Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO
Ja 24 20,34%
Nee 75 63,56%
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk 19 16,10%
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2008, 12:05   #501
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Dit is niet ernstig. Ik heb niets tegen meningen, maar leugens of onwaarheden, onnauwkeurigheden tegen beter weten in blijven verkondigen is iets dat op een complot lijkt.
Complot theoretici, godsdienstfanaten, en alle mensen die de realiteit ontkennen en vervangen door een waanbeeld zijn niet zo onschuldig.

Ze slepen mensen mee, maken ze bang en manipuleerbaar en bovenal: ze ontnemen de moed aan mensen om de echte waarheid onder ogen te zien.

In die zin zijn jullie zeer schadelijk voor de maatschappij!
Daar ga ik niet mee akkoord. Wij maken niet bang, integendeel, wij pleiten voor een ruimere blik op de maatschappij en de realiteit, en willen de manipulaties aanbrengen waarvan wij overtuigt zijn dat ze bestaan. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en wij zijn door onderzoek ervan overtuigt dat deze manipulaties bestaan. Je kan ons dus allerminst ervan beschuldigen dat we de mensen willen bang maken. Wij willen er echter wel voor waarschuwen dat het angst zaaien dikwijls gebeurt door de overheid om de massa te manipuleren in de door hun gewenste richting, door middel van terrorisme enz...

De truuk om de NWO te doorzien is net angst laten vallen, en durven inzien dat de dingen niet zijn zoals ze op het eerste gezicht voorgesteld worden. Dit is een grote stap maar werkt uiteindelijk bevrijdend. Je kan veel minder snel gemanipuleerd worden.

Citaat:
Complot theoretici zijn eerder een sekte, die enkel absurditeiten over de mens, en de samenleving "verkoopt", niet altijd zonder economische motieven (verkoop van lidmaatschappen, boeken, video-cd's enz...)
Dat is puur cynisme.
Deze economische motieven zijn bijna onbestaande. Natuurlijk zal je altijd mensen hebben die geld rieken en gelijk wat zullen doen om mee te gaan. Maar de meeste mensen die hierover bezig zijn hebben geen geldelijke motieven, en ik vind het zeker niet erg als ze er een centje aan verdienen. Ze moeten immers ook hun inkomsten hebben. Vele mensen die hierover spreken bieden zelfs hun DVD gratis te kopïeren aan, en zeggen dat je kan kopen als je wil steunen. Vele truth movements en altervatieve websites die er vandaag de dag bestaan bieden totaal gratis hun diensten aan.

Citaat:
Overigens is het absurd om telkens te zeggen dat ik geen dingen onderzoek, terwijl ik dit duidelijk wel doe. Dat is intellectueel oneerlijk.
Ik merk dat jij trouwens bij gebrek aan scholing een aantal dingen gewoon niet begrijpt. Dat is niet erg maar is ook niet zo overtuigend.
Ik zeg niet dat je dingen niet onderzoekt, maar volgens mij heb je ze niet genoeg onderzocht. Je spreekt je redelijk sterk uit in termen van "onbestaande" , "zever", "fantasiëen", "zotten" en diens meer. Dit is niet de taal van iemand die met een open geest en onbevooroordeeld de dingen aangaat.

Laatst gewijzigd door exodus : 30 juli 2008 om 12:06.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 12:14   #502
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht

Ik zeg niet dat je dingen niet onderzoekt, maar volgens mij heb je ze niet genoeg onderzocht. Je spreekt je redelijk sterk uit in termen van "onbestaande" , "zever", "fantasiëen", "zotten" en diens meer. Dit is niet de taal van iemand die met een open geest en onbevooroordeeld de dingen aangaat.
Hier sluit ik me bij aan!

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 12:48   #503
Babylonia
Parlementslid

Standaard

ik ook
dat komt heel gesloten en vooral bang over. Negatieve informatie afdoen als onzin doen hele volksstammen tegenwoordig .Het is eenen al feestgewoel ook op het media theater.
Maar niet weten is gevaarlijk hoor!
Naar de werkelijkheid te kjkken die misschien heel anders is dan je dacht wat is daar mis mee?
Naom Chomsky noemt het fabrication of consent....

