een lid van het politburaeu en chef van de DDR staatsveiligheidsdienst STASI, eveneens overleden.

”Staats en Partijchef” Erich Honecker

Oud 4 maart 2004, 16:07   #37
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Erich_Honecker, desondanks de verschillen in mening op dit forum zijn de meesten hier niet onintelligent, en hebben we een vrij brede basiskennis.

Dus ,ja ik durf ervan uit te gaan dat de meesten hier dus weten dat de STASI het staats/geheime/politieke machtsinstituut/politie was in de DDR.
De opvolger van de Gestapo en de DDR variante op de KGB.

Wees trots op je extreem linkse roots, en de extreem idiote opmerkingen die je hier maakt.
En zoals al gezegd, humor vind je in koetjes en kalfjes terug.
Oud 6 maart 2004, 11:33   #38
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begin ook te denken dat dit een nep-moslim is. Alleen al door zijn verzorgd taalgebruik. De meeste Marokkanen(want daar gaat het natuurlijk meestal om) schrijven erbarmelijk Nederlands.
Maar toch ook omwille van de inhoud. Gewoon té 'obvious'
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be