![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 20,34% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
75 | 63,56% |
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk |
![]() ![]() ![]() |
19 | 16,10% |
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De truuk om de NWO te doorzien is net angst laten vallen, en durven inzien dat de dingen niet zijn zoals ze op het eerste gezicht voorgesteld worden. Dit is een grote stap maar werkt uiteindelijk bevrijdend. Je kan veel minder snel gemanipuleerd worden. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 30 juli 2008 om 12:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Parlementslid
|
![]() ik ook
dat komt heel gesloten en vooral bang over. Negatieve informatie afdoen als onzin doen hele volksstammen tegenwoordig .Het is eenen al feestgewoel ook op het media theater. Maar niet weten is gevaarlijk hoor! Naar de werkelijkheid te kjkken die misschien heel anders is dan je dacht wat is daar mis mee? Naom Chomsky noemt het fabrication of consent.... Heb je nu al eens iets bekeken? BV de Valse vlag stategie van Gladio ben je op de hoogte daarvan? Dit is een heel erg heikel parlementair punt geweest hoor! Niks imagination dit was 10 jaar geleden. Ken je het document "hoe scheef staat onze rechtstaat" van progress law? Wil je dat gaan lezen?. staat op hun website in pdf file. echt een eye opener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Onderzoek het eens", "Verdiep u in de materie" zijn voor de conspiracy folks vaak ARGUMENTEN op kritiek & vragen van debunkers... De vergelijking die Eric maakt met religie & sekten is inderdaad op zijn plaats hier. Het discours is nl. krak hetzelfde: Er dient EERST een DOGMA aanvaard te worden alvorens men "de bewijzen" hiervan kan beginnen "ZIEN". Nochthans, als je je verdiept in de honderden "bewijzen" die de "tinfoil hatters" hier op het board associëren met de NWO kom je steeds tot dezelfde conclussie: - vreemd op het eerste zicht, logisch verklaarbaar na iets dieper onderzoek... Hoeveel keer is hier één van Pindar's bewijzen al totaal ontkracht? ...Meer dan genoeg! Het valt dan ook immens op, dat telkens als zo'n bewijs naar de prullenmand wordt verwezen, Pindar komt aandraven met 10 NIEUWE bewijzen... Inderdaad, een zot kan meer vragen stellen dan een wijze kan oplossen.
![]() |
![]() |
#505 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Yep David Rockefeller.
Dit is de "wie" in ericferemans z'n vraag: Citaat:
Het waarom: Citaat:
Het hoe (min of meer): Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik en een paar anderen dit vanaf nu elke week beginnen te herhalen dan doen we net hetzelfde als jullie. Eerlijk hé? ![]() Citaat:
Dat past ook perfect bij uw bovenstaande "techniek" die alles elimineert door te generaliseren. Hij (pindar) plaatst zoveel dingen waar een open geest voor nodig is, en dat niet alles even juist is zal hij zelf ook wel toegeven, dat het zeer gemakkelijk is om te zeggen dat er al "zoveel dingen" verklaard zijn. Maar laat ons eerlijk zijn, zelfs de feiten rond 9/11 zijn voor velen van jullie naar behoren verklaard en de zogenaamde conspiracy theorieën errond zijn bijgevolg ook naar de prullenmand verwezen. Dat doet me toch serieus twijfelen aan jullie capaciteiten om in te schatten wat nu juist realistisch is en wat niet. Zeker wanneer dan vervolgens "geëist" wordt dat we maar naar wetenschappers moeten luisteren. Laatst gewijzigd door Akufen : 30 juli 2008 om 13:22. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ja iemand die het niet heeft onderzocht denkt te kunnen weten hoe het werkt en de mensen die het echt onderzocht hebben, zo goed en kwaad als ze kunnen,en weten dat je het niet 1-2-3 kan uitleggen worden niet serieus genomen!, terwijl juist die het uiteraard wat beter weten! Bizar Bizar! De wereld op zijn kop De mensen die er helemaal niks van weten doen de meest foute uitspraken met een air alsof er jaren aan gewerkt hebben, terwijl de 'believers' over het algemeen genomen, veel flexibeler zijn (geworden), en een meer open houding hebben. Jemig, de meeste van de 'believers' zouden liever hebben gehad dat ze ongelijk hadden! ik in ieder geval wel Maar ja, zoals ik vaak zeg: Denial ain't only a river in Egypt. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk kan je alleen maar naar dingen 'wijzen',
Daarna moet iemand het echt zelf doen iemand loopt op een klif af en heeft een blinddoek om. Ik zal, als die persoon het wil, zijn blinddoek verwijderen en hem/haar wijzen op het gevaar wil hij doorlopen en de klip afstorten, tsja, dat is dat zijn/haar keus. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 juli 2008 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
1) Vergeet alles wat je weet of denkt te weten (DOGMA is "Alles is fout") 2) Pomp vervolgens je hoofd vol met "waarheid" ![]()
"Military justice is to justice what military music is to music." G. Marx Laatst gewijzigd door Sodomis : 30 juli 2008 om 14:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Banneling
|
![]() gossie is dat AL je commentaar?