Heb je nu al eens iets bekeken?
BV de Valse vlag stategie van Gladio ben je op de hoogte daarvan?
Dit is een heel erg heikel parlementair punt geweest hoor!
Niks imagination dit was 10 jaar geleden.

Ken je het document
"hoe scheef staat onze rechtstaat" van progress law?
Wil je dat gaan lezen?.
staat op hun website in pdf file.
echt een eye opener.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 12:57   #504
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ten eerste zijn de 'wetenschappers' niet de mensen die serieus kennis accumuleren
Nochthans ken ik niet veel andere mensen die SERIEUS kennis accumuleren.

"Onderzoek het eens", "Verdiep u in de materie" zijn voor de conspiracy folks vaak ARGUMENTEN op kritiek & vragen van debunkers...

De vergelijking die Eric maakt met religie & sekten is inderdaad op zijn plaats hier.
Het discours is nl. krak hetzelfde:
Er dient EERST een DOGMA aanvaard te worden
alvorens men "de bewijzen" hiervan kan beginnen "ZIEN".

Nochthans, als je je verdiept in de honderden "bewijzen" die de "tinfoil hatters"
hier op het board associëren met de NWO kom je steeds tot dezelfde conclussie:
- vreemd op het eerste zicht, logisch verklaarbaar na iets dieper onderzoek...

Hoeveel keer is hier één van Pindar's bewijzen al totaal ontkracht?
...Meer dan genoeg!

Het valt dan ook immens op, dat telkens als zo'n bewijs naar de prullenmand wordt verwezen, Pindar komt aandraven met 10 NIEUWE bewijzen...

Inderdaad, een zot kan meer vragen stellen dan een wijze kan oplossen.
Oud 30 juli 2008, 13:06   #505
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Vertel es ?
Bedoel je david rockefeller?
Yep David Rockefeller.

Dit is de "wie" in ericferemans z'n vraag:

Citaat:
2002---David Rockefeller in his MEMOIRS reveals: "Some even believe we (Rockefeller family) are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as 'internationalists' and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure---one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it."

Het waarom:

Citaat:
"We are grateful to the Washington Post, The New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subjected to the lights of publicity during those years. But, the world is now more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination practiced in past centuries."

Het hoe (min of meer):

Citaat:
"My lifetime pursuits as an internationalist might best be summarized by one rather extraordinary day in 1995. October 23 was a busy day at the Council on Foreign Relations. The fiftieth anniversary of the United Nations had drawn almost two hundred heads of government to New York, and many had asked to speak at the Council. but even then the day was unusual for the diversity of the speakers: Jiang Zemin, president of the People's Republic of China and heir apparent to Deng Xiaoping; Vaclav Havel of the Czech Republic... Yasser Arafat... and, finally, Fidel Castro.... With the exception of Havel, these men had vowed to fight to the death against imperialist America. Now, with the end of the Cold War, they flocked to the center of world capitalism, eager to meet and close deals with American bankers and corporate executives, or at least to be seen with them -- even Castro....
Citaat:
* Chairman/Honorary Chairman of the Council on Foreign Relations (Chairman: (1970-1985);
* Chairman of the Chase Manhattan Bank (1969-1981);
* Founder and North American Chairman (1977-1991), Honorary Chairman of the Trilateral Commission;
* A U.S. founding member, life member, and member of the Steering Committee of the Bilderberg Group (1954-);
* Founding Chairman of the Partnership for New York City (PFNYC) (1979-1988);
* Board Director, B. F. Goodrich & Co. (1956-64), Punta Alegre Sugar Corp., The Equitable Life Assurance Society of the United States (1960-65);
* Chairman/Chairman Emeritus of the Museum of Modern Art (1948-, Chairman: 1962-1972, 1987-1993);
* Founder and Chairman/Honorary Chairman of the Council of the Americas (1963-);
* Honorary Chairman and Life Trustee of The Rockefeller University (Chairman: 1950-1975);
* Trustee/Life Trustee of the University of Chicago (1947-1962, 1966-);
* Director of the Peterson Institute (Formerly: The Institute for International Economics);
* President and Chairman of the Executive Committee of the Harvard College Board of Overseers (1954-1960, 1962-1968);
* President of the Board of Overseas Study at Harvard University;
* Member, American Friends of the London School of Economics;
* Co-founder and Chairman of the Chase International Advisory Committee';
* Chairman, Chase International Investment Corporation (1961-1975);
* Class A Director of the Federal Reserve Bank of New York;
* Leading member of the Russian-American Bankers Forum (1992);
* Chairman of the New York Chamber of Commerce and Industry;
* Director of the New York Clearing House (1971-1978);
* Founder and Chairman of the Center for Inter-American Relations (CIAR) (Cultural adjunct of the Council of the Americas, 1965);
* Founder and Chairman/Honorary Chairman of the Americas Society;
* Co-founder of the Chairman's Latin American Advisory Council;
* Founder of the Forum of the Americas;
* Honorary Chairman of the Japan Society;
* Chairman of the Downtown-Lower Manhattan Association;
* Director of the World Trade Center Memorial Foundation;
* Co-founder of The Business Committee for the Arts (BAC) (1967);
* Chairman of Morningside Heights, Inc.;
* Board member of the Westchester County Planning Commission;
* Board member of the Commerce Committee for the Alliance for Progress (1961);
* Founder of the Emergency Committee for American Trade;
* Director of the Overseas Development Council;
* Director of American Overseas Finance Corporation;
* Member of Reagan's President's Commission on Executive Exchange (1981);
* Director of the US-USSR Trade and Economic Council;
* Vice-Chairman of the Advisory Council for U.S.-China Trade;
* Founder of the Emergency Committee on American Trade (ECAT);
* Vice-Chairman of the Advisory Council on Japan-United States Economic Relations;
* Chairman of the U.S. Advisory Committee on Reform of the International Monetary System;
* Founding member/Honorary member of the Commission on White House Fellows (1964-1965);
* A Trustee of the John F. Kennedy Library;
* An Honorary Trustee and Chairman of the Executive Committee of International House of New York;
* A Trustee of the Carnegie Endowment for International Peace (1947-1960);
* Primary Founder/U.S. Executive Committee, Dartmouth Conference;
* Founder and Chairman of the International Executive Service Corps (IESC) (Chairman: 1964-1968);
* Co-founder of the Synergos affiliated Global Philanthropists Circle;
* Honorary Advisor/International Advisor of Praemium Imperiale;
* Member of the Peace Parks Foundation;
* Trustee of Historic Hudson Valley (1981-);
* Chairman of the Stone Barns Restoration Corporation;
* Chairman of Rockefeller Financial Services;
* Chairman, The Rockefeller Group Inc. (1983-1995);
* Chairman, Rockefeller Center Properties Inc. (1985-1992);
* Co-founder and Advisory Trustee of the Rockefeller Brothers Fund (RBF) (1940) (Chairman: 1981-1987);
* Co-founder and Honorary Trustee of the Rockefeller Family Fund (RFF) (1967);
* President of his father's Sealantic Fund;
* Founder of the David Rockefeller Fund (1989);
* Founded and funded the David Rockefeller Global Development Fund (RBF) (2006);
* Founded the David Rockefeller Graduate Program at Rockefeller University;
* Co-founded, funded and on the Advisory Committee of the David Rockefeller Center for Latin American Studies (DRCLAS) at Harvard (1994-).
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 13:09   #506
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
"Onderzoek het eens", "Verdiep u in de materie" zijn voor de conspiracy folks vaak ARGUMENTEN op kritiek & vragen van debunkers...
DAt is denk ik het beste wat je kan doen. Het verleden heeft hier al bewezen dat de discussies op niets uitdraaien. Iedereen kan enkel zichzelf overtuigen. En om jezelf te overtuigen moet je onderzoek doen. Zo simpel is het. De NWO is een gelaagde stuctuur waar je niet in één twee en drie van op de hoogte bent, laat staan geaccepteerd hebt als je wereldbeeld het nog niet toelaat.

Citaat:
Nochthans, als je je verdiept in de honderden "bewijzen" die de "tinfoil hatters"
Ga ik niet mee akkoord, je moet verbanden kunnen zien en een globaal beeld kunnen hebben. De (niet publieke) beweging naar een wereldregering is er, dat valt niet te ontkennen als je het geheel bekijkt.
Oud 30 juli 2008, 13:21   #507
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
De vergelijking die Eric maakt met religie & sekten is inderdaad op zijn plaats hier.
Dat klopt niet, wat je moet doen, en waar velen niet in slagen, is uw vooroordelen laten vallen en vergeten wat je al weet of denkt te weten. Er is niets dat je "moet" geloven of moet aanvaarden behalve dan dat je je over alles kan vergist hebben. Velen proberen de "NWO" theorie te enten op hun huidige beeld van de wereld en merken dan dat het niet compatibel is. Zo werkt het echter niet.