veelzeggend Pin d"Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
|
![]() Citaat:
En pindar heeft gelijk dat je mensen niet kan overtuigen. Men kan enkel de informatie aanreiken, en het is volledig aan de persoon wat hij er mee gaat doen. Interesseert het je niet, fijn, dat is jouw keuze. Maar als je er op reageert dan wijst dat erop dat je je er op één of andere wijze mee verbonden voelt, of dat het een reactie teweegbrengt. Ik denk (en dit is gewoon mijn mening) dat de mensen die ertegen reageren er zich onbewust wel ergens van bewust zijn, en hun reactiedrang gecreëerd wordt door de spanning tussen de bewuste afzetting tegen het gepresenteerde materiaal, en het onbewuste gevoel dat het ergens wel klopt. Mensen die het veel minder interesseert en onbewust er niet mee bezig zijn zullen er amper op reageren en veel sneller voorbij gaan aan het materiaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Parlementslid
|
![]() Kijk Eric het zijn niet alleen conspiracy sites die beweren dat de Bush family Hitler financierde
http://www.aljazeera.com/news/newsfull.php?newid=121332 The archival evidence is now clear that Prescott Bush, the president’s grandfather, was a director and shareholder of companies that profited from and collaborated with key financial backers of Nazi Germany. Het is zelfs pijnlijk het deficit van onze media daarin te nmoeten erkennen ze filteren dit soort informatie. Doet me denken aan de URRS Laatst gewijzigd door Babylonia : 30 juli 2008 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat is geen "conspirationistische" houding maar een boedhistische btw ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Partijlid
|
![]() Bedankt voor de links! Ik ga er werk van maken.
![]() |
#516 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
How Bush's grandfather helped Hitler's rise to power http://www.guardian.co.uk/world/2004...secondworldwar
![]() |
![]() |
#517 |
Parlementslid
|
![]() Goeie Zadeh inderdaad merci
Eric je schrijft een beetje hoger "In de BBC reeks die u (en ik!) aanhaalde zie je duidelijk hoe het geloof in het satanische van het Amerikaanse imperialisme, en in het verderfelijke van de Islam zowel Al Quaida als de neoconservatieven een bron vonden van diabolisering van mekaar. Dit is de gesel van de complottheorieën: het leidt tot ontmenselijking van andere mensen, omdat ze een andere cultuur hebben die wordt toegeschreven aan "duistere machten". Wat bedoel je daarmee? De islam dreiging als gesel is nu in wetten gegoten binnen de EU en dat leidt tot ontmenselijking inderdaad . Deze fictieve dreiging is beschreven in de documenten van Progress Law uit Brussel. Het is bedrog. Deze rapportage wil dit juist aantonen dat er sprake van moedwillig gestuurde strategie van de angst is en begint met de uitleg hoe deze strategie is opgebouwd door de machthebbers met hulp van de media. Net als met Gladio. Om daarmee vanuit een jiuste journalistieke methode de beide standpunten te belichten. Heel de documentaire gaat erover om het opgezet spel van internationaal terrorisme aan te tonen. Al quaida bestaat niet De grotten bestonden niet Het leger heeft Ben Laden laten ontsnappen opzettelijk Dat heeft een sergeant aan het licht gebracht en die is vermoord...in afghanistan (wie heeft een link ? Zijn broer vecht nu for justice en waarheid) Hij stapte naar zijn oversten uit zele en werd de mond gesnoerd. Hij dacht oei hier loopt iets mis; Ben laden gaat ontsnappen! Ik moet dit melden aan mijn generaal. Lap! Heb je dat zo begrepen? Of was je effe mee met het begin van de reportage en heb je de rest nog niet gezien? Het is lang en veel, maar cruciale kennis Eric. Doe ajb de moete om alles te bekijken als je het nog niet deed . Er zijn dingen erbij getrokken in de doc. maar in grote lijnen klopt het volgens mij. Zo niet dan snap ik je uitleg niet en verklaar u dan es nader? De 9/11 truh vereniging van mensen is juist een enorm dynamische and UNITED over heel de planeet. Laatst gewijzigd door Babylonia : 31 juli 2008 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
|
![]() Citaat:
Is niet ernstig, al je messiaanse nonsens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moge duidelijk zijn dat ik het net andersom zie. En als jij er voor kiest om het in een reflex af te wijzen... so be it Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Parlementslid
|
![]() Eric
weet je dat Einstein zelfs zei dat we de 5 de dymensie vergaten? wat zou dat kunnen zijn? als we onze spirituele ware aard niet terug ontdekken is er weinig verandering mogelijk. Mensen die dat door hadden waren Ghandi en Jesus en die leefden zonder bezit en materie. De indianen en vele natuurvolkeren...wisten dat ook. Wij zitten in de greep van de materie...uit angst voor de DOOD en de dood als eindpunt bestaat niet Eric Als je dat niet terug begrijpt zoals onze spirituele voor ouders dat wisten dan blijf je vatbaar voor angst en manipulatie. En onze heersers regeren door angst en manipulatie. We zijn eigenlijk allemaal verbonden .... we zijn allemaal familie van elkaar als je wilt... Misschien heb je er iets aan. |
![]() |
![]() |