Citaat:
Die bewering komt hier minstens één keer per week voorbij. U behoort tot wat David Icke "repeaters" noemt. Niemand weet wat u bedoelt met "100'en bewijzen die verklaarbaar zijn" maar men wil u gerust geloven, men zal hetzelfde zinnetje zonodig zelf herhalen om dat idee in stand te houden.

Citaat:
Hoeveel keer is hier één van Pindar's bewijzen al totaal ontkracht?
...Meer dan genoeg!
Hoeveel keer hebben Sodomis en co al gelijk gehad in deze thread, nog geen één keer!

Als ik en een paar anderen dit vanaf nu elke week beginnen te herhalen dan doen we net hetzelfde als jullie. Eerlijk hé?

Citaat:
Het valt dan ook immens op, dat telkens als zo'n bewijs naar de prullenmand wordt verwezen, Pindar komt aandraven met 10 NIEUWE bewijzen...

Inderdaad, een zot kan meer vragen stellen dan een wijze kan oplossen.
Het valt mij ook op dat deze thread precies alleen over Pindar gaat wanneer het bewijzen aangaat.
Dat past ook perfect bij uw bovenstaande "techniek" die alles elimineert door te generaliseren. Hij (pindar) plaatst zoveel dingen waar een open geest voor nodig is, en dat niet alles even juist is zal hij zelf ook wel toegeven, dat het zeer gemakkelijk is om te zeggen dat er al "zoveel dingen" verklaard zijn.

Maar laat ons eerlijk zijn, zelfs de feiten rond 9/11 zijn voor velen van jullie naar behoren verklaard en de zogenaamde conspiracy theorieën errond zijn bijgevolg ook naar de prullenmand verwezen. Dat doet me toch serieus twijfelen aan jullie capaciteiten om in te schatten wat nu juist realistisch is en wat niet. Zeker wanneer dan vervolgens "geëist" wordt dat we maar naar wetenschappers moeten luisteren.

Laatst gewijzigd door Akufen : 30 juli 2008 om 13:22.
Oud 30 juli 2008, 14:07   #508
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Het valt mij ook op dat deze thread precies alleen over Pindar gaat wanneer het bewijzen aangaat.
Dat past ook perfect bij uw bovenstaande "techniek" die alles elimineert door te generaliseren. Hij (pindar) plaatst zoveel dingen waar een open geest voor nodig is, en dat niet alles even juist is zal hij zelf ook wel toegeven, dat het zeer gemakkelijk is om te zeggen dat er al "zoveel dingen" verklaard zijn.
juist! Ook ik zeg steeds dat je het zelf moet onderzoeken!
maar ja iemand die het niet heeft onderzocht denkt te kunnen weten hoe het werkt
en de mensen die het echt onderzocht hebben, zo goed en kwaad als ze kunnen,en weten dat je het niet 1-2-3 kan uitleggen worden niet serieus genomen!, terwijl juist die het uiteraard wat beter weten!

Bizar Bizar! De wereld op zijn kop
De mensen die er helemaal niks van weten doen de meest foute uitspraken met een air alsof er jaren aan gewerkt hebben, terwijl de 'believers' over het algemeen genomen,
veel flexibeler zijn (geworden), en een meer open houding hebben.
Jemig, de meeste van de 'believers' zouden liever hebben gehad dat ze ongelijk hadden!

ik in ieder geval wel

Maar ja, zoals ik vaak zeg:

Denial ain't only a river in Egypt.

Pin d"Ar
Oud 30 juli 2008, 14:09   #509
Pindar
Banneling

Standaard

Eigenlijk kan je alleen maar naar dingen 'wijzen',
Daarna moet iemand het echt zelf doen

iemand loopt op een klif af en heeft een blinddoek om.
Ik zal, als die persoon het wil, zijn blinddoek verwijderen en hem/haar wijzen op het gevaar
wil hij doorlopen en de klip afstorten, tsja, dat is dat zijn/haar keus.

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 30 juli 2008 om 14:10.
Oud 30 juli 2008, 14:30   #510
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal, als die persoon het wil, zijn blinddoek verwijderen en hem/haar wijzen op het gevaar
Pindar als priester...

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis
Dat klopt niet, wat je moet doen, en waar velen niet in slagen, is uw vooroordelen laten vallen en vergeten wat je al weet of denkt te weten. Er is niets dat je "moet" geloven of moet aanvaarden behalve dan dat je je over alles kan vergist hebben. Velen proberen de "NWO" theorie te enten op hun huidige beeld van de wereld en merken dan dat het niet compatibel is.
Dank u Akufen, je geeft me dus 100% gelijk:

1) Vergeet alles wat je weet of denkt te weten (DOGMA is "Alles is fout")
2) Pomp vervolgens je hoofd vol met "waarheid"

Laatst gewijzigd door Sodomis : 30 juli 2008 om 14:31.
Sodomis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 14:57   #511
Pindar
Banneling

Standaard

gossie is dat AL je commentaar?

veelzeggend

Pin d"Ar
Oud 30 juli 2008, 15:09   #512
exodus

Standaard

Citaat:
Pindar als priester...

Het is geen dogma dat alles fout is. Door onderzoek ziet men in dat er veel fout is, en dat er veel onderdrukt wordt qua kennis in onze maatschappij, maar daarvoor is niet alles fout. Dat maak jij ervan.

En pindar heeft gelijk dat je mensen niet kan overtuigen. Men kan enkel de informatie aanreiken, en het is volledig aan de persoon wat hij er mee gaat doen. Interesseert het je niet, fijn, dat is jouw keuze. Maar als je er op reageert dan wijst dat erop dat je je er op één of andere wijze mee verbonden voelt, of dat het een reactie teweegbrengt.

Ik denk (en dit is gewoon mijn mening) dat de mensen die ertegen reageren er zich onbewust wel ergens van bewust zijn, en hun reactiedrang gecreëerd wordt door de spanning tussen de bewuste afzetting tegen het gepresenteerde materiaal, en het onbewuste gevoel dat het ergens wel klopt. Mensen die het veel minder interesseert en onbewust er niet mee bezig zijn zullen er amper op reageren en veel sneller voorbij gaan aan het materiaal.
Oud 30 juli 2008, 21:57   #513
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Kijk Eric het zijn niet alleen conspiracy sites die beweren dat de Bush family Hitler financierde

http://www.aljazeera.com/news/newsfull.php?newid=121332

The archival evidence is now clear that Prescott Bush, the president’s grandfather, was a director and shareholder of companies that profited from and collaborated with key financial backers of Nazi Germany.

Het is zelfs pijnlijk het deficit van onze media daarin te nmoeten erkennen
ze filteren dit soort informatie.
Doet me denken aan de URRS

Laatst gewijzigd door Babylonia : 30 juli 2008 om 21:57.
Oud 30 juli 2008, 23:52   #514
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Pindar als priester...

Er is een groot verschil tusses alles IS en alles KAN fout zijn.

Dat is geen "conspirationistische" houding maar een boedhistische btw

Citaat:
Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.
Citaat:
Believe nothing just because a so-called wise person said it. Believe nothing just because a belief is generally held. Believe nothing just because it is said in ancient books. Believe nothing just because it is said to be of divine origin. Believe nothing just because someone else believes it. Believe only what you yourself test and judge to be true.
- Buddha
Oud 31 juli 2008, 11:23   #515
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waw dat word nachtwerk...
Bedankt voor de links! Ik ga er werk van maken.
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 12:35   #516
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk Eric het zijn niet alleen conspiracy sites die beweren dat de Bush family Hitler financierde

http://www.aljazeera.com/news/newsfull.php?newid=121332

The archival evidence is now clear that Prescott Bush, the president’s grandfather, was a director and shareholder of companies that profited from and collaborated with key financial backers of Nazi Germany.

Het is zelfs pijnlijk het deficit van onze media daarin te nmoeten erkennen
ze filteren dit soort informatie.
Doet me denken aan de URRS
Dit verhaal is ook gebracht door the Guardian, niet bepaald een kleine garnaal in het medialandschap!

How Bush's grandfather helped Hitler's rise to power
http://www.guardian.co.uk/world/2004...secondworldwar
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 13:23   #517
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Goeie Zadeh inderdaad merci

Eric je schrijft een beetje hoger
"In de BBC reeks die u (en ik!) aanhaalde zie je duidelijk hoe het geloof in het satanische van het Amerikaanse imperialisme, en in het verderfelijke van de Islam zowel Al Quaida als de neoconservatieven een bron vonden van diabolisering van mekaar. Dit is de gesel van de complottheorieën: het leidt tot ontmenselijking van andere mensen, omdat ze een andere cultuur hebben die wordt toegeschreven aan "duistere machten".

Wat bedoel je daarmee?

De islam dreiging als gesel is nu in wetten gegoten binnen de EU en dat leidt tot ontmenselijking inderdaad . Deze fictieve dreiging is beschreven in de documenten van Progress Law uit Brussel.
Het is bedrog. Deze rapportage wil dit juist aantonen dat er sprake van moedwillig gestuurde strategie van de angst is en begint met de uitleg hoe deze strategie is opgebouwd door de machthebbers met hulp van de media. Net als met Gladio.

Om daarmee vanuit een jiuste journalistieke methode de beide standpunten te belichten. Heel de documentaire gaat erover om het opgezet spel van internationaal terrorisme aan te tonen.
Al quaida bestaat niet
De grotten bestonden niet
Het leger heeft Ben Laden laten ontsnappen opzettelijk
Dat heeft een sergeant aan het licht gebracht en die is vermoord...in afghanistan
(wie heeft een link ? Zijn broer vecht nu for justice en waarheid)
Hij stapte naar zijn oversten uit zele en werd de mond gesnoerd. Hij dacht oei hier loopt iets mis;
Ben laden gaat ontsnappen! Ik moet dit melden aan mijn generaal. Lap!

Heb je dat zo begrepen? Of was je effe mee met het begin van de reportage en heb je de rest nog niet gezien? Het is lang en veel, maar cruciale kennis Eric.
Doe ajb de moete om alles te bekijken als je het nog niet deed .
Er zijn dingen erbij getrokken in de doc. maar in grote lijnen klopt het volgens mij.

Zo niet dan snap ik je uitleg niet en verklaar u dan es nader?

De 9/11 truh vereniging van mensen is juist een enorm dynamische and UNITED over heel de planeet.

Laatst gewijzigd door Babylonia : 31 juli 2008 om 13:25.
Oud 31 juli 2008, 15:26   #518
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Eigenlijk kan je alleen maar naar dingen 'wijzen',
Daarna moet iemand het echt zelf doen

Pin d"Ar
Het lijkt me eerder omgekeerd: je bindt mensen een blinddoek voor, of beter nog een virtual reality bril, en stuurt ze daarmme op de klippen af.
Is niet ernstig, al je messiaanse nonsens.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 16:29   #519
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Het lijkt me eerder omgekeerd: je bindt mensen een blinddoek voor, of beter nog een virtual reality bril, en stuurt ze daarmme op de klippen af.
Is niet ernstig, al je messiaanse nonsens.
Mag en kan je allemaal denken.
Het moge duidelijk zijn dat ik het net andersom zie.

En als jij er voor kiest om het in een reflex af te wijzen...

so be it

Pin d"Ar
Oud 31 juli 2008, 20:07   #520
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Eric
weet je dat Einstein zelfs zei dat we de 5 de dymensie vergaten?
wat zou dat kunnen zijn?
als we onze spirituele ware aard niet terug ontdekken is er weinig verandering
mogelijk.
Mensen die dat door hadden waren Ghandi en Jesus en die leefden zonder bezit en materie. De indianen en vele natuurvolkeren...wisten dat ook. Wij zitten in de greep van de materie...uit angst voor de DOOD
en de dood als eindpunt bestaat niet Eric
Als je dat niet terug begrijpt zoals onze spirituele voor ouders dat wisten
dan blijf je vatbaar voor angst en manipulatie.

En onze heersers regeren door angst en manipulatie.

We zijn eigenlijk allemaal verbonden ....
we zijn allemaal familie van elkaar als je wilt...
Misschien heb je er iets aan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be